Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:13:02 GMT

همایش شیرخوارگان حسینی در آبدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۸۹۲۷۶

همایش شیرخوارگان حسینی در آبدان برگزار شد

بوشهر - مراسم شیرخوارگان حسینی عصر امروز در مسجد جامع آبدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید رضا حسینی عصر پنجشنبه در این مراسم اظهار داشت: ترویج فرهنگ حسینی در جامعه امروز یک ضرورت است و باید برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان در این راه حرکت کنیم.

وی با اشاره به شخصیت والای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان و انصار آن حضرت و همچنین شهادت حضرت علی اصغر (ع) اضافه کرد: حضرت علی‌اصغر(ع) سند مظلومیت امام حسین(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش شیرخوارگان حسینی با هدف بزرگداشت مقام شامخ حضرت علی اصغر(ع)، بیان مظلومیت شیرخوار امام حسین(ع) و تبیین اهداف و پیام های اصلی قیام عاشورا برگزار شد.

در این همایش مادران به نوزادان خود لباس‌های یک رنگ سبز و سفید پوشانده و آنها را ملبس به پیشانی‌بندهایی با عناوین یا صاحب‌الزمان (عج)، یا حسین (ع) و یا زهرا (س) کردند.

مادران، کودکان و نوزادان خود را برای توسل به حضرت علی‌اصغر(ع) روی دستان خود گرفته و هم ناله با زنان کربلا برای غربت و مظلومیت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گریستند.

همچنین بسیاری از مادران امروز فرزندان بیمار خود را آورده‌اند تا شفا طفل خود را از علی‌اصغر بگیرند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ص) در آبدان
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد