Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزارى برنا از دیلی میل، ملکه انگلیس با ازدواج نوه اش با این هنرپیشه آمریکایی کاملا موافقت کرده است.

حالا با ورود مگان مارکل آمریکایی به خانواده سلطنتی انگلیس بخش مهم توجه رسانه ها از روی کیت میدلتون همسر ویلیام پادشاه آینده انگلیس برداشته شده و بر روی مگان معطوف شده است. کاملا قابل پیش بینی است که چه رقابتی بین این دو به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگان هنرپیشه آنچنان مشهوری نبود اما ارتباط با شاهزاده انگلیسی شهرت او را چند برابر کرد به گونه ای که او حتی اگر نخواهد با هری هم ازدواج کند کاملا سعادتمند است چرا که پیشنهادات بازیگری برای او بسیار بهتر و بیشتر خواهد شد.

این دو برای نخستین بار هفته گذشته به صورت رسمی با یکدیگر دیده شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: کشورهای عربی آماده‌اند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند!

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ شبکه سی‌ان‌ان به نقل از خبرنگاران حاضر در مراسم جمع‌آوری کمک مالی با حضور رئیس‌جمهور آمریکا که روز پنجشنبه برگزار شد، گزارش داد جو بایدن در اظهاراتی که ضبط نمی‌شد، ادعا کرد که عربستان سعودی و سایر کشور‌های عربی «آماده به رسمیت شناختن کامل اسرائیل» هستند.

به گزارش خبرنگاران حاضر در اتاق، بایدن گفت «فعلاً وارد جزئیات نمی‌شوم. اما ببینید من با سعودی‌ها و با همه کشور‌های عربی دیگر از جمله مصر، اردن و قطر کار کرده‌ام؛ آنها آماده هستند اسرائیل را به طور کامل به رسمیت بشناسند، برای نخستین بار اسرائیل را به طور کامل به رسمیت بشناسند».

این مراسم که باراک اوباما و بیل کلینتون روسای‌جمهور دموکرات پیشین ایالات متحده هم در آن حضور داشتند را معترضان به حمایت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان در غزه دستکم چهار بار قطع کردند و خواستار آتش‌بس فوری شدند.

بایدن در ادامه این اظهارات گفت که «اما باید یک طرح پساغزه (برای اسرائیل) و راهی به سوی راه‌حل دو کشوری وجود داشته باشد. نیاز نیست امروز رخ دهد، اما باید پیشرفت وجود داشته باشد و فکر می‌کنم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن: کشور‌های عربی برای اولین بار آماده هستند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند
  • ملکه جنگنده‌ های F-35؛ زنی که صنایع نظامی را متحول کرد(+عکس)
  • ملکه جنگنده‌های F-35؛ زنی که صنایع نظامی را متحول کرد(+عکس)
  • بایدن: کشورهای عربی آماده‌اند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند!
  • در این تصویر دو دوره کاملا متفاوت از فناوری را به شکلی جالب مشاهده می کنید/ شما در کدام سمت هستید؟!
  • مشعل المپیک ۲۰۲۴ پاریس کجا روشن می‌شود؟ + عکس
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • شورای امنیت: قطعنامه آتش بس غزه الزام آور است
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • سریال کره‌ای «ملکه اینهیون»؛ وقتی «مادرِ تسو» دونگ‌یی بود!