Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-20@05:16:54 GMT

مهدی خزعلی عصر امروز از زندان آزاد شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۹۰۰۴

وکیل مدافع مهدی خزعلی از آزادی موکلش در عصر امروز – پنج‌شنبه ۶ مهر – از زندان اوین خبر داد.

به گزارش صدای ایران، مصطفی ترک همدانی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: موکلم ساعاتی پیش از زندان اوین آزاد شده است.

وی یادآور شد: موکلم از 22 مرداد امسال بازداشت شده بود.

ترک همدانی از بیان جزییات بیشتر خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در 20 شهریور سال‌جاری گفته بود: با مدیریت صورت گرفته و بر خلاف ادعاهای برخی کانال‌ها و شبکه‌های معاند، روز عید غدیر همسر و فرزند مهدی خزعلی با وی ملاقات کرده و ضمن اطلاع از وضعیت زندانی، محل مناسب نگه‌داری او را مشاهده کردند.

وی ترفندها و تلاش‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب را محکوم به شکست خوانده و ادعای تداوم اعتصاب غذای وی را کذب دانسته بود.

جعفری دولت‌آبادی گفته بود: این جواب کسانی است که فکر می‌کردند با این‌گونه شایعه پراکنی‌ها می‌توانند جمهوری اسلامی را متهم کنند. دادستانی تهران در عین حالی که این شیوه‌ها را شکست خورده می‌داند، در حفظ حقوق متهمان نیز کوشا است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محسن منصوری در نشست با فعالان فرهنگی و اجتماعی سمنان با بیان اینکه مسأله دولت، مسئله منافع ملی و حل مشکلات اقتصادی است، اظهار داشت: همان جایی که دولت قبل ما را متهم می‌کرد، می‌گفت اینها زبان دنیا را بلد نیستند، اتفافا نقطه قوت و عزت ما شد؛ حتی یک قدم هم از خطوط قرمز عقب نیامدیم.

بیشتر بخوانید؛ قیمت آپارتمان در منطقه ۵ تهران چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

وی با بیان اینکه دولت امروز مدیریت کارتابلی ندارد؛ مدیریت دولت کاملا میدانی است، افزود: شاخص رشد کشور سال‌ها نزدیک به صفر درصد بود، امروز بالای شش درصد است، همه مراکز بین‌المللی بر این آمار صحه می‌گذارند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بالغ بر 8 هزار واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگشتند، تصریح کرد: نرخ رشد نقدینگی به‌عنوان یک شاخص پیش‌نگر از 42 درصد به 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

منصوری با بیان اینکه قیمت مسکن در تهران کاملا تحت کنترل و شیب آن رو به منفی است، اضافه کرد: پنج خط انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی ایران با سرعت بالایی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه 12 میلیون نفر برای اولین بار به‌طور رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، ادامه داد: برای اولین بار خط ریلی دریا به دریا در این دولت متصل شده‌است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1227622 برچسب‌ها قیمت مسکن

دیگر خبرها

  • خزعلی: بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • جان‌باختن دو نفر در تصادف موتورسیکلت و پژو در کلاله
  • جوسازی رسانه‌های معاند برای ترمیم شکست سنگین اسرائیل/ ریزپرنده‌ها آبرویشان را بُرد
  • اجرایی شدن طرح همساز برای نوهمسران
  • بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
  • رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد؟
  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • وقتی آسیابان‌های تهران بیکار شدند
  • توضیحات خزعلی درباره منتفی شدن صدور کارت ملی با نام مادران