Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:ماه محرم به عنوان یکی از عناصر اصلی زنده نگه داشتن اسلام و احکام حیات بخش آن، تاثیرات شگرفی را در قرن معاصر گذاشته است و روحانیت، مداحان و شورآفرینان این ماه حماسی، نقش بسیار مهمی در این عرصه دارند.
وی گفت: این دو قشر یعنی روحانیت و مداحان باید توجه کنند که یاد خدا و ترویج احکام اسلام با متانت، مقید بودن به احکام الهی و قرار دادن عزداری ها در مسیر شایسته آن، قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو سابق مجلس خبرگان رهبری گفت: همه عزیزانی که در مراسم عزاداری امام حسین (ع) شرکت دارند باید به خاطر پیدا کردن چنین توفیقی خداوند را شاکر بوده و از افتادن در دام انحرافات و بدعت ها پرهیز کنند.
واعظ موسوی گفت: همه باید به پیروی از مراجع تقلید و بزرگان دین، عزاداری ها را به گونه ای انجام دهند که مورد قبول حق و شایسته حضرت سیدالشهدا (ع) باشد.
وی اظهار داشت: متاسفانه برخی گروه های عزاداری با انجام کارهای سبک، غیرمشروع، غیرعقلانی و با تقلید از برخی روش ها، آهنگ ها و متدهایی که جنبه شرعی ندارد بلکه از بیرون مرزها در فرهنگ، آداب و رسوم ما داخل شده است، باعث بی اعتبار کردن مجالس و محافل حسینی خواهند شد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در شهر هوره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، شهردار هوره گفت: ظهر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه یک خوردو مینی بوس در مسیر بن- اصفهان در حال حرکت بود است که به دلیل بریده شدن ترمز در شهر هوره واژگون شد.
عباسیان افزود: این خودرو در مسیر حرکت با چندین خودرو نیز برخورد داشته و به دیواره حسینیه این شهر برخورد کرده است و خوشبختانه این تصادف تلفات جانی نداشته است.

دیگر خبرها

  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • حجاب برای حفظ مقام و جایگاه زن است
  • روزگاری جامعه مداحی از مراجع تقلید اجازه نقل حدیث می‌گرفت
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی