Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان کرمان ؛ ظهر امروز نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر میخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کرمان:شهید حججی با الگو گرفتن از راه و مکتب امام حسین(ع) افتخار شیعه شد

حجت‌الاسلام محمد صباحی در نماز جمعه این هفته شهر کرمان در محل مصلای بزرگ امام علی(ع) با اشاره به اینکه در آستانه تاسوعا و عاشورای اباعبدالله(ع) قرار داریم، اظهار داشت: عزاداری‌های امام حسین(ع) تنها سنت شیعی است که با عظمت شایسته برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین عزاداری سیدالشهدا(ع) باید با اخلاص کامل برگزار شود خاطرنشان کرد: ارادت به امام حسین(ع) تنها مختص شیعیان نبوده و سایر فرقه‌های اسلامی و حتی بعضی از غیرمسلمانان در عزای اباعبدالله(ع) خدمت می‌کنند.

امام جمعه موقت کرمان با تاکید بر اینکه در بیان واقعه کربلا نباید از کتب غیر معتبر استفاده شود تاکید کرد: آسیب‌شناسی آئین عزاداری سیدالشهدا(ع) لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه تالیفات خوبی از علمای بزرگ ما درباره امام حسین (ع) و آسیب‌شناسی عزاداری حسینی وجود دارد گفت: باید در نقل احادیث دقت شود تا اعتقادات و عقلانیت مردم مورد خدشه‌دار نشود.

صباحی با اشاره به اینکه باید رضایت خداوند در آئین عزاری امام حسین(ع) مورد توجه قرار گیرد، افزود: باید راستگویی و صدق در اولویت بوده و در همه آئین‌ها باید منزلت ائمه اطهار(ع) و پیامبران حفظ شود.

وی عزاداری اباعبدالله(ع) را سرمایه عظیم دینی و مذهبی ما برشمرد و تصریح کرد: نهضت امام حسین‌(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

امام جمعه موقت کرمان کربلا و قیام امام حسین(ع) را یک جهانبینی برای همه مردم در همه اعصار برشمرد و ابراز داشت: شهید حججی با الگو گرفتن از راه و مکتب امام حسین(ع) افتخار شیعه شد.

امام جمعه بم:مقام پرستی دامی است که قاتلان امام حسین را فریب داد / جامعه ای که آمار شرب خمر در آن بالاست مورد تائید امام حسین نیست

حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر اظهار داشت: هواپرستی و پیروی از هوا و هوس آن چیزی است که شیطان خود هم فریب آن را خورد و تکبر ورزید لذا ابزار دشمنی شیطان بسیار گسترده است و مقام پرستی همان دامی است که قاتلان امام حسین فریب آن را خوردند و دنیای خود را فروختند.

وی افزود: یکی از دام های شیطان شراب است، چیزی که متاسفانه در جامعه اسلامی با کمال شرمندگی رو به افزایش است و اگر یک فرد شرابخوار سراغ داشته باشیم، شرعا امر به معروف او برای ما واجب است چراکه قیام حضرت امام حسین ع برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

امام جمعه بم خاطرنشان ساخت: گناه، حلاوت و جاذبه ظاهری و لذت دارد که دنیا پرستی نیز به همین‌گونه است و آیا شایسته است آمار بالایی که در خصوص شرب خمر وجود دارد؟ بطوری که سال گذشته آمار کشفیات مشروبات الکلی در استان بحدی بود که جای شرمندگی دارد لذا این از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شرب خمر در هر خانواده ای که وارد شد، حیا از بین می رود و حیا هم که از بین رفت، غیرت هم خواهد رفت.

حجت الاسلام دانشی تاکید کرد: اینکه چرا امام حسین‌ تا پای جان روبروی یزید ایستاد به این دلیل بود که یزدی فاسق بود پس آیا جامعه ای که آمار مشروبات الکلی در آن بالا است می تواند مورد تایید اباعبدالله باشد؟ در حالیکه بر اساس روایات روز قیامت فرد مشروبخوار با چهره ای سیاه در حالی که زبانش از دهان بیرون آمده مشاهده می شود لذا باید باطن زهرآگین گناه را دید و این عمل آنقدر منفور خداوند است که در روایت آمده است به عیادت فرد مشروبخوار نروید و در صورتی که از دنیا رفت برای او نماز میت نخوانید و با او همنشین نشوید.

حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر با اشاره به روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس اظهار داشت: ان شا الله شرمنده فرماندهان پرافتخار دفاع مقدس نشویم و آرزوی سلامتی برای این بزرگواران در این منطقه داریم.

وی بیان داشت: در این ایام به صرف عزاداری و سینه زدن بسنده نکنیم چراکه رهروی راستین و صادقانه از ما خواسته شده است و همانند سالهای گذشته مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان امام خمینی ره و همچنین مراسم‌ شام غریبان ب اجتماع بزرگ مردم بم برگزار می شود.

خطیب جمعه بم با اشاره به تشییع پر شور پیکر شهید حججی در کشور بیان داشت: اخلاص شهید حججی موجب شد که خداوند متعال نام این شهید را بلند مرتبه کرد بطوری که کمتر شهیدی را سراغ داریم که اینطور خداوند نام او را بزرگ کند چراکه به فرمایش مقام معظم رهبری شهید حججی، حجت خداوند برای همگان است و در واقع شهید حججی سر داد اما سر خم نکرد تا مبادا تکفیری های ملعون متعرض حرم حضرت زینب شوند که این درسی است که فریب لبخند های دشمن را نخوریم و عکس های ذلت آور با دشمنان این نظام مقدس نگیریم.

وی در پایان تاکید داشت: دولتمردان توجه داشته باشند که شهید حججی به وظیفه خود عمل کرد و اکنون نوبت ما است که توجه داشته باشیم تا مبادا در برابر آرمان های این نظام مقدس کوتاه بیاییم و این درسی است که باید از شهدای دفاع مقدس بگیریم.

امام جمعه بخش آسمینون منوجان:مسئولان محکم و قاطع پاسخ گستاخی ها و زیاده خواهی آمریکایی ها را بدهند/ یکی از درس های بزرگ عاشورا ایستادگی در مقابل ابرقدرت ها و ظالمان است

حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک امام جمعه بخش آسمینون در خطبه های نمازجمعه (۷مهر۱۳۹۶) ضمن محکومیت نطق ابلهانه و بسیار زشت رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: مسئولان محکم و قاطع پاسخ گستاخی ها و زیاده خواهی آمریکایی ها را بدهند.

وی در ادامه ،افزود:همانطور که مقام معظم رهبری (حفظه الله)از روز اول مذاکرات تا امروز فرموده اند مذاکره با دنیا اشکالی ندارد ،اما نکته مهم که رهبری بارها تذکر دادند اما مسئولان متاسفانه جدی نگرفتند آن بود که باید در مذاکرات دقت لازم صورت می گرفت ، خلل و فرج ها ،روزنه ها و منفذ ها را کامل می بستند تا دشمن این چنین هر روز بهانه تراشی نکند و تفسیر به نفع خودش نکند و تا ما اندک تکانی خوردیم ، نقض برجام محسوب شود اما آن ها هر غلطی می کنند نقض برجام محسوب نمی شود .
امام جمعه آسمینون بیان کرد:این شرارت های پی در پی و تحریم های و نقض های مکرر آمریکا در برجام حاصل همان بی دقتی مسئولان است و از طرفی هم آمریکا با این جار و جنجال به دنبال گرفتن امتیازات بیشتری از ایران اسلامی است .
احمدی نیک ضمن تسلیت پیشاپیش تاسوعا و عاشورای حسینی خاطر نشان کرد: یکی از درس های بزرگی که باید از عاشورا و جمله معروف کل یوم عاشورا گرفت این است که همیشه با ظلم مقابله کنیم و در مقابل ابرقدرت ها و ظالمان ایستادگی کنیم و این تکلیف همگان است که با با ستم مقابله کنند .
امام جمعه آسمینون تاکید کرد: یکی از راههای واکسینه و حفظ کردن کشور، زنده نگه داشتن عاشوراست که اساس آن هم مبارزه با استکبار است.
احمدی نیک با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی عنوان کرد:نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و مهربانی باشد و شرط محبوبیت در قاطعیت براساس قانون و همان چیزی است که در مقررات از او طلب شده است .
ویدر ادامه بیان کرد: اساس کار نیروی انتظامی ، حفظ امنیت اسلامی در محیط جامعه است چرا که امنیت مساله ای بسیاری حیاتی و مهم است .

امام جمعه منوجان:یکی از درس های عاشورای حسینی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است

حجت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به درس عاشورای حسینی اظهار داشت: درس عاشورای حسینی مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم است و کسانی که می‌خواهند حسینی شوند، هرگز نباید با کسانی مانند یزید بیعت کنند.

وی افزود: مردم باید هوشیار باشند، چراکه دشمنان برای منحرف کردن مسیر عاشورایی برنامه‌ریزی دارند و می‌خواهند زنده بودن محرم را از ما بگیرند، می‌دانند این محرم است که انقلاب اسلامی را نگه داشته است.

رضوانی تصریح کرد: دشمن مخالف سینه زدن ما نیست، بلکه هزینه می‌کند که مردم با قمه زدن بر بدن خود از مسیر کربلا دور شوند و ما باید هوشیار باشیم که اجازه ندهیم دشمن به هدفی که سال‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده برسد.

خطیب جمعه منوجان با اشاره به مظلومیت مردم میانمار و اینکه وظیفه هر مسلمان است به کمک مظلوم بشتابد، ابراز داشت: دین اسلام می‌فرماید به کمک مظلومان بشتابید و تفاوتی نمی‌کند که کجای جهان باشد.

رضوانی ادامه داد: دشمنان بداند که تا وصل انقلاب اسلامی به انقلاب امام زمان (عج)، هرگاه پرچم انقلاب به زمین افتاد سربازی دیگر آن پرچم را برداشته و هیچگاه نمی‌توانند به اسلام ضربه زنند.

وی با اشاره به تشییع پیکر مطهر شهید محسن حججی متذکر شد: شهید حججی ملت ما را دوباره احیاء کرد و واقعه کربلا را زنده ساخت و یقین داریم همه دل‌ها امروز عاشورایی است.

امام جمعه منوجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری و علما از گذشته تاکنون فرمودند آمریکا قابل اعتماد نیست، اذعان داشت: دولت باید از چهار سال قبل به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه بیشتری می‌کرد و می‌دانست که نباید به آمریکا اعتماد کند، اما جای بسی خوشحالی است که اکنون دولت ما به این باور رسیده است.

امام جمعه رفسنجان:اجازه ندهید نفاق برگردد / روزی خواهم گفت که چه کسانی در شهر نفاق ایجاد می کنند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و توصیه عزاداران به رعایت نظم و اصلاح ذات البین اظهار داشت :اگر جلوی کارهای خلاف گرفته شود بسیار ارزشمند است و میتوان با میانجیگری بسیاری از مشکلات را حل کرد .
وی تصریح کرد :دفع آفت ها وبدعت ها از چهره عزاداریها ضرورت دارد نباید برخی اسیب ها و انحراف ها در عزاداریها به وجود اید .
امام جمعه بیان داشت :قمه زنی و امثال ان اگر جایز نیست چرا برخی مخفیانه ان را انجام میدهند ؟اگر کار پسندیده ای است چرا بعضی ها در زیرزمین خانه هایشان این کار را ادامه میدهند ؟ چرا باید کار خلاف صورت گیرد ؟چرا در گوشه و کنار حرف دشمن را می شنوید بعضی شبکه ها با پول انگلستان تبلیغ می کند تا اینچنین اسیب هایی را وارد عزاداریهای ما بکنند اما برخی افراد مخصوصا جوانان خام به این کار ادامه می دهند ،ولو اینکه در لباس مرجعیت باشد بازهم کار برای دشمن انجام می شود .
وی افزود :چرا نباید به عزاداری واقعی و ارزشی توجه نکنیم چرا نباید به سنت های گذشته نپردازیم ،والدین توجه کنند که مراقب فرزندان خود باشند که انها به هر هیاتی پا نگذارند .
رمضانی پور تاکید داشت :نیروی انتظامی ، اطلاعات و دستگاه های اجرایی باید با این عزاداریهایی که با عرف جامعه تضاد دارد برخورد کنند .
امام جمعه به خاموش کردن بلندگوهای حسینیه ها اشاره کرد و گفت :اگر صدای بلندگو باعث مزاحمت و سلب ارامش مردم شود کار حرامی صورت گرفته است .
وی در خصوص ساماندهی نیروی دوچرخه سواری از نیروی انتظامی تشکر کرد و تاکید داشت :خانم ها هر گز اجازه ندارند در ملا عام دوچرخه سواری کنند برای این منظور پارک بانوان برای انها ساخته شده است اگر بنا به حریم شکنی ، قداست شکنی باشد با شما برخورد خواهد شد من از مردم هم میخواهیم با این گونه مسائل برخورد کنید .
امام جمعه ادامه داد : دوچرخه سواران خانم اگر در خیابان دوچرخه سواری کنند با انها برخورد می شود و اگر عناد و سرکشی کنند به دادسرا معرفی خواهند شد ،با این پدیده های شوم کسی نمیتواند در شهر اجازه دهد و یا بگوید که ما می رویم و یا ایستادگی می کنیم تا این کار عادی شود ،با کسی که بخواهد این کار را ترویج کنند با او هم برخورد خواهیم کرد و انها را به عنوان ولنگار معرفی خواهیم کرد تا مردم انها را بشناسند .
وی افزود :ما کار به شهرهای دیگر نداریم که چه می کنند ،ما امر به معروف و نهی از منکر خواهیم کرد و با قاطعیت با ان برخورد می کنیم و در مقابل ان ایستادگی می کنیم و اجازه نخواهیم داد در شهر ولنگاری و هرزه گی رواج پیدا کند .
امام جمعه ضمن گلایه از برخی هیات ها که در وقت نماز جمعه، سفره می اندازند گفت :شایسته نیست نسبت به نماز جمعه بی احترامی شود قطعا گناه است ،باید نسبت به نماز جمعه توجه بیشتری شود .
رمضانی پور به تربیت فرزندان در فرمان بردار بودن انها از والدین اشاره کرد وبیان داشت :روایت امام صادق (ع) را به فرزندان خود بفهمانید ،طبق این روایت گر خداوند چیزی کمتر از اف گفتن سراغ داشت حتما از ان نسبت به والدین نهی می فرمود ،نسبت به پدر و مادر باید حرمت ها نگه داشته شود.
امام جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد :امروز به سپاه پاسداران ،ارتش جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی افتخار می کنیم که دوشادوش یکدیگر و در رکاب ولایت به دفاع از میهمن اسلامی مشغول هستند .
وی افزود :شهید حججی شکوه و عظمت خاصی را به میهمن اسلامی بخشید و باعث قوت روحیه رزمندگان اسلامی شد.
رمضانی پور به روز اتش نشانی و ایمنی اشاره کرد و تاکید داشت :امروز با این همه امکانات ،و مسلح بودن نیروهای اتش نشانی بازهم خطرات جبران نا پذیری به جامعه ما وارد می شود ،یاد و نام شهدای اتش نشان را که با فداکاری جان خود را برای نجات هموطنان به خطر انداختند را گرامی می داریم .
وی از سالمندان به عنوان قشر با تجربه یاد کرد و گفت :سالمندان با انتقال تجربه به جامعه باعث پیشرفت شهر می شوند .
امام جمعه بیان داشت :روز سیزدهم مهر سالروز هجرت امام راحل از پاریس بود که در این سالها اقدامات خوبی در پاریس انجام دادند و همچنین این روز یاداور خدمات ارزشمند نیروی انتظامی می باشد لازم است نیروی انتظامی به روز تر و کارامد تر باشد واحدهای نیروی انتظامی باید تبیعیت از فرماندهی را بدون چون و چرا داشته باشند .
وی ادامه داد :رهبر فرزانه در جمع اعضای خبرگان به دونکته اشاره داشتند یکی ایجاد هیات اندیشه ورز برای نگاه راهبردی به تداوم انقلاب که خبرنگان یک کمیته ای تشکیل بدهند که به تدوام انقلاب بیاندیشند،و نکته دوم روی پای خود بایستیم و به عصای دیگران تکیه نکنیم که این نکته خطاب به دولتیها می باشد که دل به کشور و درون کشور بیاندازید چراکه توانمندیهای زیادی در داخل کشور وجود دارد .
رمضانی پور افزود :دنبال سرمایه گذار خارجی نباشیم انها که می ایند میخواهند نانی ببرند به فرمایشات گوهر بار و نورانی رهبر گوش کنید ،مجلس و دستگاه قضایی به فرمایشات رهبر گوش کنند، تا مملکت ما مقتدارنه اباد در خدمت مردم قرار گیرد .
وی به برگزاری همه پرسی جدایی کردستان از عراق اشاره کرد و گفت :کردها نباید فداکاریها و تلاشهای قاسم سلیمانی را زیاد ببرند ،انها نباید یادشان رود که چه محبت هایی از نظام ما به انها رسیده است ،انها نباید خودشان را بازیچه دست صهیونیست ها قرار دهند ،ترکیه هم از انها حمایت نمی کند .
رمضانی پور به اسکان موکب ها در ایام ماه محرم اشاره کرد و گفت :امسال موکبی به نام اهل بیت برای اسکان زوار ،در رفسنجان راه اندازی شده است ،که عزادارانی که به صورت پیاده روی به کربلا می روند جهت استراحت به انها اسکان داده می شود ،مردم باید به این موکب کمک کنید .
وی از وحدت و همدلی به عنوان عامل پیشرفت شهرستان و استان یاد کرد و گفت :انسجام همه مدیران ، سرمایه گذاران و مردم همه باعث شد شهر ما رو به جلو قدم بگذارد و اجازه ندهید نفاق بر گردد ،اگر زمانی بنا شد به افشاگری ،من می گویم که چه کسانی نفاق ایجاد می کنند ما ده ها سال نفاق و دو دسته گی در شهرمان وجود داشت و این سالها زیاد ضرر کردیم الان وقت کار کردن و تلاش است .
امام جمعه افزود :زمینه های تلاش و فعالیت توسط ملانوری فرماندار اسبق این شهر فراهم شد ،انشاءا… با روحیه انقلابی ، ولایی راه ملانوری بهتر و قویتر ادامه یابد و همه به هم کمک می کنیم تا شهرمان پیشرفت یابد .

امام جمعه ریگان:هدف از همه پرسی در کردستان عراق، تضعیف جبهه مقاومت و کشاندن جنگ به مرزهای ایران اسلامی است

حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید محسن حججی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند،خداوند شهید شما را عزیز کرده است و ببینید شهادت فرزند شما چه غوغایی در کشور به پا کرده است.

امام جمعه شهرستان ریگان گفت:داعش در حقیقت با باز پخش ویدئوی اسارت و سر بریدن شهید حججی میخواست هم تهدید و هم ضرب شستی به نظام و جوانان این مرز و بوم داشته باشد که این شهید والامقام و خانواده عزیزش و ملت با بصیرت ایران اسلامی این تهدید را به فرصتی عاشورایی و کربلایی رقم زدند.

وی افزود:شهید محسن حججی خاطرات دفاع مقدس وحادثه کربلا را به عینه برای جوانان ما به تصویر کشاند و از میان ما پر کشید و به روح و روانش درود، سلام و صلوات میفرستیم.

رنجبر ماهانی اشاره داشت به تجزیه اقلیم کردستان عراق و تصریح کرد:هدف از تجزیه عراق یا همه پرسی در اقلیم کردستان عراق در حقیقت تضعیف جبهه مقاومت و کشاندن جنگ به مرزهای جمهوری اسلامی و تقویت اسرائیل در منطقه است.

خطیب جمعه ریگان ادامه داد: رهبر حزب دموکرات کردستان کسی بود که پای داعش را به منطقه باز کرد و امیدواریم که رهبر حزب دموکرات کردستان عراق از سرنوشت صدام درس عبرت بگیرد.

وی افزود:حضرت امام خمینی( ره )فرمودند، عاشورا را زنده نگه دارید که با زنده نگه داشته شدن عاشورا کشور آسیب نمی بیند .

امام جمعه ریگان اشاره داشت به فرارسیدن هفته ناجا و بیان داشت: نیروی انتظامی تاکنون حدود ۱۳ هزار شهید در مرزها و انقلاب تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است و هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است از فعالیت‌ها و زحمات و خدمات نیروی مقدر انتظامی تقدیر و تشکر شود.

امام جمعه سیرجان:شهید حججی از امام حسین (ع) آموخت که سر دادن برای اسلام افتخار است/ ایستادگی و مقاومت درسی بود که امام حسین(ع) به ما داد

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: امام حسین(ع) علاوه بر طی مسیر تشکیل حکومت اسلامی با انحرافات دینی مبارزه کرد و همزمان در برابر ظلم و ظالم ایستاد و استکبارستیزی، مقاومت و آزادگی را به همه ما آموخت.

وی با تسلیت ایام سوگواری سیداشهدا (ع) گفت: اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران امروز با طی مسیر انقلاب سرخ کربلا و عاشورای امام حسین (ع) است و ایستادگی و مقاومت درسی بود که آن حضرت به ما داد تا دشمن استکباری همچنان در برابر موضع حق طلبانه ضعیف باشد.

حسینی افزود: امروزه جوانان ما و شهید حججی از امام حسین (ع) آموختند که سر دادن برای اسلام افتخار است و هرگز در برابر دشمن سر را خم نمی‌کنند تا دین خدا سربلند باشد و این درسی بود به دشمن تا بداند سر می‌دهیم، اما ذلت هرگز نخواهیم پذیرفت.

خطیب جمعه سیرجان افزود: تشییع پیکر شهید حججی در تهران، مشهد، اصفهان و نجف‌آباد که با حضور میلیونی مردم برگزار شد، پیام پیروزی ملت ایران در مقابل امریکا و استکبار جهانی است.

حسینی تصریح کرد: امروز هم هر روز عاشورا و هر منطقه که مسلمانان و مظلومان به دست استکبار جهانی و آمریکا و صهیونیسم به ظلم گرفتارند و کشته می‌شوند، کربلا است.

وی خطای دشمن استکباری در سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را موجب رسوایی آمریکا عنوان کرد و ادامه داد: اگر دشمن در محاسبات نظامی دچار این خطاها شود به گفته سردار سلیمانی پوزه دشمن را به خاک می‌مالیم و شکست دشمن قطعی خواهد بود.

حسینی از حضور گسترده مردم در مراسم سوگواری حضرت امام حسین (ع) قدردانی کرد و از همه هیأت‌ها و عزاداران حسینی خواست در نماز ظهر عاشورا حضوری یکپارچه و هماهنگ داشته باشند.

امام جمعه بلورد:پشت پرده اتفاقات کردستان و میانمار اسرائیل است/ شهید حججی موجی از حماسه و ایثار و شهادت را ترویج داد

حجت الاسلام و المسلمین افضلی پور امام جمعه بلورد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فضای کشور این روزها معطر به حضور شهید محسن حججی است و شهید حججی در میان افکار متوهم و مشوش، موجی از حماسه و ایثار و شهادت را ترویج داد.

افضلی پور در ادامه افزود:یکی از مصادیق تقوا حجاب است و شهید حججی سر خود را داد که روسری و حجاب بماند و شهید حججی با معنویت و خدا دوست بود و اینگونه محبوب شد و به این مقام رسید.

خطیب جمعه بلورد خاطر نشان کرد: 11 محرم روز تجلیل از اسرا و مفقودین مخصوصا اسرای دشت کربلا در رأس آن ها زینب کبری(س) نیز است.

وی در خصوص تحولات منطقه گفت:اعلام همه پرسی در اقلیم کردستان برگزار شد و همه کسانی که کُرد هستند پای صندوق رأی بیایند و اعلام کنند ما حاضریم از دولت مرکزی عراق جدا شویم که هیچ کشوری در دنیا با این همه پرسی جز رژیم جعلی اسرائیل موافقت نکرد.

افضلی پور اذعان داشت:پشت پرده اتفاقات کردستان و میانمار اسرائیل است، زیرا در عراق،سوریه، یمن و حتی افغانستان شکست خوردند؛ به سمت خاورمیانه دور پناه آوردند و هدف اسرائیل این است که در منطقه و کردستان داعش درست کند.

وی در پایان گفت: دشمن را باید خوب شناخت، اسرائیل یک لحظه از فکر جنگ علیه ایران غافل نمی شود و این موضوع کردستان فقط برای ایران است که می خواهند ایران را برانداز کنند که در این مسیر شکست خورده اند.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «جغد شب»، «سوئیپر»، «پرواز خاموش»، «افسانه شهر قالی»، «قهوه اسپرسو»، «طوفان شن»، «تقلب»، «قاتلان ماه کامل»، «دو نخاله راننده»، «در مسیر بوستون»، «هوانوردان»، «هشت کوه»، «جورج کنجکاو۱»، «گودزیلا سیاره هیولا»، «پایمردی»، «عقاب فرود آمد»، «دنیای آپو»، «منطقه سبز»، «بانوی نقاش»، «کرم‌های شب تاب در باغچه»، «منافق»، «یک ثانیه»، «هیندنبرگ»، «پهلوان هرگز نمی‌میرد»، «بند باز»، «نوش دارو»، «گلابی غول پیکر»، «اقیانوس نورد‌ها و حلقه آتش»، «مکس در قلمرو وحش»، «پدر چهار فرزند و وایکینگ ها»، «هارمونیکا»، «دسیبل»، «مسافر ری»، «پدر بزرگ ها»، «مرد مورچه‌ای» و «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

 **** شبکه یک سیما

 فیلم سینمایی جدید «جغد شب» به کارگردانی «آن ته جین»، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

**************************************************

فیلم سینمایی «سوئیپر» به کارگردانی «امین شجاعی»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
زنده یاد علی سلیمانی، عزت‌الله رمضانی، علی‌محمد رادمنش، صالح شجاعی، پارسا کاربخش، مهرشاد قادری و یاسین علیزاده در فیلم سینمایی «سوییپِر» بازی کرده اند.

**************************************************

 **** شبکه دو سیما

 فیلم سینمایی «پرواز خاموش» به کارگردانی «عبدالحسین برزیده»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۰۰:۲۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
حسین یاری، بهمن دان، مجید مشیری و ایرج نوذری در فیلم سینمایی «پرواز خاموش» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «افسانه شهر قالی» به کارگردانی «حمیدرضا حافظی»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۰۸:۲۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «قهوه اسپرسو» به کارگردانی «رضا بهشتی»، شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۰۰:۲۰ دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
عبدالرضا اکبری، نسرین مقانلو، سعید داخ، سپیده خداوردی، مینا جعفرزاده، خسرو بامداد و فربد شکرایی در فیلم تلویزیونی «قهوه اسپرسو» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

 **** شبکه سه سیما

 فیلم سینمایی «طوفان شن» به کارگردانی «جواد شمقدری»، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
احمد نجفی، فیروز بهجت محمدی، حسین انصاری و مهشید افشارزاده در این فیلم بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «تقلب» به کارگردانی «سومیک سن»، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «قاتلان ماه کامل» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۴:۰۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «دو نخاله راننده» به کارگردانی «اوسوالدو کریویرانی»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۰۰ به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «در مسیر بوستون» به کارگردانی «کانگ جه گیو»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

**************************************************

 **** شبکه چهار سیما

 فیلم سینمایی «هوانوردان» به کارگردانی «تام هارپر»، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

**************************************************

فیلم سینمایی «هشت کوه» به کارگردانی «فلیکس ون گرونینگن و شارلوت واندرمیرش»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

**************************************************

 **** شبکه تهران سیما

 فیلم سینمایی «جورج کنجکاو ۱» به کارگردانی «متیو اوکالاگان»، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «گودزیلا سیاره هیولا» به کارگردانی «هیرویوکی سشیتا»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۰۹:۰۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «پایمردی» به کارگردانی «اچ وینات»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه تهران پخش می‌شود.

**************************************************

 **** شبکه نمایش

 فیلم سینمایی «عقاب فرود آمد» به کارگردانی «جان استرجس»، پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «دنیای آپو» به کارگردانی «ساتیاجیت رای»، پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۳:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «منطقه سبز» به کارگردانی «پال گرین گریس»، پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «بانوی نقاش» به کارگردانی «سوزانا وایت»، پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود. ه ...

**************************************************

فیلم سینمایی «کرم‌های شب تاب در باغچه» به کارگردانی «دنیس لی»، پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «منافق» به کارگردانی «پرادیپ کریشنامورتی»، پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی جدید «یک ثانیه» به کارگردانی «ژانگ ییمو»، پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «هیندنبرگ» به کارگردانی «رابرت وایز»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۰۱:۰۰ بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «پهلوان هرگز نمی‌میرد» به کارگردانی «مسعود رشیدی»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.
جعفر دهقان، محمد مهدی فقیه، سعید کریمی، شیوا خسرو مهر، پریسا گلدوست، منصور خاکی و کیانوش گرامی در این فیلم بازی کرده اند.

**************************************************

فیلم سینمایی «بند باز» به کارگردانی «رابرت زمکیس»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

فیلم سینمایی «نوش دارو» به کارگردانی «نوانیات سینگ»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

**************************************************

 **** شبکه کودک

 انیمیشن سینمایی «گلابی غول پیکر» به کارگردانی «آمالی نسبی فیک، یورگن لردام و فیلیپ اینشتین لیپسکی»، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

**************************************************

انیمیشن سینمایی «اقیانوس نورد‌ها و حلقه آتش» به کارگردانی «بلر سیمونز و کین ژو»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۴:۰۰ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

**************************************************

 **** شبکه امید

 فیلم سینمایی «مکس در قلمرو وحش» به کارگردانی «اسپیک جونز»، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

**************************************************

فیلم سینمایی «پدر چهار فرزند و وایکینگ ها» به کارگردانی «مارتین میهه رنارد»، پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

**************************************************

فیلم تلویزیونی «هارمونیکا» به کارگردانی «سیدامید حسینی»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.
فاطمه گودرزی و پیام دهکردی در فیلم تلویزیونی «هارمونیکا» هنرنمایی کرده اند.

**************************************************

 **** شبکه افق

 فیلم سینمایی «دسیبل» به کارگردانی «این هو هوانگ»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰:۰۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

**************************************************

فیلم سینمایی «مسافر ری» به کارگردانی «داوود میرباقری»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
داریوش ارجمند، ویشکا آسایش و جمشید هاشم پور در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

**************************************************

 **** شبکه سلامت (زیرنویس ویژه ناشنوایان)

 فیلم سینمایی «پدر بزرگ ها» به کارگردانی «سانتیاگو ریکوایجو»، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱:۰۰ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.

**************************************************

 **** شبکه فراتر (۴k)

 فیلم سینمایی «مرد مورچه‌ای» به کارگردانی «پیتون رید»، چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

**************************************************

فیلم سینمایی «۲۰۰۱: ادیسه فضایی» به کارگردانی «استنلی کوبریک»، پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳:۰۰ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد