Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با کسب تساوی یک بر یک مقابل تیم دوم جدول در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر باقی ماند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پارس جنوبی جم و پدیده در شرایطی به این دیدار رسیده بودند که به ترتیب با 17 و 14 امتیاز رتبه های اول و دوم جدول رده بندی را در اختیار داشتند و در این دیدار به دنبال بهبود شرایط خود داشتند، اما در پایان و به تساوی یک بر یک رضایت دادند و امتیازات را تقسیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل اول این بازی در دقیقه 33 و با اشتباه محرض شهاب گردان به دست آمد که موفق به کنترل پاس رو به عقب مرتضی منصوری نشد و در ادامه ضربه محمد قاضی در دقیقه 61 که در بین راه به پای حامد نورمحمدی برخورد کرد، دومین گل بازی و البته گل تساوی بخش این دیدار را ثبت کرد تا اشتباهات فردی بیشترین تاثیر را در نتیجه کسب شده داشته باشند.


با پایان دیدار دو تیم تیم پارس جنوبی 18 امتیازی شد و همچنان صدرنشین باقی ماند و پدیده نیز با 15 امتیاز در رده دوم باقی ماند و فرصت رسیدن به صدر را از دست داد. با این نتیجه پرسپولیس در صورت پیروزی برابر صنعت نفت آبادان می تواند به فاصله یک امتیازی پارس جنوبی برسد و جایگاه دوم را از پدیده بگیرد.

پارس جنوبی جم-پدیده خراسان- ورزشگاه تختی جم - ساعت 18:30
داور: بیژن حیدری ، کمک‌ها: آرمان اسعدی – امیررضا آشور ماهانی ، داور چهارم: روح الله شریفی – ناظر: فریدون اصفهانیان


ترکیب پارس جنوبی جم


محسن فروزان، مایکل اومانیا، حامد نورمحمدی، ابراهیم صالحی، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده(32 - فرشاد سالاروند)، حسین پورامینی، فرشاد محمدی‌مهر، مهدی زبیدی، علی دشتی(54 امید سینگ)، آلویز نانگ (81 مجتبی لطفی).
سرمربی: مهدی تارتار


ترکیب پدیده


پدیده: شهاب گردان، محمد حسین مرادمند (46 حسین مهربان)، عبدالله حسینی، رضا ناصحی، مرتضی منصوری، اکبر صادقی، محمداسماعیل نظر، امین قاسمی‌نژاد(87 رضا صدری)، میلاد کمندانی (53 محمد مهدی خانی)، معین عباسیان، محمد قاضی.
سرمربی: محمدرضا مهاجری

کارت زرد

امید سینگ دقیقه 62 فرشاد محمدی مهر دقیقه 92 از پارس جنوبی جم


رضا ناصحی دقیقه 90 از پدیده

کارت قرمز


حامد نورمحمدی دقیقه 77 از پارس جنوبی جم

شرح بازی


نیمه اول این دیدار در دقایق ابتدایی آرام و بی تحرک دنبال شد و شاید مهم ترین نکته این دقایق مصدومیت شهاب گردان بود. در 15 دقیقه ابتدایی این روند ادامه داشت ولی در ادامه کم کم این شاگردان تارتار بودند که نمایش بهتری در مالکیت توپ داشتند ولی در ایجاد موقعیت های گلزنی موفق نبودند. تا اینکه در دقیقه 33 اشتباه شهاب گردان که موفق نشد پاس رو به عق مرتضی منصوری را در اختیار بگیرد، به گل اول بازی بدل شد. بازی در ادامه سرعتی تر دنبال شد و باز هم این تیم میزبان بود که نمایش بهتری داشت و یک موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد کرد. در دقایق پایانی پدیده برای جبران گل خورده جلو آمد ولی فروزان بهترین موقعیت این تیم را دفع کرد تا نیمه اول با برتری میزبان و ادامه صدرنشینی جمی ها به پایان برسد. در نیمه دوم پدیده به دنبال جبران گل خورده بود و به همین دلیل بازی سرعت بیشتری گرفته بود. دو تیم موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند و شاهد بازی زیباتری هم بودیم. در دقیقه 61 محمدقاضی موفق به ثبت گل تساوی شد و تا دقیقه 77 که حامد نورمحمدی اخراج شد، باز هم دو تیم در خلق موقعیت های گلزنی حالت برابری داشتند. از دقیقه 77 به بعد تیم پارس جنوبی به دلیل 10 نفره شدن تا حدودی عقب کشید و پدیده چند موقعیت گلزنی خوب برای کسب پیروزی داشت که در نهایت راه به جایی نبرد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

شرح گل‌ها


1-0 (پارس جنوبی جم): در دقیقه 35 و در شرایطی که بازی تحت تاثیر مصدومیت میثم نقی زاده تا حدودی آرام دنبال می شد، پاس رو به عقب مرتضی منصوری با اشتباه شهاب گردان و عبور توپ از زیر پای این بازیکن به گل اول بازی تبدیل شد.


1-1 (پدیده): در دقیقه 61 ضربه محمد قاضی از پشت محوطه جریمه و در شرایطی که چندان هم خطرناک نبود در میانه راه به حامد نورمحمدی برخورد کرد و به گل تساوی پدیده تبدیل شد.

بهترین بازیکن


محمد قاضی مهاجم تیم پدیده در این دیدار هم نمایش خوبی داشت و بارها با حرکات خود مدافعین تیم پارس جنوبی را آزار داد؛ تک گل تیم پدیده هم با ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه به دست آمد و موفق شد به همراه تبریزی و طارمی با 5 گل صدرنشین جدول آقای گلی لیگ شود.

اتفاق ویژه


اشتباه عجیب شهاب گردان و گلی که به بازیکنان تیم حریف تقدیم کرد را می توان اتفاق ویژه این دیدار دانست. در واقع این دیدار دو گل داشت که هر دو گل توسط بازیکنان پدیده به ثمر رسید؛ مرتضی منصوری و محمد قاضی.

دقایق حساس:

دقیقه 7: ارسال بازیکنان پدیده در عرض با ضربه مهاجمین این تیم همراه شد که توپ در اختیار فروزان قرار گرفت.

دقیقه 9: ارسال بازیکنان پارس جنوبی جم را شهاب گردان با مشت راهی اوت کرد.

دقیقه 12: ضدحمله پارس جنوبی جم می توانست موقعیت مناسبی برای گلزنی باشد، که ارسال ابراهیم صالحی با واکنش به موقع مدافع پدیده به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 25: ارسال زبیدی از سمت راست خط تهاجمی جمی ها با مشت گردان به بیرون محوطه رسید و در برگشت ضربه سرکش فرشاد محمدی زاده با فاصله کمی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 27: علی دشتی مهاجم پارس جنوبی جم در حال تک به تک شدن با گلر پدیده بود ولی دخالت به موقع مرتضی منصوری مانع شد.

دقیقه 40: ارسال خطرناک از سمت چپ خط دفاعی تیم پدیده با ضربه سر زبیدی کوتاه قامت موقعیت بسیار خطرناکی را برای شاگردان تارتار ایجاد کرد.

دقیقه 45+2: ضربه خطرناک امین قاسمی نژاد از محوطه 6 قدم با واکنش عالی فروزان به زمین برگشت و باز هم در بزگشت خود فروزان بود که به خوبی ریباند را هم دفاع کرد تا بهترین موقعیت گلزنی پدیده از دست برود.

دقیقه 61: ضربه ایستگاهی امید سینک به صورت زمینی زده شد و به راحتی در اختیار گردان قرار گرفت.

دقیقه 64: ضربه ایستگاهی معین عباسیان را به زیبایی محسن فروزان به کرنر فرستاد.

دقیقه 69: ارسال محمد مهر به دیرک دوم و پاس رو به عقب ابراهیم صالحی با سر موقعیت مناسبی برای پارس جنوبی بود که مدافعین پدیده به موقع توپ را برگشت دادند.
دقیقه 71: شربه سینک از روی خط محوطه جریمه زده شد که گردان به خوبی راه توپ را بست و به کرنر فرستاد.

دقیقه 73: پدیده در موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی قرار گرفت و در شرایطی که مهربان با گلر تک به تک شده بود، پرچم آفساید بالا رفت.

دقیقه 79: ضربه امین قاسمی نژاد روی ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 82: ارسال مهدی زبیدی به محوطه جریمه پس از برخورد به مرتضی منصوری به ابراهیم صالحی رسید و ضربه این بازیکن هم پس از برخورد به مدافع پدیده به کرنر رفت.

دقیقه 85: نفوذ حسین مهربان و ضربه تو سر توپ او او را با فروزان تک به تک کرد ولی ضربه این بازیکن با بی دقتی و در شرایطی که چند بازیکن در موقعیت دریافت پاس قرار داشتند به تور کنار دروازه برخورد کرد تا این موقعیت حساس از دست برود.
دقیقه 86: ابراهیم صالحی در حال تک به تک شدن با گردان قرار داشت که خروج دروزاه بان پدیده و دفع توپ این موقعیت حساس را خنثی کرد.

دقیقه 89: ضربه ایستگاهی معین عباسیان با فاصله ای کم از روی دیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

حاشیه:

* مصدومیت گردان در دقایق ابتدایی باعث ایجاد وقفه در بازی شده است.

* دو تیم در دقایق ابتدایی در حال محک زدن یکدیگر هستند.
* ضربه سر نانگ در شرایطی با فاصله راهی اوت شد که داور پیش تر افساید اعلام کرده بود.

* مصدومیت میثم نقی زاده باعث ایجاد وقفه چند دقیقه ای در بازی شد.

* پس از اشتباه گردان با تصمیم بازیکنان و کادر فنی پدیده بازوبند کاپیتانی تیم بر بازوی این بازیکن بسته شد تا با روحیه بالاتری به کار خود ادامه دهد.
* علاوه بر اینکه شهاب گردان کاپیتان جدید پدیده ایها شد، در تیم پارس جنوبی جم هم به دلیل آسیب دیدگی نقی زاده کاپیتان تغییر کرد تا هر دو تیم با تغییر کاپیتان به کار خود ادامه دهند.

* نماینده شهرستان جم خانم الماسی در ورزشگاه جم حاضر شده و دیدار دو تیم را از نزدیک تماشا می کند.

* مصدومیت قاضی در دقیقه 66 برای دقایقی باعث توقف بازی شد ولی در ادامه و پس از مداوا مهاجم پدیده به بازی بازگشت.
* حسین پور امینی پس از خروج نقی زاده کاپیتان تیم تارتار شده است.

* نفوذ مهربان به عمق خط دفاعی پارس جنوبی جم با خطای نورمحمدی مدافع پارس روبرو شد و بیژن حیدری این بازیکن را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد تا تیم پدیده در ادامه شرایط بهتری در خانه حریف داشته باشد.

* تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم تا اینجا دو تعویض اجباری داشته؛ اولی به دلیل مصدومیت نقی زاده و دومی به دلیل اخراج نورمحمدی.

* داور مسابقه 3 دقیقه وقت تلف شده برای این مسابقه در نظر گرفته است.

* درگیری فرشاد محمدی مهر و محمد قاضی در وقت های تلف شده یک کارت زرد را برای هر یک از آنها در پی داشت.

پدیده مشهد پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۸۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را «کوپال ناظمی» با کمک‌های «امیرمحمد داودزاده» و «محمدعلی پورمتقی» بر عهده داشتند.

استقلال در هفته‌ای که گذشت با حواشی زیادی همراه بود. هنوز ساعاتی از توقف این تیم مقابل تراکتور نگذشته بود که اعضای هیات مدیره باشگاه، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار و فرشید سمیعی را به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب کردند.

آبی‌پوشان در شرایطی پا به این مسابقه گذاشتند که پرسپولیس دقایقی پیش از این دیدار، کیلومتر‌ها دورتر از تهران موفق شد نساجی مازندران را شکست دهد تا به طور موقت به صدر جدول صعود کند.

جواد نکونام برای اینکه بتواند بار دیگر صدر جدول را به نام خود سند بزند، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار خانگی نداشت.

حریف امروز استقلال با تغییرات زیادی نسبت به بازی گذشته به میدان گذاشت. محمد ربیعی که به نظر می‌رسد از عملکرد شاگردانش مقابل نساجی مازندران رضایت نداشت، چهار تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶: اشتباه عجیب غریب روزبه چشمی و محمدحسین مرادمند در میانه زمین باعث شد تا مجیدی علیاری با سیدحسین حسینی تک به تک شود و با ضربه‌ای فنی دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۱۲: پاس ابوالفضل جلالی به مهرداد محمدی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: مهرداد محمدی در محوطه جریمه ذوب‌آهن فرصت خوبی را پیدا کرد، اما این بخت را از دست داد.

دقیقه ۲۱: سانتر زبیر نیک نفس به گوستاوو بلانکو رسید، اما ضربه سر مهاجم استقلال در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۲۸: محمدحسین اسلامی در میانه میدان صاحب توپ شد و در حالی می‌توانست توپ را به مجید علیاری پاس داده و موقعیت خوبی را برای وی فراهم کند، اقدام به شوت‌زنی کرد که توپ با با فاصله زیادی از بالای دروازه سیدحسین حسینی به خارج رفت.

دقیقه ۳۲: ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف به ایمان سلیمی مدافع پیش تاخته استقلال رسید، اما ضربه سر این بازیکن نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ در حالی در شلوغی دروازه ذوب‌آهن به روزبه چشمی رسید و او موفق شد گلزنی کند، اما کوپال ناظمی به دلیل اینکه توپ پیش از رسیدن به چشمی به دستان مهرداد محمدی برخورد کرد، آن را نپذیرفت. بازیکنان و مربیان استقلال به این تصمیم اعتراض تندی داشتند.

دقیقه ۶۰: شوت محکم و روی پای ابوالفضل جلالی از راه دور در مسیر ورود به دروازه ذوب‌آهن اصفهان بود که با ضربه سر محمد قریشی مدافع ذوب‌آهن برگشت داده شد تا دروازه فروزان بسته بماند.

دقیقه ۶۴: ارسال ابوالفضل جلالی از جناح راست پس از سایش به سر محمدحسین مرادمند مدافع پیش تاخته استقلال به جلال‌الدین ماشاریپوف رسید و این بازیکن نیز با شوتی دیدنی و تماشایی توپ را به تور دروازه محسن فروزان چسباند تا بازی به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۸۰: شوت محمدعرفان معصومی که در نیمه دوم جانشین کمال کامیابی‌نیا شد، از بالای دروزاه استقلال به خارج رفت.

دقیقه ۸۱: سانتر گریگول چابرادزه در حالی که نزدیک بود موقعین خوبی را نصیب مهاجمان ذوب‌آهن برای گلزنی کند با واکنش عالی حسینی دفع شد.

دقیقه ۸۲: شوت خطرناک و زمینی محسن آذرباد با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت تا آبی‌پوشان نفس راحتی بکشند.

دقیقه ۳+۹۰: اشتباه مدافعان ذوب‌آهن اصفهان باعث شد تا توپ به گوستاوو بلانکو رسیده و او با شلیکی دیدنی تیر خلاص را به دروازه ذوب‌آهن شلیک کند، مهاجم آرژانتینی آبی‌ها به زیبایی هر چه تمام‌تر توپ را به تور چسباند تا ورزشگاه منفجر شود.

استقلال با این پیروزی به امتیاز ۵۷ رسید و به صدرنشینی کوتاه مدت پرسپولیس که ۵۶ امتیاز اندوخته دارد، پایان داد.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (امید حامدی‌فر)، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی (جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

ترکیب ذوب آهن:

محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • برد شاگردان اخباری در ترافیک سکوهای ورزشگاه نصیری
  • بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی پارس ایر به پروازهای خراسان جنوبی پیوست
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها مشخص شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / نخستین فینالیست لیگ قهرمانان در شب بدشانسی پاریسی‌ها معلوم شد
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۱ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • پاری سن ژرمن ۰ - ۰ دورتموند / گزارش لحظه به لحظه
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • افزایش جابناختگان در سیل برزیل/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند