Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری انقلاب اسلامی را تکرار عاشورا دانست و گفت: پیروی از این فرهنگ متعالی بزرگ ترین عامل مانایی این انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری خروج بر حاکمیت با توکل به خداوند و امر به معروف و نهی از منکر را از شباهت های دو قیام عاشورا و انقلاب اسلامی دانست و افزود : امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مقام فرزند خلف و شاگرد مکتب امام حسین (ع) در مقابله با منافقین و کفار همواره عامل ظفرمندی این نهضت حسینی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امام حسین (ع) پیش از واقعه کربلا اعلام فرمودند که خونشان فرامکانی و فرا زمانی است و با گذشت زمان توطئه منافقان فراموش نمی شود ، ادامه داد : عاشورا سند پر افتخار عالم بشریت و برتری شیعه نسبت به سایر مذاهب است و دشمنان انقلاب برای کم رنگ کردن این قیام سترگ تلاش های بیهوده ای کرده اند.
نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود : هم اینک نیز جمهوری اسلامی در مواجهه با یزیدیان زمان در حال نبردی بی امان است و جوانان غیور میهنمان همچون دفاع مقدس برای مبارزه با کفار و منافقین داوطلب هستند.
او از ترامپ به عنوان یزید مجسم زمان یاد و تصریح کرد : آمریکا با سرکردگی این دیوانه در تمام جنایات دنیا دخالت داشته و در این راه از کشتار کودکان و انسان های مظلوم و بی دفاع ابایی ندارد.
طبرسی از تهاجم فرهنگی با هدف سستی و رخنه در اعتقادات مردم بویژه جوانان به عنوان یکی از خدعه های دشمنان یاد کرد و گفت : به رغم اختصاص بودجه های هنگفت و تلاش سایت های اینترنتی در تولید برنامه های مبتذل ، جوانان ما به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی علاقه وافر داشته و بخش عمده ای از جمعیت را در رویداد های مذهبی و سیاسی به خود اختصاص می دهند.
خطیب جمعه ساری از شرکت گسترده مردم در تشییع جنازه شهید محسن حججی اظهار شگفتی و قدردانی کرد و افزود : واشنگتن پست در این زمینه اعلام کرد که 'امروز نماد تشیع با حضور مردم تشییع شد.'
وی بوسه رهبر بر تابوت شهید حججی را نشانگر ادای احترام ایشان نسبت به مقام شهید دانست و ادامه داد : با وجود مشکلات معیشتی و سایر معضلات، خوشبختانه هنوز هم امثال حججی ها در این کشور کم نیستند.
امام جمعه ساری همه پرسی در کردستان عراق را محکوم کرد و گفت : با توجه به پایان کار داعش، آمریکا و نظام صهیونیستی به دست نوکر خود این فتنه را برای ادامه کشتار شیعیان به وجود آوردند.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست