Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رضا مهاجری بعداز پایان دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: من خودم 10 سال در رسانه‌ها کار کرده‌ام و سعی کردم به احترام شما خبرنگاران پرواز تیم و تمرین را تغییر بدهم و نمی‌خواستم به کنفرانس بیایم. اما روز گذشته به من توهین شد و وقتی برای هم ارزش قائل نمی‌شویم همین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیست که من خودم را از بقیه جدا بدانم ولی به آن دو بزرگواری که روز گذشته به نشست آمدند احترام می‌گذاریم.

وی افزود: چطور وقتی یک مربی به کنفرانس نمی‌آید شما گله می‌کنید؟ من انتظار دارم. اتفاقاً اعصابم خرد نیست و خیلی هم ریلکس هستم. تنها تیمی که اینجا نتیجه گرفته بود نساجی بود و من از آن درس گرفتم. متأسفانه ما 2 امتیاز خوب را از دست دادیم اگرچه نشان دادیم بی‌دلیل در این جایگاه نیستیم.

این مربی افزود: در روزی که سه بازیکن را نداشتیم و خلعتبری نبود در این مسابقه به میدان رفتیم. اگر چهار بازیکن من به تیم ملی دعوت می‌شد همه را می‌دادم. دو بازیکن ما به تیم ملی رفتند و امروز چهار بازیکن 18 ساله در لیست 18 نفره گذاشتم. نتیجه امروز مساوی شد که دیگر آن دست ما نیست.

مهاجری در خصوص داوری نیز گفت: چیزی که دیدم داور در دقیقه 75 باید بازیکن حریف را با کارت زرد دوم جریمه و اخراج می‌کرد. من اعتراض دارم و بعضی مواقع این اعتراض‌ها پیش می‌آید. ما هم انسان هستیم و تحت فشار قرار می‌گیریم. من معتقدم داور سوت‌های اشتباهی زد اما اینکه بخواهد به سود تیم سوت بزند یا تأثیر در نتیجه داشته باشد را قبول ندارم.

سرمربی پدیده تأکید کرد: من این جو را دوست دارم. ما برای سفر به جم نزدیک به 80 میلیون هزینه کردیم و چهار روز سفر ما وقت برد. من دوست دارم همه جای ایران تیم‌ها در لیگ برتر حضور داشته باشند. با این شرایط و نبود دو بازیکن ملی‌پوش کار ما سخت بود. کی‌روش سلیقه خودش را دارد و من نمی‌دانم که چرا آقای کی‌روش از پارس جنوبی جم بازیکنی را دعوت نکرد اما تیمی که در اینجا قرار دارد شایسته است.

وی در خصوص بازی گفت: ما امروز ناصحی را در دفاع وسط گذاشتیم و در حین بازی هم یکی دو مصدوم دادیم. البته تمرکز خوبی داشتیم و از هشت بازی گذشته پنج بازی در خارج از خانه به میدان رفتیم که این کار بسیار سختی است.

مهاجری در خصوص اشتباه گردان گفت: این اشتباه چیزی از ارزش‌های گردان کم نمی‌کند و بزرگترین دروازه‌بانان هم اشتباه می‌کنند. هیچکس انتظار نداشت ما چنین گلی بخوریم. اما امسال خیلی زحمت کشیدیم و همگی سعی کردیم که صورتمان را با سیلی سرخ نگه داریم. از مدیریت باشگاه ممنونم که خیلی تلاش کرد.

وی در خصوص تماشاگران نیز گفت: این تماشاگران شور ورزشگاه هستند به شرطی که آنها همیشه پشت تیم‌شان باشند. مطمئن باشید اگر حمایت این تماشاگران به همین منوال باشد پارس قطب جدید فوتبال ایران است.

مهاجری در خصوص تساوی تیمش گفت: مگر بد است که ما پارس جنوبی را ببریم. شما ارتفاع و شرجی بودن هوا را در نظر بگیرید. من می‌گویم جم جای بسیار خوبی است ولی تارتار نباید ناراحت شود. حرف من این است اگر این تیم سهمیه بگیرد آیا ای‌اف‌سی از کمبودها می‌گذرد؟ من می‌گویم امکانات جم باید تکمیل شود و این یک گلایه است.

وی در خصوص عملکرد فروزان گفت: من در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم ولی فروزان برای من عزیز است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۸۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه با یک پیروزی خفیف خارج از خانه حاشیه امنیت خود در چهارم جدول رده‌بندی لالیگا را افزایش دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم فوتبال اتلتیکومادرید میزبانش مایورکا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تک گل دقیقه 5 رودریگو ریکلمه مسبب رقم خوردن بیست‌و‌یکمین پیروزی فصل روخی بلانکو شد تا این تیم 67 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در رده چهارم جدول لالیگا را به شش امتیاز افزایش دهد. این در حالی است که تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری لالیگا باقی مانده است. به این ترتیب مردان دیه‌گو سیمئونه از شانس خوبی برای کسب آخرین سهمیه اسپانیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برخوردار هستند. پیش از این تیم‌‌های رئال مادرید، بارسلونا و جیرونا موفق به کسب سه سهمیه دیگر لالیگا در فصل آتی لیگ قهرمانان شده بودند.

بارسلونا باخت و رئال مادرید را قهرمان کرد

 

در ادامه بازی‌های هفته سی‌و‌چهارم لالیگا، امروز پنج مسابقه دیگر برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

اوساسونا - بتیس
سلتاویگو - ویارئال
والنسیا - آلاوس
رایووایکانو - آلمریا
سویا - گرانادا

در جدول رده‌بندی لالیگا رئال مادرید قهرمان زودهنگام مسابقات با 87 امتیاز صدرنشین است و جیرونا با 74 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بعد از این دو تیم، بارسلونای 73 امتیازی سوم است و اتلتیکومادرید با 67 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • (تصاویر) سیلی برای زندگی!
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • اتلتیکو مادرید به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شد
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند