Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به توهین عربستانی‌ها به علی دایی و فوتبال ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از پیروزی الهلال عربستان مقابل پرسپولیس، از سوی عربستانی‌ها، به خصوص صالح النعیمه توهین‌هایی نسبت به فوتبال ایران و علی دایی صورت گرفت. این توهین‌ها با واکنش‌های زیادی از جمله واکنش امیر هاشمی مقدم، بازیکن پیشین استقلال، تیم ملی و مربی حال حاضر باشگاه NEC نایمخن هلند مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی مقدم در این زمینه متنی را به شرح زیر در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد:

وقتی که بهترین مربی تاریخ‌شان (برت فان مارویک) را بعد از صعود مستقیم به جام جهانی با شکلی باور نکردنی و غیر ورزشی از تیم ملی اخراج می‌کنند؛ وقتی میشل پرودوم بلژیکی در سال 2013 بابت توهین‌ها و اذیت‌های آنها به هوای رفتن به تعطیلات از عربستان فرار می‌کند، دیگر چه توقعی از صالح النعیمه می‌شود داشت. او که دهانش را باز و به افتخار ایران و ایرانی توهین می کند.

النعیمه به سیبی شباهت دارد که در کنار و نزدیک درختی (فوتبال عربستان) که بارش آورده است افتاده. فردی که خودش را ورزشکار و اسطوره الهلال خطاب می کند، متاسفانه جز حسادت و کوتاه بینی کار دیگری ندارد.

علی دایی مورد احترام کوچک و بزرگ نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهاست، البته شک دارم این را صالح النعیمه بداند چون او در دوران بازیگری‌اش از ریاض هم خارج نشده. البته که او خوب می‌داند و همیشه آرزوی گرفتن امضا و یا داشتن یک عکس در کنار علی دایی را داشته است.

علی دایی درخت پر بار ایران و ایرانیست و هنوز در حال میوه دادن است.

علی عزیز! شما برای فوتبال ایران زحمت زیادی کشیدی، او را در توهماتش رها کن، چون او در حد و اندازه های شما نیست.

من همیشه عقیده دارم که انسان‌ها دو دسته هستند:
انسان هایی که می‌فهمند و انسانهایی که نمی‌فهمند.
برای آنهایی که می فهمند هیچ توضیحی لازم نیست
برای آنهایی که نمی فهمند هر توضیحی اضافیست

آنان که می فهمند عذاب می کشند
آنان که نمی فهمند عذاب می‌دهند

حالا شما خودت حدس بزن که صالح النعیمه از کدام دسته است.

با احترام
امیر هاشمی مقدم

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • واکنش مهم به توهین پیرمرد سپاهانی به زنان پرسپولیسی
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • استقلال و پرسپولیس تفاوتی ندارند؛ جام گرفتن دیگر لیاقت نمی‌خواهد!