Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای آقا محمد بیگلو حوزه امام حسین (ع) ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای آقا محمد بیگلو به یاد شهید کامکار با سخنرانی سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سرهنگ حسین زاده در سخنانی ضمن توصیه همگان بخصوص جوانان به ادامه راه و عمل به وصیت نامه شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و الگوگیری از سیره و روش َشهدا تاکید کرد و گفت:دشمن امروز از ایثار و شهادت طلبی جوانان ما می‎ترسد.

وی با بیان اینکه خون شهدای ما در امتداد خون شهدای کربلاست بر لزوم آگاهسازی جوانان از هجمه های فرهنگی دشمنان تاکید کرد و افزود:آمریکا از این ناراحت است که ایران تنها علمدار فرهنگ اصیل ناب محمدی است،دشمن از بیرق اباعبدالله ناراحت است چرا که بیرق امام حسین(ع) باعث اتحاد ملت ایران و پیشرفت نظام است.

فرمانده ناحیه عشایری گفت:برگزاری یادواره شهدا بر ما وظیفه است چرا که امنیت امروز کشور ما در سایه ولایت فقیه و مرهون خون شهداست و امروز شهید محسن حججی و مدافعان حرم جانشان را در سوریه نثار می کنند تا ما در آسایش و امنیت کامل در کشور زندگی کنیم.

این مراسم که به همت پایگاه شهید باکری حوزه امام حسین (ع) ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار شده بود یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل یادواره شهدای دانش آموز شهرستان نیر با محوریت شهید علامه مرتضی مطهری و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان آیت الله سید حسن عاملی فردا شنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر نیر برگزار خواهد شد.

از عموم مردم شهید پرور منطقه برای شرکت در این مراسم دعوت شده است.

دیگر خبرها

  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموزی شهرستان نیر