Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمنده و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت ضامن بقاء انقلاب اسلامی و انقلابی گری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل یکتایی لنگرودی در گفت‌وگو با خبرنگار لنگرخبر اظهار کرد: فرهنگ عاشورا و فرهنگ دفاع مقدس مانند یک روح بلند در جان و تن انقلاب دمیده شد که امروز شاهد شکوفایی نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که در حوزه خاطرات دفاع مقدس نیز صاحب چندین اثر ملی است، گفت: نگاه عاشورایی یعنی عاشورا تعلق به زمان و مکان خاصی ندارد آنگاه‌که ظلم و استکبار پدید آید مقاومت عاشورایی جلوه گری می‌کند.

رزمنده، آزاده و جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس بابیان اینکه فرهنگ ایثار و مقاومت ضامن بقاء انقلاب اسلامی و انقلابی گری است، افزود: خاطرات ۸ سال دفاع مقدس تجربیات مفیدی را با خود به همراه داشته و شهدایی همچون محسن حججی و مرتضی حسین پور شلمانی از این مانایی بهره بردند و در تاریخ سترگ کشورمان درخشیدند.

یکتائی با تأکید بر اینکه نمی‌توان تاریخ ایران اسلامی را با هر نوع نگاهی دینی و ملی ورق زد ولی نسبت به تاریخ ۸ سال دفاع مقدس بی‌تفاوت بود، تصریح کرد: امروز وظیفه همگان است که در ثبت این خاطرات به‌عنوان گنجینه مهم و سند ارزشمند تاریخی توجه کنیم تا نسل آتی به درخشش تاریخ کشور ایران به خود ببالد.

جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس تعریف صحیح از تاریخ دفاع مقدس و مقاومت را سبب رشد و تبلور نسل جدید انقلاب به‌عنوان شهدای مدافع حرم دانست و اظهار کرد: خاطرات قهرمانان و حماسه‌آفرینان بی‌بدیل ایران اسلامی باید نوشته شود تا برای آیندگان باقی بماند تا تاریخ به افتخارات و حماسه‌آفرینی فرزندان خود گواهی دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود