Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان،آرش میر اسماعیلی کارشناس ارشد ورزش کشور و قهرمان اسبق جودوی جهان ظهر در نشست خبری خود در دفتر هفته نامه اساطیر لرستان در جمع خبرنگاران گفت :متاسفانه در سه سال گذشته علیرغم همه پتانسیل ها و ظرفیت های بی نظیر در ورزش استان ،شاهد بدترین دوران ورزش لرستان در همه ابعاد بوده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان اسبق جودوی جهان تاکید کرد: شیوه مدیریتی خطی و روزمره مدیران این عرصه به نحوی که با تغییر و تحول و علمکرد خوبی همراه نباشد،خیانت به ورزش استان است.

میراسماعیلی در ادامه اشاره کرد: بسیاری از نیروهای سیاسی به دلیل مطالبات و سهم خواهی های نادرست از عرصه ورزش، ضربات جبران ناپذیری به پیکره ورزش استان می زنند.

آرش میراسماعیلی بیان کرد: ما هنوز نتوانسته تیمی از همه رشته ها را در لیگ برتر حفظ کنیم که جای تاسف دارد و صد البته این مساله ضعف مدیریتی در عرصه ورزش استان را هویدا می سازد که اصحاب رسانه موظفند در این حوزه ورود پیدا کنند و به داد ورزش استان برسند.

میر اسماعیلی در راستای رفع این تهدیدات برای ورزش استان ادامه داد: در مدیریت ورزش استان، شاخصه شهامت و شجاعت مدیری که بتواند جلوی همشهری گرایی ها و سیاسی بازی ها بایستد ضروری ست و مدیری موفق است که شایسته سالاری و تخصص گرایی را سر لوحه کار خودش قرار دهد.

وی تصریح کرد: تا زمانی که افراد سیاسی دنبال امتیاز گرفتن از مدیر کل هستند و تا زمانی که مدیر کل فقط به دنبال راضی کردن نمایندگان مجلس است، مشکل اصلی ورزش استان پا برجاست!

قهرمان اسبق جودوی جهان با اشاره به کلنگ زنی دهکده المپیک در دولت قبل که هنوز هم نیمه کاره باقی مانده است، افزود: سوء مدیریت در این عرصه بودجه ،ظرفیت و انگیزه ورزشکاران را می خشکاند و شاید هزینه ای که صرف تاسیس دهکده دورافتاده المپیک شد براحتی می توانست جهت ساخت چند ورزشگاه در داخل شهر بکار گرفته شود و بلااستفاده نماند.

وی افزود مورزش لرستان ،پتانسیل و ظرفیت های بالقوه فراوانی دارد که متاسفانه مسئولان ورزش استان نتوانستند این ظرفیت ها را به بالفعل تبدیل کنند .

آرش میر اسماعیلی افزود :متاسفانه در بحث باشگاهداری باشگاههای لرستانی علیرغم ظرفیت های ویژه در لیگ های برتر کشور کمترین سهم را داشته و با توجه به عدم حمایت و برنامه ریزی مدون شاهد سقوط این تیم ها به رده های پایین هستیم ومدیریت ورزش استان در بحث توجه وِیژه به باشگاهها کمترین نقش را داشته و سقوط برند فوتبال لرستان خیبر به لیگ دو یکی از بارزترین نقاط ضعف اداره کل ورزش در بحث باشگاهداری بوده است .

قهرمان اسبق جودوی آسیا تاکید کرد :متاسفانه مدیریت اداره کل ورزش و جوانان لرستان تحت تاثیر نیروهای سیاسی به دلیل مطلبه سیاسی و سهم خواهی جناحی قرار گرفته و ورزش لرستان نتواسته در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد و سهم خواهی های سیاسی ورزش لرستان را به ورطه سقوط نزدیک کرده است .

وی افزود :با توجه به شرایط موجود و عملکرد ضعیف مدیر کل ورزش و جوانان لرستان در شرایط کنونی مطالبه اصلی جامعه ورزش استان تغییر در بدنه اداره کل ورزش و جوانان و حضور مدیر کلی ورزشی که دارای قدرت لابی گری قوی با بخش خصوصی و حضور قدرتمند این بخش در ورزش استان و جذب اعتبارات کلان دولتی باتعامل مثبت با نمایندگان مجلس و وزارت ورزش و جوانان در جذب اعتبارات ورزش قهرمانی ،همگانی و عمرانی خواسته وِیژه جامعه ورزش از استاندار جدید استان و مجمع نماندگان خواهد بود .

وی تاکید کرد :آرش میر اسماعیلی همه افتخارات ورزشی خود را مدیون لرستان بوده و هیچگاه از یاد نمی برد که از باشگاه محروم وبا تلاش های ستودنی مربیان ارزنده لرستانی از یک باشگاه محروم به قله افتخار رسیده ودر هر جایگاهی که قرار گرفته باشم خود را مدیون لرستان دانسته و برای اعتلای ورزش استان به دوراز هر حب و بغضی تلاش خواهد کرد و آرزوی دیرینه بنده و دیگر پیشکسوتان و صاحب نظران ورزش و رسانه ها ارتقا جایگاه ورزش استان در کلیه حوزه ها خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، با این وجود و پس از گذشت چندین سال هنوز شرایط برای تولید و سرمایه گذاری فراهم نیست.

فرماندار شهرستان بانه با توجه به لزوم بکارگیری زمین‌های صنعتی و جلوگیری از بلا استفاده شدن آنها گفت: با توجه به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی کاستی‌ها برای سرمایه گذاران و شرکت‌های صنعتی مرتفع می‌شود.

درویشی در ادامه و با اشاره به لزوم تحقق شعار سال گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بانه می‌تواند گامی در راستای به سرانجام رساندن این مهم باشد و بدن شک هدف به سر انجام رساندن عملیات اجرایی و ایجاد واحد‌های تولیدی با تعامل با کسانیست که زمین به آنها واگذار شدا است و این مهم با تعامل طرفین قرار داد محقق خواهد شد.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در ۸۵ هکتار و در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن در ۳۵ هکتار از لحاظ عملیات زیرساختی کاملا تکمیل شده است و فاز دوم با مساحت ۵۰ هکتار ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی بانه
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • لزوم توسعه خدمات کتابخانه‌ای در حاشیه شهرها و مناطق روستایی سنندج
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم