Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@02:49:53 GMT

اخبار 8 تا 8 پنجشنبه، 6 مهر در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۹۰۸۲۹

اخبار 8 تا 8 پنجشنبه، 6 مهر در آذربایجان غربی

** سقوط بالگرد در ارتفاعات ارومیه
ارومیه- ایرنا- بالگرد هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حین انجام پرواز آزمایشی در ارتفاعات ارومیه سقوط کرد و یکی از سرنشینان آن به شهادت رسید.

** آمادگی موکب های آذربایجان غربی برای پذیرایی 30 هزار زائر اربعین
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی با اشاره به اعلام آمادگی موکب های این استان برای ارائه خدمت به حدود 30 هزار از زائران امام حسین (ع) در اربعین امسال، گفت: این تعداد 12 هزار نفر بیشتر از پیش بینی های صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



** فدای جان آری، عدول از اسلام نه
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی علاوه بر ایران در جای جای جهان طنین انداز شده است، گفت: ما نیز تحت تاثیر این فرهنگ جان خود را فدا می کنیم اما یک قدم از اسلام عدول نخواهیم کرد.

** واگذاری 456 انشعاب آب به مشترکان نقده در سال جاری
مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری نقده گفت: 456 انشعاب آب در نیمه نخست امسال به متقاضیان این شهرستان واگذار و 352 دستگاه کنتور معیوب نیز تعویض شده است.

** سلامت قلب در گرو فعالیت بدنی، غذای سالم و خودداری از مصرف دخانیات است
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: سلامت قلب در گرو ایجاد فرصت برای فعالیت بدنی، انتخاب غذای سالم و مناسب و ترک مصرف دخانیات است.

** رونمایی از تندیس شهید مهدی باکری در دانشگاه آزاد اسلامی پیرانشهر
همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تندیس شهید مهدی باکری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر رونمایی شد تا یکی از نمادهای ایثار و شهادت آذربایجان غربی در محوطه این دانشگاه ماندگار شود.

** پرهیز از غذاهای غیربهداشتی همزمان با ماه محرم
رئیس گروه بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: رعایت نکات بهداشتی در تهیه غذاهای نذری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی عاملی موثر در جلوگیری از مسمومیت های غذایی است.

** امسال 40 تئاتر در آذربایجان غربی به روی صحنه رفته است
رئیس انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه والای هنرهای نمایشی در این استان، گفت: 40 نمایش با موضوعات مختلف در نیمه نخست امسال در این استان به روی صحنه رفته است.

** آموزه های دفاع مقدس با ابزارهای خلاقانه هنری به جوانان منتقل شود
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: آموزه های هشت سال دفاع مقدس باید با استفاده از ابزارهای خلاقانه هنری در راستای گسترش فرهنگ عاشورایی و جهاد به جوانان منتقل شود.

8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم