Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بررسي قيمت طلا 18 عيار، سکه بهار آزادي و سکه امامي در هفته گذشته نشان دهنده افزايش 808 توماني، 9 هزار توماني و 8 هزار و 900 توماني بوده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان، هر گرم طلا 18 عيار در هفته گذشته از گرمي 120 هزار و 535 تومان شروع به قيمت گذاري کرد و تا اواسط هفته روند صعودي به خود گرفت، تا جايي که روز دوشنبه سوم مهرماه به گرمي 122 هزار و 751 تومان رسيد، پس از آن طلا تغيير جهت داد و ارقام 121 هزار و 874 تومان و 121 هزار و 89 تومان را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين فلز زرد رنگ در آخرين روز از هفته تجربه قيمت 121 هزار و 343 تومان را داشت.
اختلاف قيمت اولين و آخرين روز از هفته نشان دهنده افزايش 808 توماني هر گرم طلا 18 عيار در طول هفته است.

سکه بهار آزادي در طول هفته گذشته نوسان قيمت متعددي را ديد، در ابتدا هفته به ارزش يک ميليون و 203 هزار تومان ارزش گذاري شد، سپس روند نزولي به خود گرفت و ارقام يک ميليون و 199 هزار تومان را تجربه کرد، در سومين روز هفته با رشد قيمت به يک ميليون و 206 هزار تومان و سپس يک ميليون و 214 هزار تومان رسيد و در نهايت در آخرين روز از هفته با کاهش 2 هزار توماني قيمت به رقم يک ميليون 212 هزار تومان بسنده کرد.
اختلاف قيمت اولين و آخرين روز سکه بهار آزادي 9 هزار تومان محاسبه شده است.

قيمت سکه امامي در مقايسه با سکه بهار آزادي نوسان قيمت کمتري داشت، در ابتدا هفته به ارزش يک ميليون و 237 هزار و 700 تومان قيمت گذاري شد، تا اواسط هفته به رقم يک ميليون و 248 هزار و 400 تومان رسيد، در چهارمين روز از هفته کاهش قيمت جزئي داشت و پس از آن تا آخرين روز کاري با رشد قيمت به رقم يک ميليون و 246 هزار و 600 تومان رسيد.
اختلاف قيمت اولين و آخرين روز از هفته در حدود 8 هزار و 900 تومان بوده است.

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۹۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

قیمت پژو پارس LX صفر، در بازار امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۸۷۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همچنین پژو پارس XU ۷ P سال امروز با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU ۵ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژو پارس LX مدل ۱۴۰۰ در بازار به ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کارخانه خودرو‌های پژوپارس نیز از ۲۷۵ میلیون ۳۳۳ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پژو پارس XU ۷ P سال سفارشی در نمایندگی ۳۰۹ میلیون تومان است.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در نمایندگی هم ۳۳۳ میلیون تومان است. همچنین قیمت پژو پارس XU ۷ P سال در نمایندگی ۲۹۴ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع پژو پارس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • نوسان سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • هاوینگ بیت کوین چیست؟ همه چیز درباره Halving (+فیلم و نمودار)
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • آخرین قیمت طلا و سکه در بازار
  • سکه وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد