Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:17:17 GMT

نوحه خوانی مکن صبح طلوع در شب عاشورا + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۰۴۸۷۴

نوحه خوانی مکن صبح طلوع در شب عاشورا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ عاشورا گنجینه‌ای از معارف است که در ابعاد مختلف ظهور یافته است؛ از ابعاد اندیشگی و معرفتی گرفته تا وجوه مختلف هنری. شعر نخستین هنری است که با تأثیرپذیری از این واقعه، مجال بروز یافت و توانست مصیبت اهل بیت(ع) را با واژگانی ساده اما با محتوایی پرمغز به مخاطب و مستمع منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مداحی سید رضا نریمانی + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت زیدآبادی به صدیقی؛ چرا اندوه در چهره‌اش نمایان است؟

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: در مورد آنچه درباره مسئله مالی شیخ کاظم صدیقی گفته شده است، تا هنگامی که تمام ابعاد ماجرا روشن نشود، نظری ندارم.

در پی انتشار تخلف در حوزه علمیه اُزگل، احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود در مطلبی با عنوان «درباره شیخ کاظم صدیقی» نوشت:

برای داوری در مورد پرونده‌های مالی افراد و انتساب فساد به آن‌ها من همیشه بی‌نهایت محتاط بوده‌ام، چرا که کمترین بی‌دقتی و یا بی‌اطلاع از همهٔ ابعاد قضیه در این موارد می‌تواند آبروی فردی را به باد دهد و آبروی آدمیزاد هم کم از جان او نیست، حالا طرف هر که می‌خواهد باشد توفیری نمی‌کند حتی اگر دشمن خونی ما باشد.

از همین جهت در مورد آنچه درباره مسئله مالی شیخ کاظم صدیقی گفته شده است، تا هنگامی که تمام ابعاد ماجرا روشن نشود، نظری ندارم.

اما دو نکته در مورد آقای صدیقی که جنبه علنی و آشکار دارد، یکی عجیب و دیگری تکاندهنده است.

نکته عجیب اینکه وی لابد در منابع دینی از قول بزرگان خوانده است که مؤمن اندوهش در دلش پنهان است، اما چرا اندوه او همیشه در چهره‌اش نمایان است؟

نکته تکان‌دهنده هم اینکه او رابطه افراد مورد علاقه خود را چنان راحت و بی‌ملاحظه مطرح می‌کند که کار از دو حال، فراتر نمی‌رود.

حالت اول اینکه به درست بودن ادعایی که مطرح می‌کند، اصلاً اهمیت نمی‌دهد.

حالت دوم هم اینکه، موضوع را چنان ساده و پیش‌پاافتاده می‌بیند که گویی راست و دروغش برایش علی‌السویه است و بدین ترتیب عملاً هر نوع ادعایی در این باره را از اثر و اعتبار می‌اندازد.

دیگر خبرها

  • ابعاد حقوقی ماجرای باغ ازگل / مجازات انتقال مال غیر در حقوق ایران چیست؟!
  • تراشه‌های گرافنی برای تولید صنعتی کوچک‌سازی می‌شوند
  • ابعاد چندلایه بحران سیاسی در لبنان
  • واکنش متفاوت زیدآبادی به صدیقی؛ چرا اندوه در چهره‌اش نمایان است؟
  • آغاز به کار بازارچه مردمی بهاره در کلانشهر کرج
  • استان بوشهر در همه ابعاد از امنیت پایدار برخوردار است
  • توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • فرمانده جدید مرزبانی استان بوشهر معرفی شد + تصویر
  • کوچک شدن گوشی های هوشمند تا کجا ادامه دارد؟ | تولید گوشی در ابعاد ساعت مچی
  • توزیع ۴۵ هزار بسته بهداشتی میان مددجویان تهرانی / سلامت جامعه هدف در تمام ابعاد مد نظر است