Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار با بیان اینکه پراکندگی شهرستان شهریار رسالت آموزش و پرورش را دشوار می‌کند گفت: شهرستان شهریار با وجود بیش از ۱۴۰ هزار دانش‌آموز در نوع خود بی‌نظیر است که این مهّم رسالت آموزش و پرورش را سخت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، مجید پارسا ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی سیاسی این شهرستان، با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی قادر نخواهد بود بار تعلیم و تربیت را به دوش بکشد اظهار داشت: در جامعه امروز امر تعلیم و تربیت همراهی خانواده‌ها را می‌طلبد و این به خاطر سرعت در پیشرفت جوامع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز به راحتی دانش‌آموزان هر آنچه که معلم بگوید را قبول نمی‌کنند؛ چرا که آموزش‌های غیررسمی بسیار افزوده شده و مانند گذشته اطلاعات خود را تنها از معلم نمی‌گیرند و به نوعی فضای مجازی در حال تسخیر کردن فضای آموزشی فرزندان است که در بسیاری از موارد آموزش و پرورش دانش‌آموزان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

رئیس آموزش و پرورش شهریار با اشاره به لزوم مدیریت سیل اطلاعات ویرانگری که در فضای مجازی به راه افتاده است تصریح کرد: اگر به فکر فردا نباشیم قطعاً با مشکلاتی روبرو می‌شویم که با قدرت روزافزون تکنولوژی و ابزارهای امروزی، آموزش و پرورش به انحراف کشیده می‌شود.

پارسا در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد:‌ ما باید خود را آماده کرده و به موضوع فرهنگ‌سازی بیش از گذشته توجه کنیم و همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی به تربیت فرزندان خود بپردازیم، تا در جهت رشد و تعالی از این پیشرفت به عنوان فرصت بهره‌برداری کنیم، که در غیر این صورت این فرصت به یک تهدید تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه به گستردگی و پراکندگی شهرستان شهریار اشاره کرد و گفت: این شهرستان با وجود بیش از 140هزار دانش‌آموز در نوع خود بی‌نظیر و کم‌نظیر است، و موقعیت خاصی را در سطح کشور دارد که این رسالت کار آموزش و پرورش را سخت می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش شهریار در پایان خاطرنشان کرد: امروز آموزش و پرورش نیاز مبرم به این دارد که خانواده‌ها مجدانه‌تر و خاص‌تر در کنار ما قرار بگیرد تا در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت جامعه قدم برداریم و هر چه بیشتر فرهنگ عزّت و آزادگی و آرمان‌های انقلاب اسلامی را بیش از پیش در سطح جامعه گسترش داده و موجبات رشد و تعالی و اقتدار کشور را با یکدیگر فراهم کنیم.

انتهای پیام/

R7840/P1486/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز «صادق ستارى فرد» معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش به همراه «على مطهرى» مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى با حضور در گلزار شهداى ارومیه با آرمان‌هاى شهداى استان تجدید میثاق کرد.

بازدید از طرح‌هاى شهید سلیمانى و مجتمع ورزشى شهید رجایى، بازدید از روند اجراى طرح شنا، بازدید از مجتمع ورزشى شهید باهنر و کلنگ زنى سالن ورزشى، حضور در جلسه روسای آموزش و پرورش استان، کلنگ زنى سالن ورزشى مدرسه شهید چمران، بازدید از هنرستان امین و سالن شهید بهشتی، حضور در همایش مدیران مدارس، افتتاح زورخانه دانش آموزى و دیدار با خانواده شهید از جمله برنامه‌هاى ستارى فرد معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جریان سفر یک روزه به استان آذربایجان غربى هستند.

دیگر خبرها

  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • این افراد معلم می‌شوند
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • شرکت ۴۵۰ هزار معلم در طرح مسطورا/ ثبت نام ۶۰۰ هزار داوطلب در کنکور تربیت معلم 
  • استخدام نخبگان قرآنی به عنوان معلم از مهر امسال
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • تربیت معلم مهمترین گام در مسیر تقویت تربیت دینی در مدارس است