Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده خرم‌آباد در مجلس، راه‌حل ارائه شده از سوی موسسه ملل جهت بازپرداخت سه میلیون تومان از کل مبلغ سپرده‌های مردم را نوعی تمسخر سپرده‌گذاران خواند.

به گزارش مشرق، محمدرضا ملکشاهی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمعات پی‌درپی مردم خرم‌آباد در اعتراض به وضعیت سپرده‌های خود در بانک «آرمان» و مؤسسه «ملل» گفت: سپرده‌گذاران در آخرین تجمع اعتراضی خود، علیه مدیران این دو موسسه و نیز برخی مسئولان اقتصادی کشور شعارهایی می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه‌حل ارائه شده از سوی موسسه ملل جهت بازپرداخت سه میلیون تومان از کل مبلغ سپرده‌های مردم را نوعی تمسخر سپرده‌گذاران خواند و اظهار داشت: دست‌کم اگر بدین شیوه می‌خواهند سپرده‌های مردم را به آنان بازگردانند میزان بالاتری را در نظر بگیرند.

ملکشاهی با درخواست اکید از مسئولان موسسه ملل جهت عمل به وعده‌های خود، امروز و فردا کردن آنان را موجب عصبانیت مردم خواند و گفت: از بانک مرکزی می‌خواهیم که فشار خود را به این موسسه وارد کند تا این موسسه وادار شود تا آنجایی که توان مالی دارد رضایت سپرده‌گذاران خود را جلب کند.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!

منصور رفیع‌زاده آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا در خاطراتش می‌نویسد: «در سال ۱۳‌۴۲ شاه از طریق تیمسار پاکروان پیام محرمانه‌ای را به آیت‌الله خمینی که در آن موقع در قم به سر می‌برد منتقل نمود. در این پیام آمده بود: اگر از انتقاد و تحریک مردم علیه دولت دست برنداری، چکمه‌های پدرم را به پا می‌کنم. آیت‌الله خمینی که یک خطیب عالی بود، همان موقع جوابی نداد، اما اواخر همان روز به مسجد رفت. در آن جا او ضمن تکرار پیام شاه با تحقیرآمیزترین لحن گفت جواب من به او این است: چکمه‌های پدرت برایت خیلی بزرگ است.»

خاطرات منصور رفیع زاده (آخرین رئیس شعبه ساواک در آمریکا). ص۴۶۴

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم