Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

اسحاق مرادی اظهار کرد: ملیکا دختر هشت ساله اهل هفتکل عصر روز چهارم مهر ماه از خانه بیرون آمده و بعد از بازی با دوستان دیگر خبری از او نشد.

وی افزود: خانواده وی ماجرای مفقود شدن ملیکا را به نیروی انتظامی گزارش داده و متأسفانه روز چهارشنبه بعد از پیدا کردن سرنخ هایی جسد این کودک در یکی از مخروبه های نزدیک خانه پدربزرگ ملیکا (محل زندگی کودک) کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار هفتکل تصریح کرد: قاتل ملیکای هشت ساله یک پسر نوجوان 14 ساله است که به قتل اعتراف و انگیزه خود را تأثیرپذیری از فضای مجازی عنوان کرده است.

مرادی در ارتباط با تجمع شب گذشته مردم بیان کرد: تجمع شب گذشته مردم بر خلاف شایعات فضای مجازی مقابل فرمانداری نبوده و جلوی فرماندهی انتظامی صورت گرفته است.

وی در ارتباط با خواسته مردم در این تجمع گفت: مردم در این تجمع از تلاش های نیروی انتظامی و دستگیری قاتل در کمترین زمان ممکن تقدیر و تشکر می کردند.

فرماندار هفتکل گفت: پرونده تحت بررسی های بیشتر قرار دارد ولی از تمامی خانواده ها تقاضا داریم تا نسبت به مدیریت استفاده فرزندان کم سن و سال خود از فضای مجازی دقت بیشتری داشته باشند که با چنین وقایع هولناکی روبرو نباشیم.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر ناپدید شدن خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات برملا شد

وی افزود: کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند زن جوان چند روز قبل از سوی شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالا فرد گمشده به قتل رسیده باشد. بنابراین طی هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: متهم ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌هایی که از متهم انجام شد، مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با زن جوان قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود، کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229247 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • جزئیات دستگیری دو عامل ربایش یسنا کوچولو | دختربچه 4 ساله 5 روز اسیر آدم‌ربایان بود
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد