Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@07:02:19 GMT

تصور اشتباهی که همه از تیر سه شعبه دارند +تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۹۰۶۰۷

تصور اشتباهی که همه از تیر سه شعبه دارند +تصاویر

‍‍‍‍‍‍

صراط: شنیدن تیر سه شعبه وحشتی در دل همه می‌اندازد اما همه تصویری غلط از آن در ذهن خود دارند که همین مسئله تصور همه را از آن تیر غلط می کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، این تیر با تیر سه شاخه تفاوت زیادی دارد چرا که با تیر سه شاخه نمی‌توان به درستی نشانه گرفت و درصد خطای بالایی برای به هدف خوردن دارد؛ در صورتی که تیر سه شعبه تیری است که به سختی از بدن در می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن مرتکب اشتباهی بزرگ شد

سید عمار حکیم با انتقاد مجدد از مهمترین حامی و عامل ادامه کشتار و ویرانی در نوار غزه تاکید کرد که آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن، مرتکب اشتباهی بزرگ شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در مراسم سالروز رحلت سید عبدالعزیز حکیم که امروز شنبه در نجف اشرف و در جوار مرقد مطهر شهید حکیم برگزار شد، اظهار داشت: عزیز عراق اهتمام جدی به شعائر حسینی و برپایی آن و حفاظت از آن و ادامه یافتن آن داشت چون به نقش شعایر در حفظ نسل‌ها از انحراف و پراکندگی و بی‌هویتی ایمان داشت و تلاشی استثنائی برای برپایی مجالس حسینی در بغداد و همه استان‌ها به کار گرفت.

زندگی روی آوارهای غزه؛ روایت پیرمردی که ریشه‌های فلسطین را سبز نگه‌ می‌دارد/گزارش اختصاصیمرگ حقوق بشر به دست مدعیان حقوق بشر؛ از حلبچه تا غزه

بر اساس گزارش دفتر رسانه ای جریان حکمت ملی عراق، وی با بیان اینکه عزیز عراق الگو و نمونه‌ای شایسته در دفاع از دستاوردهای ملی و یکپارچه‌سازی موضع عراق بود، گفت: آن مرحوم همواره در برابر کسانی که در پی بر هم زدن ثبات و تعرض به حقوق طیف‌های عراق بودند با جدیت می‌ایستاد و در این باره تا اواخر عمر مبارک خود هیچ تعارفی با کسی نداشت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق با اشاره به ثبات به دست آمده در عراق در نتیجه تلاش‌های ائتلاف اداره حکومت و تشکیل دولت محمد شیاع السودانی، عنوان کرد که روند سازندگی که کشور شاهد آن است و همچنین پروژه‌های راهبردی‌ای که در عرصه زیربنایی در جریان است نتیجه آن ثبات است.

حکیم با بیان اینکه عراق در چارچوب منافع عالی کشور تعهداتی بین‌المللی دارد که باید با ذهنیت دولتمردان با آنها تعامل کند، گفت: از مهم‌ترین این تعهدات ایمان کامل ما به حق فلسطینیان در سرزمینشان است که توسط رژیم صهیونیستی غصب شده است. این باوری راسخ در میان مردم عراق است که هیچ جای چانه‌زنی ندارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در هتک حرمت‌ها و کشتار و گرسنه نگه داشتن زنان و کودکان همه حد و مرزها را شکسته و با وجود فراخوان‌های آرامش و توقف جنگ از جانب ملت‌ها و طرف‌های گوناگون جهانی همچنان به جنایات خود در حق ملت فلسطین ادامه می‌دهد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که سکوت جامعه جهانی و نادیده گرفتن این توحش نیز بر خیره‌سری رژیم صهیونیستی افزوده است.

حکیم با بیان اینکه دین، اخلاق و ارزش‌های عربی و اسلامی ما ایجاب می‌کند که در کنار برادرمان در فلسطین در یک جبهه باشیم و با همه توان از آنان دفاع کنیم، اظهار داشت که مسئله فلسطین مسئله کرامت و آزادگی و ایستادگی و مسئله‌ای ریشه‌دار در آگاهی و وجدان همه مردم عراق است.

وی با تاکید بر اینکه ایالات متحده در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دادن دامنه جنگ در منطقه به انصارالله یمن مرتکب اشتباهی بزرگ شد، گفت: امیدواریم آمریکا متوجه اشتباه خود شود و به خوبی روند متغیرهای منطقه را درک کند که همه جهان در حال تغییر و خاورمیانه در صف اول این تغییر در موازین قدرت و تحولات اجتماعی و حوادث سیاسی است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق تاکید کرد که ملت‌های اسلامی و عربی از حمایت و پایبندی خود به ایجاد راه حل عادلانه برای ملت فلسطین یعنی آتش‌بس فوری و ورود کمک‌های انسانی به اندازه کافی و بازسازی غزه و دستیابی به حقوق کامل فلسطینیان در تشکیل کشور مستقل در خاک خود با پایتختی قدس شریف کوتاه نمی‌آیند.

حکیم در پایان به تلاش‌های خود در راستای آشکار کردن تصویر واقعی عراق و تلاش برای تثبیت بنیان‌های ثبات و صلح و سازندگی در منطقه اشاره و خاطرنشان کرد که در دیدارهای خود با سران منطقه شاهدیم که این درک در حال شکل گرفتن است و تلاشی برای حمایت از اقدامات عراق در تحقق صلح و ثبات در منطقه دیده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گل‌آرایی نوروزی حرم رضوی با ۲۰۰ هزار شاخه گل انجام شد
  • پیام جدید القسام درباره با اسرای صهیونیست در غزه
  • ​​​​​​​گلباران قدوم زائران نوروزی حرم مطهر رضوی با ۲۰۰ هزار شاخه گل
  • عکس‌های برگزیده حیات‌ وحش بریتانیا را تماشا کنید
  • برداشت گل نرگس
  • ببینید | شوخی متفاوت قلعه‌نویی با وحید شمسایی: اشتباهی زدند!
  • حکیم: آمریکا مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی مرتکب اشتباهی بزرگ شد
  • حکیم: آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی و گسترش دامنه جنگ به یمن مرتکب اشتباهی بزرگ شد