Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به برکت خون شهدا امروز دیگر کسی جرأت حمله نظامی و جسارت به خاک مقدس میهن اسلامی ما را ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور عصر امروز در مراسم یادواره سردار شهید تقی سرپناه و 4 شهید دیگر روستای سورکوه املش در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا اظهار داشت: برای صحبت درباره شهید باید ابتدا شناخت مناسبی از شهید و شهادت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه گیلان با بیان اینکه همه خاکیان و حتی افلاکیان از شناخت کامل مقام شهید عاجزند برای این که شهید در لحظه شهادت خویش به لقاء‌الله می‌رسد و به خدا می‌پیوندد گفت: شهید چون به خدا پیوسته و به این نیروی بی‌نهایت متصل شده است همچون مغناطیس قوی همه را به‌سوی خود جذب می‌کند ولی کسی قادر به درک جایگاه و مقام او نیست.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به این که ما در طول هشت سال دفاع مقدس اعجاز زیادی از شهدا دیدیم افزود: این اعجاز نشانه اتصال این شهدای گرانقدر با مبدأ هستی و معصومین (ع) است و تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی حاصل ایثارگری و رشادت‌های شهدا است.

وی گفت: امروز خون شهدا حلال بسیاری از مشکلات کشور است و مردم بسیاری از کشورها از جمله یمن و عراق و سوریه و دیگر کشورهای مسلمان با تأسی از ایثارگری و فداکاری و از خودگذشتگی شهدای ایران در مقابل کفر ایستاده‌اند و تنها کسانی می‌توانند این قضایا را درک کنند که جایگاه شهدا و شهادت در راه خدا را درک کرده و خداشناس باشند.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: امروز شاهد نصب تصاویر امام خمینی(ره) بر در و دیوار کاخ صدام در عراق هستیم و این نتیجه خون شهدای دوران دفاع مقدس است و تمام سعی و تلاش ما بعد از شهدا این است که این انقلاب مقدس و پرچم و حکومت اسلامی را به‌دست امام زمان(عج) برسانیم و این کار آن چنان سخت نیست.

سردار عبدالله‌پور گفت: هر یک از ما با پیروی و تبعیت از شهدا می‌توانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم و امروز باید ببینیم ولی‌فقیه چه انتظاری از ما دارد تا با اتحاد و همدلی و جهاد علمی، مسائل فرهنگی و اقتصادی را رفع و با تولید و با ایجاد اشتغال برای پیشرفت کشور تلاش و با دشمن مبارزه کنیم.

وی افزود: مبارزه با دشمن را امروز باید در فضای مجازی و با پیشرفت در تکنولوژی‌های مختلف از جمله علوم و فنون و مسائل نظامی و در هر عرصه‌ای که موجب شکست دشمنان و سربلندی کشورمان را به همراه دارد دنبال کنیم و از ولی‌فقیه پیروی کنیم که این امر هم رمز موفقیت ما و هم راه شهدا و هم عمل به وصیت شهداست.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: به برکت خون شهدا امروز دیگر احدی جرأت حمله نظامی و جسارت به خاک مقدس میهن اسلامی ما را ندارد همان‌گونه دیدیم که پس از اقدام تروریستی داعش در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل(ره) موشک‌های ما بر سر آنان فرود آمد و پاسخ محکمی به آنان و حامیانشان دادیم.

سردار عبدالله‌پور افزود: امروز در کشور ما موشک‌هایی تولید می‌شوند که می‌توانند اهداف متحرک و در حال حرکت را مورد هدف قرار داده و پس از اصابت، آن را منهدم و سرنگون کنند و این باعث برآشفتگی شدید سران رژیم غاصب صهیونیستی شده است برای این که هیچ راه فراری هم از موشک‌های ما ندارند.

به گزارش تسنیم، سردار سپاه اسلام شهید تقی سرپناه با سمت مسئول حفاظت اطلاعات لشکر 25کربلا به همراه 4 پاسدار محافظ در تاریخ 11 مهرماه سال 62 در منطقه اسلام آبادغرب توسط منافقان کوردل ترور شد.

انتهای پیام/

R7877/P1486/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۷۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • حمله مستقیم نظامی ایران به رژیم صهیونیستی یک شاهکار نظامی بود