Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ما باید با درسی که از عاشورا گرفتیم و با تکیه بر ظرفیت های خودمان و مد نظر قرار دادن اقتصاد مقاومتی راه شکست آمریکا را فراهم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک آیت الله سیداحمد میرعمادی،نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه در مصلا الغدیر خرم آباد ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: روز تاسوعا روزی است که امام حسین(ع) و یارانش در محاصره کامل قرار گرفتند و در روز عاشورا به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قیام عاشورا بزرگترین و دلخراش ترین حوادث عالم است از کشتن طفل 6 ماهه علی اصغر حسین (ع) ، سر بریدن جنازه ها و قطع کردن دستان تا زیر سم اسبان قرار دادن، جنایاتی که امروز داعش نیز انجام می دهد.

خطیب جمعه خرم آباد با تأکید بر این که اثر روز عاشورا تا قیامت باقیست و در عمق وجود انسان ها و بشریت تاثیر می گذارد،گفت: هر چه زمان می گذرد تاثیر قیام عاشورا بیشتر نمایان می شود،امروز میلیون ها انسان در تاسوعا و عاشورا اوج معرفت خود را به امام حسین(ع) نشان می دهند.

خطیب جمعه خرم آباد با بیان این که تفکری که می گوید کلید حل مشکلات در رابطه با آمریکاست اشتباه دانست و گفت: تفکر انقلابی این است که بر ظرفیت های درونی و استعدادهای خودمان تکیه داشته باشیم.

آیت الله میرعمادی با طرح این سوال که کشورهایی مستعمره آمریکا و انگلیس کدام یک پیشرفت کرده اند؟ گفت: آنها مصرف کننده را زیاد می کنند و ما را مصرف کننده بار می آورند ما باید با درسی که از عاشورا گرفتیم و با تکیه بر ظرفیت های خودمان و مد نظر قرار دادن اقتصاد مقاومتی راه شکست آمریکا را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پس از مذاکرات هسته ای ما مرکز آب سنگین خود را خراب و تعطیل کردیم و در ادامه سخنان دروغ و سخیف رأیس جمهور آمریکا را در مورد ملت ایران دیدیم.

هدف از تجزیه کردستان عراق، ایجاد کانون همیشگی برای منازعه است

حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به تجزیه کردستان عراق گفت: در این هفته جریان وابسته به بارزانی علیرغم مخالف های گسترده داخلی و خارجی، همه پرسی غیر قانونی را برای تجزیه عراق برگزار کرد که بحث جداسازی و تجزیه کردستان عراق از طرح های آمریکایی و صهیونیستی است و در راستای اجرای طرح خاورمیانه بزرگ است.

وی اضافه کرد: نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی اظهار داشت که استقلال کردستان عراق دستاورد مهمی برای اسرائیل است و این موضوع از حساسیت مهمی خبر می دهد که قرار است در منطقه میان ایران، عراق، سوریه و ترکیه یک اسرائیل دوم ایجاد شود و بارزانی مجری طرحی است که صهیونیست ها تهیه کردند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: آمریکا و برخی از کشورهای غربی به ظاهر مخالفت می کنند ولی در پشت پرده از تجزیه کردستان عراق حمایت کرده و طرفدار تشکیل اسرائیل دوم هستند و منطقه برای همیشه روی آرامش به خود نبیند.

آتش فتنه ها فقط با نابودی رژیم صهیونیستی خاموش خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته الشتر با اشاره به لزوم توجه به معارف دینی و اعتقادی بخصوص شناخت ابعاد واقعه عاشورا، اظهار داشت: درس‌های قیام عاشورا برای عاشقان امام حسین(ع) و نسل جدید باید تبیین و تشریح گردد چرا که شناخت ابعاد واقعه عاشورا مهمترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی و نفوذ دشمن است.

وی با اشاره به علل و عوامل قیام عاشورا، افزود: آنچه موجب شد تا جامعه عصر امام حسین(ع) در مقابل آن امام بزرگوار بایستند و فرزند رسول گرامی اسلام(ص) را با آگاهی به شهادت برسانند، خوردن لقمه حرام و توجه به مطامع دنیوی بود. امام جمعه الشتر در ادامه با اشاره به همه پرسی جدایی کردستان عراق،این موضوع را فتنه جدید استکبار در منطه خواند و تصریح کرد: امروز که به فضل الهی ریشه داعش در منطقه نابود شده است اما استکبار و در راس آن، رژیم منحوس صهیونیستی با به جریان انداختن و حمایت از جدایی کردستان عراق، در صدد ایجاد فتنه جدید در منطقه است. وی ابراز داشت: آتش فتنه ها در منطقه وقتی خاموش خواهد شد که رژیم صهیونیستی نابود شود چرا که تا این غده سرطانی وجود دارد، فتنه ها ادامه دارد. حجت الاسلام موسوی خاطرنشان ساخت: کشور جمهوری اسلامی ایران به دقت اوضاع منطقه و نقشه شوم دشمنان را رصد میکند و لازم است تا کشورهای دیگر همچون عراق و ترکیه نیز در این امر نهایت مراقبت را داشته باشند.

مستکبران جهان با فتنه درعراق بدنبال ایجاد اسرائیل جدید و جبران شکستهای داعش هستند

حجت الاسلام ارزنده در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا وعاشورای حسینی گفت: شهید حججی با الگو برداری از قیام ابا عبداله الحسین (ع) از همه چیز گذشت و در مقابل مستکبران وتکفیریها ایستادگی نمود و بااخلاص تمام در مسیرنهضت حسینی به شهادت رسید.

حجت الاسلام ارزنده به برگزاری همه‌ پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد :آمریکایها با آغاز جنگ خلیج فارس و با حضور در عراق نیروهای خود را در مناطق مختلف از جمله کردستان عراق پراکنده نمودند تا در زمان مناسب فتنه وتوطئه های لازم را ایجاد کنند.

امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: اسرائیل در پشت پرده همه پرسی اقیلم کردستان بدنبال ایجاد یک منطقه و چهره جدید از رژیم صهیونیستی است وبدنبال ایجاد جنگ های قومیتی در بین کشورهای منطقه می باشد تا به این وسیله کردستانهای ترکیه ،ایران ،سوریه وعراق را متحد نموده و به جان دولتها بیندازند که این خود به معنای تشکیل اسرائیل دیگردر بیخ گوش ایران وکشورهای منطقه می باشد.

ردپای صهیونیسم و آمریکایی ها در کشتار کودکان میانمار مشخص است

حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام تاسوعا وعاشورا اظهار داشت: این ایام در دهه اول محرم حسینی بهترین فرصت برای هدایت افکار و اندیشه ها است.

وی با اشاره به تعبیر امام (ره) در خصوص محرم وصفر عنوان کرد: محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است بنابراین آنچه داریم از محرم و صفر است.

سوری با اشاره به حضور گسترده مردم و رهبر معظم انقلاب برای شرکت در مراسم تشییع شهید محسن حججی گفت: معظم له در دیدار با خانواده شهید حججی فرمودندشهید شما غوغایی در جامعه برپا کرده است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص شهید حججی افزود: شهادت شهید حججی به دلیل نیت پاک، اخلاص، حرکت به موقع در میان مسلمانان درخشید.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با محکوم کردن کشتار کودکان مظلوم میانمار تصریح کرد: امروز کودکان میانمار به خاطر مسایل پوچ و بی ارزش در مقابل پدران شان کشته می‌شوند

امام جمعه پلدختر افزود: ردپای صهیونیسم و آمریکایی ها در این کشتار مسلمانان آشکار است زیرا آنها به دنبال مقابله با گسترش اسلام هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته صحنه اظهار کرد: دولت‌های استکبار رادارهایی در اختیار رژیم صهیونیستی گذاشته بودند که کوچک‌ترین تحرکی را در فاصله پنج هزار کیلومتری مشخص می‌کند.

وی افزود: در عملیات وعده صادق هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این سیستم نابود و شکارچی، شکار شد.

امام جمعه صحنه ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، فرهنگیان را به عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده ساز را آگاه، بیدار، باایمان و با اخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

وی خاطر نشان کرد: وعده صادق درسی به همگان بود که اگر تعرضی به خاک جمهوری اسلامی ایران داشته باشند دیگر نامی از اسرائیل در کره خاکی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه شهرستان صحنه با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد هم نیازمند وعده صادق و طوفان الاقصی هستیم، گفت: جامعه ما نیازمند یک همت بزرگ و تأثیر گذار در بحث اقتصاد است

کد خبر 6095775

دیگر خبرها

  • شکارچی در عملیات وعده صادق شکار شد
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود