Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال ملی - هواداران تیم اوسترساندس با نصب بنری خواهان انتخاب تیم ملی این کشور از سوی سامان قدوس شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هواداران تیم فوتبال اوسترساندس که سامان قدوس در آن مشغول به بازی است، ساعاتی پیش از آغاز دومین بازی این تیم در مرحله گروهی لیگ اروپا برابر هرتابرلین آلمان بنری را در ورزشگاه خطاب به این بازیکن ایرانی ، با این مضمون نصب کردند: سوئد را انتخاب کن!

سامان قدوس که ملیتی ایرانی- سوئدی دارد، ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود که می‌خواهد به جای سوئد با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های بین‌المللی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حتی به اردوی تیم ملی در کره جنوبی هم ملحق شد اما به دلیل آماده نشدن مدارکش نتوانست در لیست بازیکنان تیم ملی قرار بگیرد و برای همین هم با لباس تیم ملی ایران به میدان نرفت. همین موضوع هم باعث شد تا سرمربی تیم ملی سوئد اعلام کند برای دو بازی پیش روی تیمش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 مقابل لوکزامبورگ و هلند به سامان قدوس نیاز دارد. اندرسون که معتقد است سامان قدوس چون برای تیم ملی ایران به میدان نرفته به راحتی می تواند دوباره تیم ملی سوئد را برای بازی انتخاب کند، با این بازیکن تا جمعه مهلت داده تا تصمیمش را بگیرد. به همین دلیل هم هواداران باشگاه اوسترساندس با نزدیک شدن به پایان این مهلت، علاوه بر نصب بنر برای درخواست از این بازیکن، هشتگی هم در فضای مجازی به کار گرفتند تا او را دوباره به انتخاب تیم ملی سوئد وادار کنند.

این در حالی است که این بازیکن بارها در مصاحبه هایش از علاقه اش به تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش گفته است و حتی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا زلاتان اسطوره اش بوده گفته بود: نه. دایی و کریمی اسطوره های فوتبالی من بودند.

41258

کلید واژه‌ها : سامان قدوس -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏