Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بر لزوم تشکیل اجتماعات بزرگ عزاداران حسینی در استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در جمع نمازگزاران در مصلای امام خمینی این شهر، گفت: قیام و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) موج بزرگی از عاطفه، سیاست، فرهنگ و حقیقت جویی و حقیقت گرایی را در بعد از هزار و 400 سال همچنان زنده نگه داشته که راه اندازی اجتماعات بزرگ حسینی نمادی از این حقیقت همیشه جاوید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با ادای احترام به عزاداران حسینی افزود: امروز روز قدرت نمایی در مقابل دشمنان اسلام است و دسته های عزاداری با درک فلسفه قیام و شهادت اباعبدالله الحسین (ع) تلاش کنند در قالب اجتماعات بزرگ در شهرها و روستاها این قدرت را به رخ دشمنان اسلام بکشند.

امام جمعه شهرکرد گفت: امروز روز موج آفرینی است همانطور که شهید حججی توانست با شهادتش موج عظیم فرهنگی ایجاد کند و میلیون ها محسن حججی را تربیت کرد.

وی افزود: فرهنگ و اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ما باید موج آفرین باشد که بتواند امروز داعش و فردا با تجزیه عراق و دیگر کشورهای اسلامی مقابله کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: این دو مناسبت از یک جنس است که باید با گرامیداشت یاد شهیدان، جانبازان و آزادگان و همه کسانی که در دفاع مقدس ایثار کردند اجازه ندهیم نور کربلا و محرم و ارزش های آن از نظام کم رنگ شود.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی هم گفت: نیروی انتظامی در نظم و امنیت کشور نقش آفرین است و رشادت های جهادگران این نیرو درجای جای کشور ملموس و محسوس است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مردم و مسئولان را به حفظ وحدت سفارش کرد و گفت: مسئولان مواظب باشند تصمیم گیری های آنان در تقسیمات کشوری، طرح های آبی و مطالبات مردمی، با رعایت نگاه واقع بینانه به مسائل ملی و منطقه ای از یکجا نگری پرهیز کنند و به وحدت مردم آسیب نزنند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تأکید نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برنقش اصناف در مهار تورم
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری