Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@23:03:37 GMT

پایان نمایش با نام فاتح تریم

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۹۱۶۲۳

پس از کلی بازی با اسم فاتح تریم و بیش از ده روز کش دادن ماجرا ، استقلالی ها رسما پایان مذاکرات با او را رسانه ای کردند. حالا که هنوز مشخص نشده آیا رضا افتخاری به ترکیه رفته بوده یا نه. اگر رفته برای چه کاری رفته ؟ خبر رسید مذاکرات منتفی شده است چون کمیته فنی استقلال این مربی را نخواسته است.

امیر سلطانی که نماینده استقلال در این پرونده مذاکره بوده است گفته:« با وجود تلاش مدير عامل باشگاه و پيگيري هاي ايشان ، متاسفانه جذب اقاي فاتح تريم با مخالفت كميته فني رو برو شد و ايشان نيز إلزاما بايد به نظر كميته فني احترام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اما چرا تریم را نخواسته اند؟ این دلیل هیجان انگیز تر است:« دلايل رد تريم از سوي كميته فني ،دستمزد بالآي(۵ميليون يورو) ايشان و همچنين عدم داشتن امكانات سخت افزاري مناسب براي استفاده بهينه از اين مربي با تجربه اعلام شد.»

این یعنی همان چیزی که از روز اول وجود داشت. حال آنکه در طول مذاکرات بارها گفته شد مشکل مالی خیلی دشوار نیست یا رقم این مربی این ارقام نجومی نخواهد بود.

از همه مهمتر اینکه توضیحی داده نشده بود که این پروسه تامین پول قرارداد گرانقیمت مربی ترک از سوی اسپانسرهای ترکیه ای به چه صورت بوده است ؟ این ۴ میلیون یورو که حالا به صور رسمی اعلام شده را گفته بودند قرار است شرکته های ترکیه ای فعال در ایران بپردازند. این شرکت ها اما بر چه مبنایی قرار بود این رقم را بدهند؟ برایش گفته بودند اسپانسرینگ محیطی و پیراهن و از بازی های دوستانه! درحالی که نرخ اسپانسرینگ در ایران و برای تیم های استقلال و پرسپولیس برای همه فضاهای تبلیغاتی شان نصف این رقم نیسن ، درحالی که برگزاری یک بازی دوستانه ۱۰۰ هزار نفره با در نظر گرفته بلیت های ۵۰ هزار تومانی و ورزشگاه لبریز از تماشاگر و با در نظر گرفتن حق پخش چنین مسابقه ای ، باز هم رقم سالانه این مربی ترم تامین نمی شود ، این سئوال ایجاد می شود که این روند طولانی مذاکرات چه دلیلی داشته است؟ استقلال که آه در بساط ندارد آیا تمام این بازی را در پیش گرفته بود تا بحران بعد از منصوریان را از سر بگذراند؟

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!

هافبک تیم فوتبال استقلال به اظهارنظر درباره درگیری‌اش با بازیکن ذوب‌آهن پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید حامدی‌فر پس از پایان دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن گفت: ما صدر جدول هستیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانیم روسفیدشان کنیم.

جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!

 

وی درباره درگیری‌اش در پایان بازی با مهرداد رضایی تصریح کرد: فوتبال این اتفاقات را دارد و شما همه شاهد هستید. او در بازی رفت توهین زشتی انجام داد. طبیعتاً تیمی که برده است به این چیزها واکنش نشان نمی‌دهد. حتماً من یک چیزی شنیدم که این کار را انجام دادم. چیز خاصی نیست. من هیچ مشکلی با کسی ندارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • خلاصه بازی سپاهان 1-1 استقلال خوزستان (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ