Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستات، علیرضا کیخا، مسئول بسیج دانشجویی سپاه سلمان استان در مراسم افتتاحیه اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زاهدان در جمع اهالی شهرک دامداران اظهار داشت: حضور دانشجویان جهادگر در میان مردم مانند اقیانوسی جریان دارد و مردم از این فضا بهره می‌برند.وی با اشاره به این مزلب که حرکت های جهادی حاصل تفکر وتلاش است گفت: حرکت های جهادی جهادگران با خلوص نیت همراه است که این خلوص نیت باعت برکات در منطقه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوهای جهادی عرصه‌ای است که دانشجویان جهادگر، تفریح خود را خدمت به مردم تلقی می‌کنند.کیخا زکات علم دانشجویان را خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: عده‌ای سر سفره انقلاب نشستند و شکم‌های خود را پر کردند اما به صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم توجه نکردند.وی ادامه داد: دانشجویان جهادگر گوش شنوای شما و زبان فریاد شما به مسئولین خواهند بود؛ این امر توفیق می‌خواهد که مشکلات مردم را استخراج کنند و به مسئولان برسانند؛ در حالی که ثروت و قدرت سبب شده شما را فراموش کنند.مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: اگر شما شعار می‌دهید که به مردم خدمت می‌کنید ما اعلام می‌کنیم سال‌ها است که در حال نوکری برای مردم هستیم.وی با اشاره به محورهای خدمت در این اردوی جهادی ابراز داشت: اشتغال، کار فرهنگی و کار آموزشی در این منطقه و اردو اولویت دارد؛ شما نیز دانشجویان را فرزند خود بدانید و به آنان کمک کنید.کیخا با تأکید بر اینکه خدمت به شیعه و سنی برای دانشجویان جهادگر تفاوتی ندارد، افزود: در روستای "تیسروک" از توابع شهرستان نیکشهر مولوی اهل سنت با دیدن ما اشک ریخت و گفت در مدت 20 سال سکونت من در این روستا حتی یک مسئول را هم ندیدیم و این جای تأسف فراوان دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟