Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@10:06:46 GMT

نماهنگ "بهشت من" با نوای مرتضی عطاران

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۰۳۲۵۳

نماهنگ "بهشت من" با نوای مرتضی عطاران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرود هنرمند «صبح جمعه با شما»

آیین یادبود زنده‌یاد مرتضی تبریزی، هنرمند پیشکسوت رادیو با حضور معاون صدا، مدیران شبکه‌های رادیویی و اهالی رادیو در مسجد بلال ظهر امروز، ۲۶ اسفند ماه برگزار شد.  

به گزارش ایسنا، علی بخشی زاده، معاون صدا در این مراسم تاکید کرد: خدا رحمت کند آقا مرتضی عزیز از هنرمندان پیشکسوت برنامه «صبح جمعه با شما». ان‌شاءالله آقا مرتضی در این ایام مهمان امیرالمؤمنین شوند. این ماه که نزول قرآن است، ماه صعود هم هست. امیدوارم خدا به همه ما توفیق بدهد تا همه در این مسیر باشیم. من کتاب نهج‌البلاغه را غریب‌ترین کتاب می‌دانم. در این کتاب جملات قصار بسیار خوبی آمده که باید پند بگیریم. 

وی با اشاره به موضوع مرگ و غفلت انسان نسبت به رفتارهایش ادامه داد: ان‌شاءالله پروردگار آقا مرتضی عزیز را غرق نور کند. امیدوارم پروردگار توفیق زندگی پاک را به ذائقه ما بچشاند.    

علیرضا جاویدنیا، هنرمند پیشکسوت برنامه «صبح جمعه با شما» در مراسم زنده یاد مرتضی تبریزی گفت: صحبت کردن درباره مرتضی عزیز سخت است. بی‌ادعا، مهربان، دوست‌داشتنی و ‌... بود. همه از او به نیکی یاد می‌کنند. مرتضی بسیار کم توقع و دست و دلباز بود. یاد و خاطره او برای همیشه در ما باقی خواهد ماند. من او را از اواسط دهه ۷۰ می شناسم و با هم کار کردیم تا به برنامه «صبح جمعه با شما» رسیدیم. با اینکه زنده یاد نوذری در کار سختگیر بود اما مرتضی با طنازی‌هایش توانست حال و هوای خوبی در برنامه ایجاد کند. او هر جا بود که از خودش خاطرات خوب به جا گذاشت. خدایش بیامرزد.

اصغر سمسارزاده، هنرمند پیشکسوت رادیو با یاد نام‌های هنرمندان بزرگ و تهیه‌کنندگان رادیو عنوان کرد: به همت آقای محمدزاده مدیر سابق رادیو ایران، برنامه «صبح جمعه با شما» به رادیو برگشت که اتفاق بسیار ارزشمندی بود. از معاون صدا قدردان هستم که شنونده همه حرف های اهالی رادیو بوده و دغدغه‌مند هستند. ایشان و مدیر رادیو ایران همیشه از ما حمایت کردند. از همه هنرمندان «صبح جمعه با شما» تشکر می کنم که همیشه پای کار بودند و هستند. 

در این مراسم هنرمندانی همچون اصغر سمسارزاده، بیوک میرزایی، عباس محبی، مهران امامیه، اردشیر منظم، بهمن دان، امیر پارسی، علیرضا جاویدنیا، رامین پورایمان، مجتبی تیموری، محمد تیموری، ایزد کاویانی، حمید اللهیاری، بیژن خاوری، ساجد قدوسیان،جمشید مقدم، محمدحسن حسینیان و ... حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مادر شهید مرتضی علویری آسمانی شد
  • خانم ژیلا صادقی، آقای عطاران و دیگر رفقا، بدجوری باختید
  • رمضان در کردستان؛ از طنین نوای مرحبا تا اقامه تراویح
  • از نوای اذان از مسجد کوفه تا سنت طبل زنی رمضان
  • از نوای اذان از مسجد اورلاندو تا افطار در شین شیانگ
  • ماجرای پخش شدن نوای حیدر قبل از ورود به رینگ امیر علی اکبری + فیلم
  • نماهنگ «وقت اذان» با نوای رضا هلالی و محمد اسداللهی منتشر شد + دانلود
  • نماهنگ | مهدی؛ احمد؛ بهشت...
  • بدرود هنرمند «صبح جمعه با شما»
  • نماهنگ زیبا در وصف امام رضا (ع) + فیلم