Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکزحوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از امدادرسانی بالگرد هوایی در 25 کیلومتری جاده مارگون خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، جلال پورانفرد گفت: بعد از تماس با مرکز پیام یاسوج مبنی بر واژگونی خودروی پژو۴۰۵ در جاده مارگون در سریع‌ترین زمان یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام که پس بررسی و اقدامات درمانی و پزشکی، انتقال مصدوم به بیمارستان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: راننده که دچار مصدومیت شدید شده بود توسط پرسنل اورژانس تحت اقدامات پزشکی و درمانی قرار گرفت و به علت مسیر طولانی تا مراکز درمانی درخواست بالگرد هوایی شد.

پورانفرد تصریح کرد: در ساعت 9:50 دقیقه امروز صبح از مرکز پیام درخواست بالگرد شد که در کمترین زمان ممکن بالگرد اعزام و در محل بیلیخر درمنطقه مارگون بالگرد مصدوم را از آمبولانس ۱۱۵ تحویل گرفت و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

وی تاکید کرد: درحال حاضر حال مصدوم رضایت بخش اعلام شده است.

در این عملیات امدادی تکنسین پایگاه مارگون: جلال پور.بهنام فر- تکنسین پایگاه ۲شهری: فرهادی.حبیبی-تکنسین بالگرد:محمدزاده. یارنسب و کاپیتان:شاه نظری.حسینی حضور داشتند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۱۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز گفت: به دنبال تماس مبنی بر واژگونی خودرو مینی بوس در مسیر جاده سقز_ دیواندره نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، سریعا چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

 محمد عزیز اویسی گفت:  در این حادثه اقدامات درمانی اولیه برای ۱۴ مجروح این سانحه انجام گرفت و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مینی بوس مذکور از مبدا شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • مرگ ۱۷۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور/ بیش از ۱۳۰۰ تن مصدوم شدند