Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس‌، نماینده مردم در مجلس، فرماندار شهرستان و همه روسای ادارات آمادگی خود را جهت میزبانی از سرمایه گذاران در شهرک صنعتی خرامه اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای خرامه، شهرک صنعتی خرامه در فاصله 65 کیلومتری شهر شیراز، به عنوان یک فضای ویژه کسب و کار محسوب می شود چرا که معافیت 10 ساله از مالیات، صدور سند تک برگ هر واحد جهت استفاده از تسهیلات بانکی و محیا بودن تمامی زیرساخت های لازم از مهمترین ویژگی های آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه مشترکی که بین مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس، فرماندار خرامه، مسؤولین شهرستان و سرمایه گذار کارخانه قیر خرامه برگزار شد، برنامه ریزی های جدیدی جهت استقبال از سرمایه گذاران شهرک صنعتی خرامه انجام شد.

احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس‌ اظهار داشت: 2 روز در هفته را جهت بازدید از شهرک های صنعتی استان قرار داده ام تا هرچه سریعتر به سمت صنعتی شدن استان حرکت کنیم.

وی افزود: زمین تا زمانی که به دست مردم نرسد ارزش پیدا نمی کند، با مشوق ها و تخفیف های ویژه سعی بر جذب سرمایه گذار داریم، صنعتگر واقعی اگر تولید، اشتغال و بهره وری بالا داشته باشد به میزان اشتغال زایی به او مشوق می دهیم.

فتوحی ادامه داد: سرمایه گذاری های کوچک، سخت شکل میگیرد اما زود نابود می شود، سعی داریم به بهترین نحو ممکن، صنعتگر را همراهی کنیم، از اعتبارات و روابط ملی که دارم استفاده می کنم تا بتوانیم برای استان یک قدم بزرگ برداریم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس‌ گفت: اگر تولید کننده، برنامه زمان بندی و میزان اشتغال زایی را در اختیار ما قرار دهد به راحتی به او زمین واگذار می کنیم، همه قوانین را به خدمت می گیریم، هر مجوزی هم که نیاز باشد را برای او می گیریم، کاری می کنیم که قسط زمین را از تولید بدهد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در موضوع تولید و اشتغال بیان داشت: ما باید در تولید و اشتغال از همه ظرفیت ها استفاده کنیم، هرکاری می توانیم انجام دهیم تا هیچ مشکلی برای سرمایه گذار پیش نیاید.

فتوحی با تاکید بر پایلوت قرار گرفتن شهرک صنعتی خرامه جهت فعالیت های اقتصادی گفت: تحت هیچ شرایطی نباید مشکل از طرف دولت باشد، حتی اگر یک خانواده سر کار برود بخش عظیمی از مشکلات جامعه حل می شود، اگر مشکلی هم پیش بیاید شخصا برای حل آن اقدام می کنم حتی اگر در روز تعطیل باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس‌ در پایان با اشاره به فراهم بودن همه زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی خرامه تصریح کرد: این شهرک صنعتی از ظرفیت های مناسبی برای جذب سرمایه گذار برخوردار است.

حسین آرگیو فرماندار خرامه با بیان این نکته که صنعتگر نجات‌گر جامعه است اظهار داشت: زمان جبهه عده ای کشور را از جنگ تحمیلی نجات دادند و الان عده ای دیگر از جنگ اقتصادی، صنعتگران در خط مقدم این جبهه هستند.

وی با بیان این جمله که جهت حل مشکل اقتصادی منطقه اقداماتی در خصوص راه اندازی کارگاه های تولیدی کوچک و تغییر الگوی کشت انجام شده گفت: عمده ترین کار ما بحث صنعتی شدن شهرستان است، با سرریزشدن صنایع شیراز به خرامه به خاطر دسترسی راحت به مرکز استان، بخش زیادی از این مشکل حل خواهد شد.

آرگیو راه اندازی کارخانه قیر شهرستان خرامه را نمونه ای از یک فعالیت اقتصادی تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: اگر این کارخانه روزانه هزار تن قیر تولید کند عامل حضور 50 تانکر مواد اولیه و 50 تانکر مواد تولیدی در طول یک روز خواهد بود، به این صورت اگر در این شهرستان 50 هزار نفری چند کارخانه اقتصادی این چنینی راه بیفتد قطعا مشکلات اقتصادی مردم حل خواهد شد.

فرماندار خرامه ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس‌ در این شهرستان بیان داشت: صحبت های شما حجت را بر ما تمام کرد، با توجه به تکمیل تمامی زیرساخت های شهرک صنعتی خرامه، نیاز است با هماهنگی و تشویق سرمایه گذاران به حضور در این شهرستان، فضا را برای سرمایه گذاری محیاتر کنیم.

آلهویردی محمدزاده مدیر عامل شرکت نگین فخر آذربایجان و سرمایه گذار کارخانه قیر در خرامه ضمن تشکر از پی گیری های نماینده مردم در مجلس و فرماندار خرامه اظهار داشت: شرکت فخر آذربایجان دارای 12 شرکت مختلف در حوزه های مختلفی از گردشگری گرفته تا حفاری به صورت بین المللی فعالیت دارد.

وی افزود: این شرکت در 6 کشور مختلف از جمله گرجستان و ترکیه فعالیت داشته و طی 8 سال گذشته به عنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب شده است.

محمدزاده ادامه داد: دلیل انتخاب این منطقه برای سرمایه گذاری، سرویس دهی به استان فارس و استان های همجوار بوده و در آینده ای نزدیک به عنوان شاهراهی برای صادرات به کشورهای شرقی همچون کره جنوبی و تانزانیا خواهد بود.

مدیر عامل شرکت نگین فخر آذربایجان گفت: تاکنون 12 میلیارد تومان در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع در شهرستان خرامه سرمایه گذاری کردیم که خوشبختانه در سطح شهرستان هیچ گونه مشکلی نداشتیم و بصورت 24 ساعته پی گیر مسائل ما بودند.

وی بیان داشت: با راه اندازی این کارخانه بصورت کامل، قیر 4 استان را تامین خواهیم کرد که در حال حاضر منتظر مجوز فروش از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور هستیم و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهیم کرد.

سیاوش کشاورز مدیر شهرک صنعتی خرامه اظهار داشت: شهرک صنعتی خرامه با 97 هکتار وسعت، دارای کلیه زیر ساختها از جمله صد درصد آب، صد درصد برق، آسفالت و مخابرات آماده میزبانی از سرمایه گذاران است.

وی افزود: همه سرمایه گذاران از حمایت ویژه مسؤولین شهرستان برخوردار خواهند بود به نحوی که نماینده مردم در مجلس بصورت ویژه پی گیر نیازها و حل مشکلات واحدهای صنعتی در سطح استانی و کشوری است.

کشاورز ادامه داد: با هماهنگی ها و رایزنی های انجام شده با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس، جهت رغبت هرچه بیشتر سرمایه گذار به سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خرامه، کلیه زیرساخت ها در تمامی شهرک صنعتی ایجاد شده است.

مدیر شهرک صنعتی خرامه گفت: هرچند که طبق قانون باید ابتدا واحد صنعتی مستقر شود تا زیر ساخت ها فراهم شود اما در شهرک صنعتی خرامه برعکس این موضوع عمل شده و تمامی زیرساختها آماده شده تا سرمایه گذار از ابتدای ورود، بدون هیچ مشکلی کار خود را آغاز کند.

حال که شهرک صنعتی خرامه و مسؤولین شهرستانی و استانی، برای صنعتی شدن این منطقه محروم، کمر همت بسته اند، تکلیف همه ما این است که تا حد توان خود، جهت ترغیب سرمایه گذاران به حضور در این منطقه تلاش کنیم .

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن البرزی بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به نامگذاری شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در این راستا در شهرستان باوی برنامه‌هایی در دستور کار است.

وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی رامین در شهر رامین و شهرک صنعتی دارویی در دستور کار است که در مراحل انعقاد تفاهم نامه هستند.

البرزی افزود: همچنین احداث شهر پوشاک در شهرستان در دستور کار است و در حال استعلام ملک موردنظر هستیم.

فرماندار باوی با اشاره به راه‌اندازی چندین شهرک صنعتی در این شهر گفت: راه‌اندازی این شهرک‌های صنعتی خود به خود باعث مشارکت مردم در اقتصاد و ایجاد اشتغال می‌شود.

البرزی خبر داد: همچنین برای احداث فازهای ۷ و ۸ نیروگاه رامین، مکاتبات لازم با نهاد ریاست جمهوری انجام شده است که در صورت عملی شدن این فازها، شاهد اشتغالزایی خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در حوزه کشاورزی نیز جهاد کشاورزی وام‌های اشتغالزایی را ارائه می‌دهد و کشاورزان شهرستان باوی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

البرزی عنوان کرد: طرح زراعت چوب مورد تاکید و در دستور کار دولت است. در این زمینه کارهای بسیار خوبی انجام و بیش از ۲۰۰ هزار نهال در شهر باوی کاشته شده است که این امر می‌تواند اشتغالزایی بسیار خوبی در منطقه داشته باشد.

کد خبر 6086692

دیگر خبرها

  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • شهرک‌های صنعتی در باوی احداث می‌شوند
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سرمایه‌گذاری ۹هزار میلیارد ریالی در شهرکهای صنعتی قزوین
  • سرمایه گذاری ۹ هزار میلیارد ریالی در شهرک‌های صنعتی قزوین
  • سرمایه‌گذاری ۹ هزار میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین