Web Analytics Made Easy - Statcounter

علت فیلترینگ در آن زمان اهداف جاسوسی اپلیکیشن و ارائه از سوی رژیم صهیونیستی اعلام شد، اما با وجود این مسائل به نظر می رسد که از ساعاتی پیش Waze در ایران رفع فیلتر شده است.

در حال حاضر با نصب اپلیکیشن های iOS و اندروید Waze می توانید بدون نیاز به ابزار تغییر دهنده آی پی آن را باز کرده و از خدماتش استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته به نظر می رسد که این موضوع برای تمامی سرویس های ارائه دهنده اینترنت صادق نیست، و کاربران بعضی سرویس ها همچنان به Waze دسترسی ندارند.

هیچ کدام از مقامات رسمی تا این لحظه نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اند، بنابراین مشخص نیست تا چه زمانی امکان استفاده از این اپ بدون ابزار تغییر دهنده آی پی ممکن خواهد بود.

اما در کنار رفع فیلترینگ Waze، تغییر دیگری هم در اپ توجه کاربران را به خود جلب کرده و آن هم پشتیبانی از زبان فارسی در منوهای اپلیکیشن و جستجوی صوتی است. با مراجعه به تنظیمات Waze، حالا می توانید زبان اصلی اپلیکیشن را به فارسی تغییر دهید، ضمن این که امکان جستجوی صوتی فارسی را هم در آن خواهید داشت.

شکی نیست که این موضوع برای کاربران ایرانی، به خصوص رانندگان سرویس های اسنپ و تپ سی که بسیاری از آنان پیش از فیلترینگ Waze از این اپ برای مسیریابی استفاده می کردند، خبر خوشحال کننده ای خواهد بود. با این وجود باید منتظر ماند و دید که آیا وضعیت Waze طی روزهای آینده هم به همین شکل باقی خواهد ماند یا خیر؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟

ایتنا - جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.
جنیفر آنیستون بازیگر مشهور آمریکایی دلایل عدم تمایل خود به ایجاد حساب کاربری در اپلیکیشن محبوب تیک تاک را توضیح داد.

به گزارش ایتنا، اظهارات انیستون به Page Six در زمانی بیان شد که تعداد کاربران تیک‌تاک به بیش از 1.5 میلیارد نفر رسیده بود و این اپلیکیشن در مناطق آسیایی و غربی به ویژه در ایالات متحده به محبوبیت فوق‌العاده ای دست یافته بود.

جنیفر آنیستون گفت که نمی‌خواهد در چالش‌های ترند شده در "تیک تاک" افراط کند و خاطرنشان کرد که زندگی او و دیگران را نابود می‌کند.

بازیگر سریال "دوستان" هشدار داد که استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند بر سلامت روان تأثیر بگذارد.

قابل ذکر است که جنیفر آنیستون در سال 2019 مدت‌ها بعد از پیوستن اغلب ستاره‌های هالیوود به معروف‌ترین اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، به پلتفرم اینستاگرام پیوست.

دیگر خبرها

  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • دریافت متن آهنگ‌ها در اسپاتیفای پولی می‌شود
  • جزئیات هوش مصنوعی آیفون لو رفت!
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • چگونه تیک‌تاک از یک اپلیکیشن محبوب به تهدیدی برای آمریکا تبدیل شد؟
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد