Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره امیران، سرداران، فرماندهان و یک هزار و ۱۰۰شهید والامقام شهرستان ملایر و ۲۲۵ شهید سرافراز گروه مهندسی رزمی ۴۳ امام علی (ع) برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز همدان، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادواره امیران، سرداران، فرماندهان ویکهزار و ۱۰۰شهید شهرستان ملایر گفت: فتح الفتوح انقلاب اسلامی ساختن انسانهای مجاهد و خودساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای زاکانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تأسی از قیام عاشورا به نتیجه رسید گفت: انقلاب انسانهایی خودساخته تربیت کرد که با تکلیف مداری و مسئولیت پذیری همه وجود خود را وقف اسلام کردند.وی شهدا را عناصر ماندگار و اسوه‌های جاوید دانست و گفت: نسل‌های امروز و آینده این کشور باید آز آنها درس بیاموزند.نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند: « شهدا مظهر اقتدار انقلاب هستند» گفت: این جمله بیانگر این است که شهدا حی و حاضر بر اعمال و رفتار ما هستند و از یک افق بالاتر به ما مدد می‌رسانند.آقای زاکانی با اشاره به اینکه چشم امید همه ما به شفاعت شهداست، افزود: امروز نیز شهدای مدافع حرم با هجرت از منزل و دیار خود در غربت برای دفاع از ارزش‌ها جان خود را فدا کرده و با شهادت خود خط نورانی را برای همه ما ترسیم می‌کنند.وی با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید حججی گفت: این شهید گرانقدر رفت تا به اسلام و اهل بیت جسارت نشود و خودش و خواسته‌هایش در مسیر کربلا، امام حسین(ع) و اسلام ناب محمدی بود.نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حال حاضر در یک برهه تاریخی و حساس قرار دارد افزود: امروز شیطان بزرگ آمریکا به عنوان دشمن قسم خورده نظام در بدتربن وضعیت به سر می‌برد.زاکانی با بیان اینکه امروز ما نیازمند یک حرکت جدی و جهادی هستیم افزود: اگر رهبر ما فرمان آتش به اختیار بودن را می‌دهند به واسطه این است که انقلاب به یک ظرفیت برای ایجاد تحول و الگو سازی در کشور نیاز دارد . وی گفت: اگر روزی احساس شود که مشکلات کشور ما به دست دشمنان حل می‌شود آن موقع است که دچار مشکلات بزرگتری خواهیم شد.نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما امروز بیش از هر چیز نیازمند بصیرت، فهم و تکلیف هستیم.زاکانی با اشاره به اینکه آینده کشور ما روشن است گفت: همه ما وظیفه داریم تا بیش از بیش نسل جوان را با فرهنگ و ارزش‌های عاشورایی و دفاع مقدس آشنا کنیم و باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل های موجود در ماه محرم برای تبیبن این ارزشها بهره بگیریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • کنایه حسن روحانی به جنجال ساختن مسجد در پارک قیطریه/ مگر در انقلاب کسی را به زور باحجاب کردیم؟
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • شهید مطهری صدای بلند عقلانیت انقلاب اسلامی بود
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است