Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز به شرح ذیل است:

ریشه گران‌فروشی کجاست؟/ تاملی بر یکی از جدی‌ترین چالش‌های اقتصادی


گران فروشی یکی از معضلات اقتصادی جدی جامعه ایران به شمار می رود،مشکلی که هر از چند گاهی بصورت فصلی و مقطعی بروز پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واردات به تولید ملی لطمه نمی‌زند/ضرورت خانه تکانی در اندیشه‌های قدیمی


مودودی گفت: واردات به تولید لطمه نمی‌زند، تجارت یک امر دوسویه بوده و زمانی می‌توان کالایی را صادر کرد که توان خرید از کشور مقابل را داشته باشیم.

وزارت جهاد عامل گرانی برنج خارجی است/ افزایش ۱۶ درصدی قیمت برنج خارجی در بازار


کشاورز گفت: اگر واردات برنج در آذرماه سال گذشته آزاد اعلام می‌شد، واردکنندگان با قیمت‌ مناسب‌تری اقدام به خرید برنج هندی می‌کردند.

اعطای تسهیلات به انبوه‌سازان برای نوسازی بافت‌های فرسوده


ایزدی گفت: انبوه سازان می‌توانند برای نوسازی بافت‌ ناکارآمد شهری از تسهیلات ساخت مسکن با پایین‌ترین رقم نرخ سود استفاده کنند.

طرح جامع مالیاتی، بسترساز عدالت مالیاتی است


اجرای طرح جامع مالیاتی، بسترساز عدالت مالیاتی است که می‌تواند سبب افزایش دقت در رسیدگی و تعیین مالیات براساس واقعیت باشد.

۵۰۰ مدیر ایران درتراز جهانی آموزش می‌بینند


مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی گفت: آموزش ۵۰۰ مدیر در رتبه برتر طی دوره‌های آموزشی این سازمان یک دستاورد مهم در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی است.

ماراتن افزایش قیمت دام زنده در ایام محرم


با نزدیک شدن به تاسوعا و عاشورای حسینی به سبب سودجویی واسطه‌گران و دلالان، بازار با نوسان قیمت‌ دام زنده رو به رو شده است.

تقویت صادرات،ناجی صنعت محصولات ساختمانی/وقتی سایه تعطیلی بر واحدهای تولیدی سنگینی می‌کند


بازار لوازم ساختمانی به دلیل ارتباط تنگاتنگ با ساخت و ساز به شدت تابع شرایط اقتصادی حاکم بر این حوزه است و با عنایت به رکود موجودِ احتمال تعطیلیِ واحدهای فعال در این زمینه وجود دارد.

پرداخت مطالبات گندمکاران تا سال آینده ادامه دارد


رییس بنیاد توانمندسازی گندمکاران گفت: پیش بینی می‌شود که پرداخت مطالبات گندمکاران از محل فروش گندم و آرد به طور متوسط هر هفته ۱۰۰ میلیارد تومان، تا برداشت سال آینده طول بکشد.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار اقتصادی 7 مهرماه 96

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • افزایش قیمت گاز در اروپا؟!
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالا‌های وارداتی می‌شود؟
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • گره اندر گره