Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دوربین‌های ثبت تخلف قادر به خواندن تمام پلاک‌ها هستند، مکان های دولتی و خصوصی مکلف به ایجاد فضای سبز هستند، استانداران متخلف مهر و آبان در دادگاه حاضر می شوند و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز شنبه(هشتم مهرماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار هشتم مهرماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوربین‌های ثبت تخلف قادر به خواندن تمام پلاک‌ها هستند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دوربین‌های ثبت تخلف قادر به خواندن تمام پلاک‌های خودروها هستند و استفاده از مواد شیمیایی و روغن برای ناخوانا کردن پلاک تاثیری ندارد.

رضایت 80 درصدی ایثارگران از خدمات درمانی بنیاد شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، 80 درصد از ایثارگران و جانبازان از خدمات درمانی بنیاد شهید راضی هستند.

ترافیک در تمام محورهای اصلی کشور روان است/ بارش باران در استان‌های شمالی و شمال غربی کشور

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در تمامی محورهای اصلی کشور روان است.

مکان های دولتی و خصوصی مکلف به ایجاد فضای سبز هستند/ درختان کهنسال و آسیب‌دیده پایتخت باید تقویت شوند

رئیس محیط زیست شهر تهران گفت: تمامی واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی و غیره مکلف هستند که فضای سبز داشته باشند، یعنی درصدی از مساحت محل خود را به فضای سبز اختصاص دهند.

توصیه پلیس راهور تهران به دسته‌های عزاداری در تاسوعا و عاشورا/ ممنوعیت تردد و توقف خودروهای سنگین در سطح شهر تهران

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در روز تاسوعا و عاشورا تا پایان مراسم عزاداری حسینی ممنوع است.

وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز تاسوعا

رئیس مرکز کنترل و ترافیک پلیس راهور پایتخت، وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در روز تاسوعا (همزمان با تردد دسته‌های عزاداری) را اعلام کرد.

خطر تغییر اقلیم نسل لاک پشت ها را تهدید می کند/اختلال در تعادل جنسیتی با افزایش دما

مدیر کل زیست بوم دریایی گفت: تغییر اقلیم در جنوب کشور و گرم شدن زمین باعث اختلال در تعادل جنسیت لاک پشت ها می شود به طوری که گرمای هوا تخم های نر را به ماده تبدیل می کند.

جانبازان دفاع مقدس نماز عشق را به حضرت عباس(ع) اقتدا کردند

جانبازان دفاع مقدس میراث دار حقیقی ارباب وفاداری و ادب، بزرگ جانباز کربلا «حضرت عباس علیه السلام» هستند و همچون او در دفاع از ناموس سرزمین خود، تا پای جان ایستادند.

استانداران متخلف مهر و آبان در دادگاه حاضر می شوند

رئیس دادگستری استان تهران از رسیدگی به پرونده تخلفات انتخاباتی استانداران در مهر و آبان ماه سال جاری در دادگاه ویژه کارکنان دولت خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس

 سردار احمد نورعلی روز دوشنبه در دیدار با محسن مزجی رییس حراست کل سازمان ورزش و جوانان ضمن تقدیر از همکاری وزارت ورزش و جوانان با پلیس در برقراری نظم و امنیت مسابقات ورزشی در استان تهران اظهار کرد: همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هر گونه تنش بر روی سکو‌ها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را جهت دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه برقرای امنیت و آرامش بر روی سکو‌های ورزشگاه‌ها یک کار بسیار تخصصی است، افزود: امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمند سازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده و از طرفی کیفیت کار پلیس را نیز ارتقا بخشیده است.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ در ادامه اضافه کرد: به روز رسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار نورعلی صبر و بردباری نیرو‌های پلیس و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی را در برقراری امنیت در ورزشگاه‌ها بسیار مهم دانست و تاکید کرد: ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد: قهرمانان واقعی در همه عرصه‌ها شهدای عزیزمان هستند و امروز هر چه داریم از برکت خون پاک این عزیزان بوده و باید نام و یاد شهدا را به عنوان یک فعالیت فرهنگی به جوانان بیاموزیم، زیرا این جوانان، اگر در مسیر درست و فرهنگ سازی دینی قرار بگیرند رهروان حقیقی همان شهدا هستند.

براساس این گزارش، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات تیپ ویژه تهران بزرگ در برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌های استان؛ گفت: امنیت، الفبای برگزاری مسابقات ورزشی در جهان است و امروزه برگزاری مسابقات مختلف در استادیوم‌های ورزشی سراسر کشور را شاهدیم و امنیت این ورزشگاه‌ها را مدیون حضور پررنگ و همیشگی کارکنان فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی کشور هستیم.

محسن مزجی در ادامه این دیدار از حضور همیشگی و به موقع کارکنان فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی کشور در برقراری امنیت ورزشگاه‌های کشور تشکر کرد و اظهار کرد: تعاملات خوبی بین فرماندهی تیپ ویژه تهران بزرگ و وزارت ورزش وجود دارد که نتیجه این قبیل ارتباطات نزدیک، منجر به برگزاری هرچه بهتر مسابقات و برقرای امنیت و در نهایت رضایت تماشاگران شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند