Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در متن این فراخوان آمده است:

"اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیرخانه دائمی جشنواره استانی تئاتر عربی دشت آزادگان استان خوزستان با مساعدت و همکاری مرکز هنرهای نمایشی و دفتر نماینده محترم مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" با اتکا به هویت دینی، ملی و قومی و با بهره‎گیری از ارزش‎ها و ظرفیت‎های نهفته در فرهنگ اقوام عرب خوزستان، پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر عربی دشت آزادگان استان خوزستان را برگزار می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

در بخش شرایط شرکت در جشنواره استانی تئاتر عربی دشت آزادگان استان خوزستان آمده است:

1. نمایش‎هایی که در راستای ترویج شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» تولید گردند و از بسترهای تاریخی، ادبی، سیاسی، آداب و سنن و رسم و رسومات منطقه و استان خوزستان بهره‎مند باشند در اولویت خواهند بود.

2. نمایش‎هایی که مبتنی بر متن عربی یا ترجمه عربی نویسندگان بومی استان خوزستان که به فارسی نگاشته شده‎اند مورد قبول است.

3. نمایش های متقاضی نباید از 45 دقیقه کمتر یا از 90 دقیقه بیش تر باشند.

4. ارائه مجوز کتبی نویسنده برای اجرای عمومی و شرکت در جشنواره از سوی کارگردان به دبیرخانه دائمی جشنواره الزامی است.

5. گروه‎های متقاضی شرکت‎کننده در جشنواره باید یک نسخه از متن نمایشنامه را بر روی لوح فشرده در محیط word به همراه 3 نسخه از فیلم اجرای عمومی نمایش بر روی لوح فشرده و گواهی تایید اجرای عمومی شهرستان خود و فرم درخواست تکمیل شده را در تاریخ مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

6. کارگردانان محترم در هنگام تنظیم فرم درخواست دقت لازم را به عمل آورند، زیرا این فرم ملاک برنامه‎ریزی‎های بعدی خواهد بود و هیچ‎گونه تغییری در نام نمایش یا بازیگران و عوامل امکان‎پذیر نخواهد بود.

7. کلیه آثار پذیرفته شده موظف به چهار روز اجرای عمومی اثر نمایشی در شهرستان خود هستند.

8. گروه‎های راه‎یافته به جشنواره تا سقف مبلغ 000/000/20 میلیون ریال به عنوان کمک هزینه دریافت خواهند کرد.

براساس گاه شمار فراخوان جشنواره، گروه‎های متقاضی حداکثر تا تاریخ 15 آذرماه 1396 مهلت دارند مدارک خود را به دبیرخانه ارسال نمایند و نتایج بازبینی تا تاریخ 20 آذرماه 1396 اعلام خواهد شد و پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر عربی دشت آزادگان استان خوزستان نیز از تاریخ 26 الی 29 دیماه 1396 به میزبانی دشت آزادگان برگزار می‎شود.

گروه‎های متقاضی مدارک و مستندات خود را به آدرس دبیرخانه واقع در خوزستان، سوسنگرد، خیابان شهید غدیری اصل، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشت‎آزادگان ارسال و برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره تلفن 06136746463 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/گ

جشنواره تئاتر عربی خوزستان فراخوان داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان