Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > رسانه - در پربازدیدترین اخبار روز تاسوعای حسینی، توصیه خواندنی رهبر انقلاب خطاب به مداحان در صدر مطالب پربازدید خبرآنلاین قرار داشت که ایشان فرمودند برخی کارهای رایج در مداحی، لزومی ندارد.

در مهمترین و پربازدیدترین خبر سیاسی امروز فرمایشی از رهبر انقلاب قرار دارد که ایشان گفتند: اینکه اصرار می‌کنند که «بلند گریه کنید» یا «صلوات، صلوات این جمعیت نیست» لزومی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سرویس واکنش محسن رضایی به همه‌پرسی اقلیم کردستان با هشتگ «بارزانی» و «کردستان عراق» هم پربازدید بود. همچنین گپی با یک روحانیِ مهندس هم برای مخاطبان ما جذاب بود.

در پربازدیدترین سرویس اقتصادی، عنوان شد کارت‌های بانکی شهروندان چگونه یکی می‌شود؟ همچنین گزارش پربازدیدی عنوان داشت اقتصاد آمریکا روی دور تند رشد قرار گرفت. برای مخاطبان این سرویس هم مهم بود بدانند چرا خریداران هپکو و آذرآب بدعهدی کردند؟

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی حضور دسته جنی‌ها در شهرستان نوش‌آباد کاشان تعجب همگان را برانگیخت. پس از آن روایتی از امام حسین(ع)خطاب به عباس پربازدید بود که ایشان فرموده اند: به مردم جواب ‌بده حتی اگر فاسق باشد. در این سرویس اخبار مستندی درباره دکتر عبیدی، داروساز مشهور قدیمی هم پربازدید بود.

در سرویس اجتماعی خبر پربازدیدی حکایت از آغاز ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان از آبان داشت. همچنین توصیه پربازدیدی به خانواده ها می گفت: سامان دادن فرزندان، ازدواج کردن‌شان نیست! خبر مهم دیگری عنوان داشت اهالی شهرری برای پرداخت قبوض معوقه فرصت مجدد گرفتند.

در سرویس بین‌الملل خبر پربازدید اول به پیش‌بینی ظریف از تصمیم دولت ترامپ درباره برجام اختصاص داشت. پس از آن، عنوان شد روسیه به اظهارات نیکی‌هیلی درباره ایران واکنش نشان داده است و خبر واکنش تیلرسون به نتیجه رفراندوم کردستان عراق هم پربازدید شد.

طرح زیبایی از سقای دشت کربلا هم پربازدید بود که در آن، هنرمند به حضرت خطاب کرد آب شرمنده دست‌های توست!

57231

کلید واژه‌ها : خبرآنلاین -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران

حسین ایمانی جاجرمی گفت: «مسئله سوانح طبیعی، سیل، زلزله و خشکسالی برای ما باید مهم باشد و در هر تصمیم‌گیری لحاظ شود. اگر درک‌مان این است که مخاطرات طبیعی زندگی ما را تهدید می‌کند در هر تصمیم‌گیری باید این سوانح را در اولویت قرار دهیم، اما اگر زلزله شدید در تهران بیاید، باید شهر را به‌عنوان یک قبرستان بگذارید و دنبال یک جای دیگر باشید تا پایتخت درست کنید.»

به گزارش خبرآنلاین، او ادامه داد: «در زلزله شدید تهران کشتار تا ۲ میلیون نفر را عنوان می‌کنند. در این زلزله مرد‌ه ها خوشبختند چراکه مسئله اصلی زنده‌ها هستند، وقتی راه‌ها تخریب شده آیا امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟»

این جامعه شناس بیان کرد: «مانور‌های آمادگی برای زلزله چه زمانی برگزار می‌شود؟ در زلزله کرمانشاه که در تهران هم احساس شد یک عده‌ای می‌گفتند برویم ورزشگاه آزادی و عده دیگری می‌گویند نه. مدیریت بحران وجود ندارد، البته نباید آن‌ها را ملامت کرد. ما یک زندگی پرریسک داریم. ما به‌خطر می‌خندیم. جامعه‌ای که امیدش به‌آینده را از دست بدهد کوتاه مدت فکر می‌کند. مشکل اینجاست. شما باید برای هزار سال دیگر فکر کنید. آمریکایی‌ها این کار را می‌کنند. عرب‌ها یاد گرفته‌اند به‌آینده فکر کنند. ما تصویری از آینده نداریم. داده‌های اجتماعی می‌گوید بخش عمده‌ای از مردم نسبت به‌آینده فکر نمی‌کنند. این‌ها هشدار است. شما می‌توانید به‌هشدار بی‌توجه باشید یا توجه کنید.»

دیگر خبرها

  • توصیف دقیق عملیات وعده صادق از زبان رهبر انقلاب
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد
  • نخستین واکنش رهبر انقلاب به حمله سپاه به اسراییل
  • ظریف: ترامپ از من چند بار دعوت به مذاکره کرد، ولی ما اجازه نداشتیم/ آمریکایی‌ها هم در برجام علاقمند به سرمایه‌گذاری در ایران بودند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از هشدار های برادرانه تا حمایت های دلسوزانه!
  • واکنش گسترده به توییت عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب؛از تذکر برادرانه تا حمایت دلسوزانه!
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران