Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@02:23:49 GMT

مهدی خزعلی از زندان آزاد شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۹۰۴۷۷

‍‍‍‍‍‍

پول‌نیوز - وکیل مدافع مهدی خزعلی از آزادی موکلش در عصر امروز – پنج‌شنبه ۶ مهر – از زندان اوین خبر داد.
مصطفی ترک همدانی اعلام کرد: موکلم ساعاتی پیش از زندان اوین آزاد شده است.
وی یادآور شد: موکلم از 22 مرداد امسال بازداشت شده بود.
ترک همدانی از بیان جزییات بیشتر خودداری کرد.
براساس این گزارش، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان تهران در 20 شهریور سال‌جاری گفته بود: با مدیریت صورت گرفته و بر خلاف ادعاهای برخی کانال‌ها و شبکه‌های معاند، روز عید غدیر همسر و فرزند مهدی خزعلی با وی ملاقات کرده و ضمن اطلاع از وضعیت زندانی، محل مناسب نگه‌داری او را مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ترفندها و تلاش‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب را محکوم به شکست خوانده و ادعای تداوم اعتصاب غذای وی را کذب دانسته بود.
جعفری دولت‌آبادی گفته بود: این جواب کسانی است که فکر می‌کردند با این‌گونه شایعه پراکنی‌ها می‌توانند جمهوری اسلامی را متهم کنند. دادستانی تهران در عین حالی که این شیوه‌ها را شکست خورده می‌داند، در حفظ حقوق متهمان نیز کوشا است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • فیلم | طرشت با شکوه
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی بازگشت