Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-29@12:56:28 GMT

مرد همسرکش در ورامین دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۰۲۴۲۷

مرد همسرکش در ورامین دستگیر شد

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار عبدالرضا ناظری، در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف فوتی در شهرستان ورامین و اطلاع ماموران از این که راننده خودرو همسر فرد کشته شده بوده است، بررسی بیشتر موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شرق استان تهران قرار گرفت.



وی ادامه داد: ماموران در بررسی های بیشتر و در گفتگو با خانواده مقتول دریافتند راننده خودرو که پس از وقوع تصادف از صحنه حادثه متواری شده همسر زن کشته شده بود و از مدتی قبل به علت اختلافات خانوادگی با هم دچار مشکل بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند.



این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم که پس از دستگیری در ابتدا منکر عمدی بودن تصادف بود پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف گشود و به قتل همسرش اعتراف کرد.



وی افزود : متهم معترف شد روز حادثه پس از مشاهده همسرش در خیابان و تعقیب وی در موقعیتی مناسب در حالی که مقتول قصد عبور از خیابان را داشته با خودرو وی را زیر گرفته و به سرعت از محل متواری شده است.



فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: از آنجا که متهم با قصد ونیت قبلی اقدام به قتل کرده بود با حکم قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمدی روانه زندان شد.

مهر

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زورگیر بوستان ولایت

سرهنگ کیانوش نظری سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فردی در بوستان ولایت خبر داد که از شهروندان زورگیری می کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ "کیانوش نظری" سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت: ساعات پایانی شب نهم فروردین ماه، تیم گشت کلانتری 152 خانی آباد در حال گشت زنی در بوستان ولایت بودند که متوجه یک دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش با دو سرنشین شده که هنگام رد شدن از کنار یک شهروند اقدام به زورگیری از وی کردند. 

وی گفت: ماموران گشت کلانتری 152 خانی آباد بلافاصله دست به کار شده و زورگیران با مشاهده ماموران فورا به صورت پیاده و همچنین با استفاده از موتورسیکلت از محل متواری  شدند. 

این مقام انتظامی گفت: ماموران در یک عملیات منسجم و پلیسی زورگیری که به صورت پیاده متواری شده بود دستگیر و در بررسی های بیشتر  از وی یک قبضه  سلاح سرد و 2 دستگاه تلفن همراه خاموش کشف و متهم اعتراف کرد که آنها را  به تازگی زورگیری کرده است. 

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم  برای بررسی های تکمیلی به کلانتری منتقل و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار گرفت.  

وی افزود: دستگیری متهم متواری در دستور کار دارد و متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.  

سرهنگ نظری در پایان خاطر نشان کرد : شهروندان از تردد در محل های  تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب خودداری نموده و در صورت مشاهده افراد مشکوک یا مشاهده عمل زورگیری و سرقت سریعا با سامانه 110 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زن ۸۳ ساله به دست پسرش کشته شد
  • دستگیری زورگیر بوستان ولایت
  • یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک بهبهان دستگیر شد
  • ◄ تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر / ثبت بیش از سه میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در راه های استان تهران
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • قاتل صیاد بندرامام حسن در دیلم دستگیر شد
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • گروگان گیری در دولت آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع