Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@21:27:32 GMT

یورش پلیس اسپانیا به مرکز مخابرات دولت کاتالونیا

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۰۲۴۱۰

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، دولت منطقه کاتالونیا امروز شنبه اعلام کرد، پلیس اسپانیا مرکز مخابرات ایالت کاتالونیا را اشغال کرده است. این اقدام در راستای تلاش های دولت اسپانیا برای جلوگیری از برگزاری همه پرسی استقلال بوده است.

انتظار می رود ده ها هزار نفر از اهالی کاتالونیا در همه پرسی روز یکشنبه شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگاه قانون اساسی و دولت مادرید برگزاری این همه پرسی را غیر قانونی اعلام کرده اند.

این در شرایطی است که کارلس پویگدمونت رهبر کاتالونیا در مصاحبه ای تاکید کرد: همه چیز برای برگزاری همه پرسی در بیش از 2000 شعبه اخذ رای آماده شده است و همه چیز آماده است تا مردم نظر خود را اعلام کنند.

به پلیس منطقه کاتالونیا دستور داده شده است تا صبح یکشنبه و پیش از برگزاری همه پرسی، همه شعبه های رای گیری را تخلیه کند.

بیش از 3 تا 4 هزار مامور پلیس از سایر مناطق اسپانیا وارد کاتالونیا شده اند.این نیروهای جدید پلیس به 5 هزار پلیس غیر نظامی اسپانیا ملحق خواهند شد که پیش از این در کاتالونیا مستقر بودند. بیش از 17 هزار نیروی پلیس کاتالونیا نیز ماموریت برقراری نظم را بر عهده دارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل

به گزارش خبرگزای صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، مدیر عامل مخابرات استان در بازدید از اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان زابل گفت: شهرستان زابل اولین شهرستان در کشور خواهد بود که طرح فیبر نوری بصورت کامل اجرا خواهد شد.
رامین مدیرعامل مخابرات استان افزود: کل شهرستان زابل ۱۲۰ کیلومتر اجرای طرح فیبر نوری دارد که در مدت دوسال اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان گفت: اعتبار این طرح مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال میباشد که با اجرای آن بسیاری از مشکلات شهرستان در خصوص ارتباطات اینترنت و تلفن ثابت بر طرف خواهد شد.
همچنین وی درخصوص مشکلات تلفن همراه افزود: علاوه بر بازدید میدانی تیمی متشکل از چند کارشناس را به منطقه اعزام و مستقر کرده تا ضمن بررسی میدانی مشکلات تلفن همراه در منطقه را شناسایی و رفع کنند.
ملاشاهی فرماندار زابل در این بازدید گفت: تاکنون پنج هزارمتر از کل طرح فیبر نوری در شهرستان زابل اجرا شده که با اتمام این طرح علاوه بر ارتباطات پایدار ظرفیت بسیار خوبی را برای استفاده از شبکه‌های اینترنتی برای مردم فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • فیلم/ یورش پلیس فرانسه به دانشگاه ساینس پو پاریس
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در فارس
  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت