Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - علي کريمي تاکيد کرد وجه منطقي و حرفه‌اي شغل‌مان ايجاب مي‌کند تا اعلام رسمي باشگاه در تمرينات حاضر و کارمان را انجام دهيم.

به گزارش گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، علي کريمي در مورد بحث سرمربيگري حميد درخشان در تيم نفت طلائيه اظهار داشت: ما هم مثل شما اين خبر را ديده و خوانده‌ايم اما چون با باشگاه قرارداد داريم و از قبل براي تمرينات برنامه‌ريزي کرده‌ايم، وجه منطقي و حرفه‌اي شغل‌مان ايجاب مي‌کند تا اعلام رسمي باشگاه در تمرينات حضور پيدا کنيم و کارمان را انجام دهيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در مورد پيامکش به جهانيان افزود: ما در چند پيامک مشکلات تيم را گفتيم و تاکيد کرديم اگر براي رفع آنها ترتيب اثر داده نشود در آن صورت شرايط براي ادامه همکاري مهيا نيست. اين اتفاق قبل از بازي با سپاهان رخ داد اما بعد که تيم سه امتياز را گرفت و روحيه‌ها بالا رفت، فکر نمي‌کنم اين کارها درست باشد. بالاخره ايشان مالک باشگاه است اما به نظرم هر چيزي قواعد و اصولي دارد و ايشان بايد از همين طريق اقدام کند. من نمي‌دانم مشاوران ايشان چه کساني هستند که چنين مشاوره‌هايي داده‌اند اما اميدوارم در نهايت اين مشاوره‌ها به نفع‌شان تمام شود.
ملي‌پوش پيشين کشورمان در مورد اظهارات جهانيان و بحث پرداخت‌ها و هزينه‌هايي که شده، خاطرنشان کرد: در مورد پرداخت ماليات‌ها که من اظهار نظري نمي‌کنم، چون تخصصش را ندارم ولي اتفاقات در اين مدت افتاده که فکر نمي‌کنم مطابق با چيزهايي باشد که ايشان گفته است. اين را مي‌توانيد از بازيکنان هم بپرسيد. نمونه‌اش هم همين توپ‌هاي تمرين است که ببينيد چند مدل است. توپ معمولي‌ترين امکاناتي‌ است که براي تمرين کردن نياز است ولي شايد ايشان چيزهاي ديگري را مي‌بيند و در جريان نيست. ما خيلي وقت است ايشان را نديده‌ايم. آخرين بار روز بازي با سپاهان در هتل ايشان را ديديم که آن هم يک ساعت نشستند، يا همکاران‌شان صحبت کردند و رفتند. اگر ايشان به اين چيزها مي‌گويد امکانات، پس ما هيچ جا امکانات معمولي يک تيم ليگ برتري را نديده‌ايم!
کريمي در واکنش به اين موضوع که گفته مي‌شود دليل قطع همکاري با او نداشتن مدرک مربيگري A آسياست و اينکه نمي‌تواند در ليگ قهرمانان روي نيمکت تيم بنشيند، تصريح کرد: اصلا اين بحث‌ها نيست. ايشان به قدري مشاورهاي درست و حسابي دور و برش دارد که اين چيزها را مي‌گويند. در آسيا کارت من به خاطر نداشتن مدرک A صرفا به عنوان سرمربي صادر نمي‌شود کما اينکه در ليگ برتر خودمان هم همين طور است. در کادر فني ما مي‌‌توانيم اسم آقاي امامي‌فر را به عنوان سرمربي رد کنيم و هيچ مشکلي هم نيست. ولي گويا ايشان گذشته را فراموش مي‌کنند. آن موقع که التماس مي‌کردند با ما قرارداد ببندند و يک عکس بگيرند را يادشان رفته! اگر موضوع مدرک است الان چرا يادشان آمده؟ همان اول مي‌توانستند اين موضوع را بررسي کنند و تيم هم که کادر فني داشت و مي توانستند ادامه دهند. با اين حساب هر چه اين‌ها مي‌گويند عليه خودشان است و به نظرم اگر کمي سکوت کنيم و ببينيم نظر جامعه و مردم چطور خواهد بود، خيلي بهتر است. اين توصيه‌اي است که من به آنها مي‌کنم.
وي ادامه داد: متاسفانه من مي‌بينم کساني وارد فوتبال ما مي‌شوند که اصلا نمي‌دانيم دنبال چه هستند؟! قراردادي که با من بسته شده به عنوان سرمربي بوده و بر فرض هم که مربي بوده باشد، مگر همه کاره فني تيم نبودم؟ من حدود بيست و يک روز است با اين عنوان دارم کار مي‌کنم اما الان مي‌خواهد اتفاقات ديگري بيفتد؟ فکر نمي‌کنم اين کارها حرفه‌اي و درست باشد.ايشان به عنوان مالک حق دارند کادر فني تيم رامشخص کنند. من با رويه حرفه‌اي مشکلي ندارم ولي اينکه قصد عوامفريبي دارند را نمي‌پذيرم. فعلا به عنوان سرمربي و کادر فني کارمان را مي‌کنيم تا ببينيم چه مي‌شود. اميدوارم هر اتفاقي که رخ مي‌دهد در نهايت به نفع تيم و باشگاه نفت باشد. بود و نبود من زياد مهم نيست.
سرمربي برکنار شده تيم نفت طلائيه در مورد تمرين امروز گفت: ما طبق برنامه کارمان را مي‌کنيم و بازيکنان هم در تمرينات حضور پيدا مي‌کنند. برنامه ما تا بازي با استقلال مشخص است و کار را پيش مي‌بريم اما حرف من اين است که قطع همکاري اصول خودش را دارد. شما ببينيد آنچلوتي از بايرن‌مونيخ برکنار شد اما تحت چه شرايطي؟
کريمي در مورد اظهارات درخشان و اتفاقاتي که پيشتر افتاده بود، اظهار داشت: شما ببينيد ايشان در اين مدت چقدر مصاحبه کرده است. ايشان از من که مسئول فني تيم هستم بيشتر حرف زده و مصاحبه کرده است. به هر حال اختيار خودش را دارد و مي‌تواند هر چقدر مي خواهد مصاحبه کند اما ما کار خودمان را مي‌کنيم.من فقط توصيه دوستانه مي‌کنم که متوجه اظهارات و حاشيه‌سازي‌ها باشد چون تيم و باشگاه خودش ضرر مي‌کند، هر چند فکر مي‌کنم براي ايشان اصلا تيم فوتبال مهم نيست، چون اگر اهميت داشت با اين نتايج و صعود در جدول چنين کاري نمي‌کرد. فقط متاسفم که وارد چنين همکاري‌ شدم. معتقدم آدم‌ها ارزش يک بار اعتماد کردن را دارند و من اين کار را کردم و از آن پشيمان هستم. من وقتي در چنين شرايطي قرار بگيرم راهکارهاي مقابله با آن را دارم و خيلي خوب هم اين کار را خواهم کرد. روزهاي آينده را خواهيم ديد.
وي در مورد سرمربيگري درخشان و حضور فردي به نام کرم‌پور گفت: من وقتي در فوتبال آلمان بازي مي‌کردم حتي الکس نوري که الان سرمربي وردربرمن است را هم نمي‌شناختم چه برسد به کرم‌پور. به هر حال اين حق مالک است که کادر فني‌اش را بچيند. ايشان شايد بخواهد تيمش را آتش بزند و به کسي هم مربوط نيست اما هر کاري بايد از راه اصولي‌اش انجام شود و من تا ته اين قضيه خواهم رفت. ايشان فعلا مالک باشگاه است و بايد ببينيم در ادامه چه اتفاقي مي‌افتد.
ملي‌پوش پيشين کشورمان با اشاره به بحث پرداخت دستمزد بازيکنان خاطرنشان کرد: به هر حال اگر پرداختي شده باشد، طبيعي است که من به عنوان سرمربي اطلاع داشته باشيد اما مي‌توانيد از بازيکنان در اين مورد سوال کنيد. در دوره بهنام‌پيشرو 10 درصد نقدي پرداخت شد و ايشان هم يک چک داده است و با اين حساب وقتي مي‌آيند و مي‌گويند که همه چيز عالي است، مي‌توان با يک دو دو تا چهار تا متوجه شد که شرايط به چه نحو است.
کريمي درباره اين موضوع که احتمالا بازگشت درخشان و بازيکنانش که قرارداد داشته‌اند بار مالي به صرفه‌تري براي باشگاه داشته و همين موضوع مي‌توانسته انگيزه برکناري او باشد، تصريح کرد: مقصر اين قضيه مديران وزارت نفت هستند.
که مسئوليت واگذاري باشگاه با آنهاست، چون اگر باشگاه به طور کامل انتقال يافته بود ديگر ربطي به وزارت‌خانه نداشت. من به يکي از مسئولان وزارت نفت هم گفتم که تعهداتي که ايشان مي‌کند روي هزينه‌هاي باشگاه اضافه مي‌شود و اگر جهانيان به هر دليلي جدا شد، تعهداتش باقي مي‌ماند براي نفر بعدي و حتي اگر باشگاه برگردد به وزرات نفت در نهايت جزو تعهدات اين وزارت‌خانه مي‌شود.
وي در واکنش به سوالي مربوط به درخشان گفت: طرف صحبت من اصلا درخشان نيست. ايشان مربي هستند و دوست دارند کار کنند که طبيعي است. حرف من با مالک است که اگر درخشان گزينه مناسبي است با خود ايشان ادامه مي‌دادند و هزينه اضافي درست نمي‌کردند. در نهايت من براي کادر بعدي آرزوي موفقيت مي‌کنم.
کريمي درباره اينکه آيا با اسم او بازي نشده است، تصريح کرد: امثال ايشان بايد تاوان بدهد تا پس فردا نرود پشت سر ما بخندد. بالاخره همه ما در ايران هستيم و ايشان تاوان مي‌دهد و به گوش همه هم خواهد رسيد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند

دریافت 10 MB کد خبر 6089768

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم