Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی خوان‌پایه اظهار داشت: تعمیر و مرمت قرنیز و نرده پل‌های بزرگ با 3 میلیارد تومان، تعمیر اساسی پل‌های بزرگ در سطح استان با 6 میلیارد و 500 میلیون تومان، مرمت، پاکسازی و شتشو تونل و پل‌های بزرگ با یک میلیارد تومان، احداث پل دوم باشت با 3 میلیارد و 800 میلیون تومان و تکمیل انبار شن و ماسه دنا با یک میلیارد تومان در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساخت و نصب 3 دستگاه پل عابر پیاده واقع در دشتروم شهرستان بویراحمد با اعتباری افزون‌بر 5 میلیارد تومان خبر داد و افزود: بهسازی و تعمیرات ساختمان راهدارخانه مرکزی و نمای ساختمان اداره کل، ساخت و نصب 2 باب آشیانه نمک در کاکان و باغچه سادات، احداث سپتیک ساختمان قرارگاه پلیس راه استان و تعمیر تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان‌های قرارگاه و پلیس راه‌های استان از جمله اقدامات انجام شده در حوزه اداره فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی است.

خوان‌پایه با بیان اینکه راهداری دارای ماشین آلات با عمر متوسط بالای 20 سال است، ابراز کرد: با وجود 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی منتهی به گردنه‌های برفگیر و مه گیر و همچنین یک هزار و 552 کیلومتر راه روستایی عملیات راهداری زمستانی و همچنین عملیات راهداری جاری و مستمر در طول محورهای اصلی و فرعی با حضور پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: این استان دارای 23 راهدارخانه بوده که از این تعداد 19 مورد ثابت و 4 راهدارخانه نیز سیار است و همچنین 5 هزار و759 دستگاه پل و 28 دستگاه تونل در جاده‌های این استان احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: 9 دستگاه تونل در محور "یاسوج-بابامیدان"، 12 مورد در جاده " یاسوج- اصفهان"، یک تونل در محور مواصلاتی " دهدشت-قلعه‌رئیسی" و 6 مورد نیز در جاده " پاتاوه-دهدشت" احداث شده است.

خوان‌پایه تصریح کرد: همچنین آموزش بدو خدمت رانندگان مسافر 980 نفر دوره معادل 35 هزار و 200 نفر ساعت و دوره آموزشی بدو خدمت رانندگان باری به تعداد یک هزار و 120 نفر دوره معادل 44 هزار و 800 نفر ساعت در استان انجام شد.

انتهای پیام/غ

3 دستگاه پل عابر پیاده واقع در دشتروم شهرستان بویراحمد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج کندوان لغو شد

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد.

به گزارش تین نیوز  از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج -کندوان اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

زندی فر افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 وی تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • (ویدئو) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از واژگونی هولناک سه خودروی شوتی در جاده یاسوج - اصفهان
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • ساخت زیرگذر عابر پیاده بلاک کرج کردان برای عبور ایمن شهروندان
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج