Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-04@02:27:36 GMT

صدور حکم اعدام برای شیخ فتنه در لبنان

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۹۹۱۷۰

صدور حکم اعدام برای شیخ فتنه در لبنان

دادگاه نظامی لبنان حکم اعدام یکی از تروریست‌های معروف این کشور را صادر کرد.

به گزارش بولتن نیوز، دادگاه نظامی لبنان حکم اعدام یکی از تروریست‌های معروف این کشور را صادر کرد.

بر این اساس، دادگاه نظامی لبنان با صدور حکمی «احمد الاسیر» تروریست معروف به شیخ فتنه را در خصوص پرونده حوادث عبرا به اعدام محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه نظامی لبنان، حکم اعدام «احمد الاسیر» را بعد از 31 جلسه محاکمه، صادر کرد.

"فضل شاکر" یکی دیگر از تروریست‌های معروف لبنانی نیز به صورت غیابی به ۱۵ سال حبس با اعمال شاقه محکوم شد.

احمد الاسیر متهم اصلی گروه تندرویی است که سال 2013 میلادی حملاتی را علیه ارتش لبنان در منطقه «عبرا» در مجاورت شهر «صیدا» در جنوب لبنان طراحی و اجرا کرده بود. الاسیر معروف به مخالفت با مقاومت و حزب الله لبنان بود.

درگیری‌ها زمانی شروع شد که طرفداران شیخ احمد الاسیر به یک ایست بازرسی ارتش در ورودی مربع امنیتی در منطقه «عبرا» در شرق «صیدا» یورش بردند. این حمله به دنبال بازداشت یکی از طرفداران «احمد الاسیر» صورت گرفته بود. این درگیری‌ها دو روز به طول انجامید و بر اثر آن 12 نظامی از جمله دو افسر کشته و ده ها تن مجروح شدند.

ارتش لبنان در واکنش به این حمله، به مواضع گروه «احمد الاسیر» حمله و ده‌ها تن از عناصر تندروی وابسته به وی را بازداشت کردند.

پس از پایان این درگیری‌ها، احمد الاسیر موفق به فرار و به مدت دو سال از انظار پنهان شد تا اینکه در روز 15 اوت سال 2015 در فرودگاه بین المللی بیروت درحالی‌که قصد خروج از لبنان به مقصد مصر را با استفاده از گذرنامه تقلبی داشت، بازداشت شد.

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست

زآهم آتش به خانه افتاده ست وز دل این یک زبانه افتاده ست   اشکم ازخانه بس که بیرون ریخت رخنه در آستانه افتاده ست   ازدو چشمت که شوخ و فتنه گرند فتنه ها در زمانه افتاده ست   قصد تو آزمودن تیغ است قتل عاشق بهانه افتاده ست   زان میان در کمر نشانی نیست سخنی درمیانه افتاده ست   نیست آن شاخ گل که بلبل را شعله درآشیانه افتاده ست   جامی از باده صبوح بماند بس که مست شبانه افتاده ست کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری امروز با جامی: حریفان باده‌ها خوردند و رفتند امروز با جامی: پدری با پسری گفت به قهر

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • اطاله دادرسی در بسیاری از شعب دادگاه‌های نظامی به صفر رسیده است
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست