Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ برنامه تلویزیونی «چهل چراغ» که نگاهی نو در بستر تولیدات تلویزیونی در خصوص توجه به فرهنگ دینی است، تلاش دارد تا در بستری گسترده به همه حوزه های هنری اعم از سینما، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، تلویزیون و عرصه فرهنگ و ادب توجه نماید تا ضمن ایجاد گفتمان فرهنگی میان صاحب نظران فرهنگ دینی با مخاطبان علاقمند به مباحث عاشورایی، موجب انتقال دستاوردهای رخ داده در زمینه فرهنگ دینی در فضای جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«چهل چراغ» با موضوع «هنر و امام حسین(ع)» ضمیمه تلاش های انجام شده برای برپایی دومین دوره جشنواره بین المللی «چهل چراغ» است و امید می رود از طریق معرفی شخصیت های فعال اما ناشناخته در عرصه فرهنگ دینی و ارائه نقطه نظرات شخصیت های به نام فرهنگی هنری بتواند موجب گسترش فرهنگ عاشورایی و ترسیم سبک زندگی اسلامی ایرانی و بررسی جایگاه واقعه عاشورا و کربلا در هنر ایرانی از طریق فضایی اثربخش گردد.

برنامه «چهل چراغ» کاری از گروه اجتماعی شبکه سوم سیما به تهیه کنندگی مجتبی امینی هرشب ساعت 19:30 به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد و سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

سردار حسینی اظهار داشت: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح‌شده مردم رسیدگی کنند که یکی از کارهای خوب است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهم‌ترین مطالبات و درخواست مردم رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری خودروها و اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود. نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ‌کدام جریمه اشتباهی نبود، بلکه درخواست بخشش بود.

رئیس پلیس راهور فراجا درخصوص نور چراغ‌ها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

سردار حسینی در خصوص بغل‌نویسی روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هرگونه نوشته یا برچسب روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوع است و تنها استثنا خودروهای مربوط به بخش‌های تجاری و اقتصادی هستند که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام کنند. در غیر این صورت، هرگونه تصویر و نوشته ممنوع است.

کد خبر 848337 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»