Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خاش گفت: حضرت قاسم(ع) الگوی بی نظیر برای نوجوانان است و شجاعت حضرت قاسم (ع) حاصل معرفت دینی وی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از تفتان ما، قاسم کوچکزایی در جمع دانش آموزان عزادار خاشی در همایش احلی من العسل با بیان اینکه یکی از ویژگی های دوران نوجوانی سرحالی و شادابی است، گفت: نبی مکرم اسلام(ص) می فرماید: از پروردگار متعال بخواهید همواره به ما نشاط بده و ما را از کسالت دور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس روایات برای حفظ شادابی لازم است همواره مثبت اندیشی و امید به آینده، تقویت ایمان و انس با قرآن و دعا را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

کوچکزایی بیان کرد: امید به ظهور حضرت حجت(عج) و برپایی حکومت عدل و داد خود موجب نشاط برای ما خواهد شد.

وی اظهار کرد: فرمول تقویت ایمان الگو برداری از حضرت قاسم بن الحسن(ع) است و حضرت قاسم(ع) با آن که می‌داند فردا به شهادت خواهد رسید در پاسخ به سوال امام حسین(ع) در خصوص نگاه وی به شهادت گفت از نگاه من شهادت از عسل نیز شیرین‌تر است و شما باید با نگاه به حضرت قاسم به آینده امید داشته باشیم.

گفتنی است؛ سوگواره احلی من العسل در مدارس متوسطه شهرستان خاش با نوای «لبیک یا حسین علیه‌السلام و هیهات من الذله» برگزار و با عزاداری دانش آموزان با الگو گیری از حضرت قاسم ابن الحسن(ع انجام شد.

مداحی و سینه زنی دانش آموزان، قرائت بیانیه سراسری و پایانی همایش و اقامه نماز جماعت توسط دانش آموزان از دیگر بخش های این مراسم معنوی و باشکوه بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو

 آذرپناه، مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: دانش بنیان‌ها مقوله‌ای گسترده است و در دو، سه سال گذشته دولت تعداد زیادی بخشنامه و آیین‌نامه برای بحث شرکت‌های دانش بنیان مصوب کرد. تعاون ما در استان تهران در سال‌های گذشته بیشتر درگیر مباحث مسکن بوده است مخصوصا مسکن‌هایی که در تأمین زمین و انتخابات مشکل پیدا کرده بودند و ظرفیت‌های نهادی، حقوقی، مقررات و دانشی در بحث صادر محور و تولید را نبرده بودند.

شناسایی کمیسیون تعاونی‌های صادرات محور 

وی ادامه داد: از حدود ۶، ۷ ماه پیش یک کمیسیونی تشکیل دادیم و کمیسیون تعاونی‌های صادرات محور را شناسایی کردیم، در صادرات محور محصولی صادر می‌شود که کیفیت تولیدی آن باعث می‌شود حرفی برای گفتن در بازار‌های بین‌المللی داشته باشد. در حال حاضر بیش از ۱۲۰، ۱۳۰ شرکتی که ظرفیت دارد شناسایی کردیم. همچنین کمیسیون سه جانبه‌ای هم در بخش خصوصی با حضور اتاق تعاون، اتاق بازارگانی و اتاق اصناف تشکیل دادیم. ۶، ۷ جلسه تشکیل دادیم و در حال پیشبرد برنامه‌های عملیاتی برای حوزه‌های تولیدی و حوزه دانش بنیان هستیم.

آذرپناه افزود: حمایت ما بحث گسترده‌ای است و بخشی از حمایت‌های ما بازاری است. ما در استان تهران دو تفاهمنامه بین استان تهران و دو استان کشور‌های دیگر یعنی استاندار کربلا و مسکو داریم. یکی از زیرساخت‌هایی که در کربلا و مسکو داریم پیگیری می‌کنیم این است که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این دو استان به محصولات تولیدی تعاونی‌های دانش بنیان غرفه مشخصی اختصاص بدهند.

استفاده از اولویت دانش بنیان برای صادرات 

مدیر اداره کل تعاون کار و رفاه استان تهران تأکید کرد: از این ابزار با اولویت دانش بنیان برای صادرات سایر حوزه‌ها هم استفاده می‌کنیم که در زنجیره ارزش جهانی ورودی داشته باشیم. درمجموع در حال حاضر بحث‌های هماهنگی بین کشوری در قالب توافقنامه همکاری و بحث عملیاتی کردن فرا کارگاهی هم از طریق اتاق‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نگاه پلیس به دستگاه تعلیم و تربیت ستودنی است
  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • بیمه تکمیلی بازنشستگان با شاغلین همتراز می شود
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • معلمی که امید و عشق را در دل دانش آموزان معنا کرد
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری