Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام-فرماندار مهران گفت: طی یک هفته گذشته بیش از ۷۵ هزار نفر از مرز مهران برای رفتن به کربلا تردد داشته اند.

به گزارش قدس آنلاین، مراد ناصری در گفتگویی اظهار داشت: مرز مهران به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور به عتبات عالیات محسوب می شود، امنیت و تردیک بودن این مرز باعث شده استقبال از این مرز برای رفتن به عتبات عالیات هر سال بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ایام خاص سال مثل محرم و اربعین، این مرز شاهد تردد بیشتر زوار است، هم اکنون که در ایام محرم قرار داریم شاهد افزایش چشمگیر تردد زوار به کربلا از این مرز هستیم.

وی با اشاره به اینکه طی هفته اخیر بیش از ۷۵ هزار نفر از مرز مهران به کربلا تردد داشته اند، گفت: این میزان تردد نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.

ناصری تصریح کرد: خوشخبتانه پایانه مرزی مهران به صورت ۲۴ ساعته شاهد تردد زوار است.

وی افزود: تردد بدون ویزا و گذرنامه از مرز مهران امکان پذیر نیست، هم اکنون بدون هیچ مشکلی تردد زوار در مرز ادامه دارد و پیش بینی می شود تا روزهای آینده بیش از ۱۲۰ هزار نفر از این مرز تردد داشته باشند.

ناصری با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای اربعین در مهران، اظهار داشتت: بیش از ۹۶ گیت در پایانه مرزی مهران فعال شده است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات سال گذشته در بخش زیرساختی حل شده و قطعا تردد زورا راحت تر از سال های گذشته می شود.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در آستانه سفر زائران و حاجیان به سرزمین وحی در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری، گفت: این دیدار به رسم هر سال قبل از انجام سفر به سرزمین وحی برگزار می‌شود و از رهنمود‌های رهبری در این دیدار استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همه مقدمات حج امسال از جمله در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان انجام شده است. هتل‌های مورد نیاز اجاره شده و آشپزخانه‌ها برای تغذیه زائران پیش‌بینی‌های شده همچنین بیمارستان‌ها و واحد‌های درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی در عربستان نیز اجاره شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: زائران بیت الله الحرام از هفته آینده اعزام خواهند شد. فرق حج امسال مسئله غزه و جنایت رژیم صهیونیستی است. همه جهان و مسلمانان از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین ناراضی هستند. ما در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق را منعکس خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • البرز رتبه دوم تردد بین استانی در کشور را کسب کرد
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند