Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل پوریانی مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: پایگاه ساری از ساعت ۸ تا ۱۲ روزعاشورا و تیم سیار ساری نیز عاشورا در سورک فعال است.

وی با اشاره به فعالیت کانتینر قائم‌شهر از ساعت ۸ تا ۱۲ روز عاشورا افزود: پایگاه بابل از ساعت ۸ تا ۱۲ روز عاشورا نیز فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه تیم سیار بابل مستقر در میدان امام علی (ع) بابلسر است، گفت: تیم سیار آمل در روز عاشورا در امام‌زاده ابراهیم (ع) مستقر است، همچنین پایگاه آمل نیز از ساعت ۸ تا ۲۲ روز عاشورا دایر است.

پوریانی با اعلام اینکه پایگاه انتقال خون چالوس شب عاشورا از ساعت ۲۰ تا ۲۳:۳۰ دایر است، افزود: پایگاه تنکابن نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ روز عاشورا و پایگاه رامسر نیز از ساعت ۸ تا ۱۲ روز عاشورا فعال است.

وی گفت: ۷۰ هزار نفر ۵ ماه اخیر به پایگاه ها‌ی انتقال خون مراجعه کردند که فقط ۵۶ هزار نفرشان موفق به اهدا خون شدند.

مدیر کل انتقال خون مازندران گفت: مازندران به علت داشتن ۴۵۰۰ بیمار خاص، ۵ مرکز جراحی قلب و تصادفات جاده‌ای بیشترین مصرف کننده خون در کشور است.

پوریانی با اعلام اینکه از هر واحد خون سه فراورده خونی گرفته می‌شود وجان ۳ نفر را نجات می‌دهد از مردم استان مازندران درخواست کرد انتقال خون استان را با تامین خون مورد نیاز یاری کنند.

وی افزود: ۱۸۰ هزار واحد خونی و فراورده‌های خونی سال گذشته در استان توزیع شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه افراد از مراجعه تنها در روزعاشورای حسینی به پایگاه‌های انتقال خون استان پرهیز کنند، گفت: اگر نذر خون دارند تا اربعین حسینی به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه و نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

انتهای پیام/آ

اهدای زندگی با اهدای خون در روز عاشورا

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابراهیم رستمخانی اظهار کرد: سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» در زنجان در دو بخش مذهبی و فرهنگی فراخوان داده است و از هنرمندان دعوت به عمل می‌آید که در این سوگواره شرکت کنند.

وی افزود: ترویج تئاتر دینی و مذهبی، تکریم پیر غلامان، صیانت از نمایش‌های بومی و ملی، تأثیر عاشورا بر فرهنگ اسلامی ایرانی، ترویج روحیه مقاومت، ترویج نهضت قیام حسینی، تأثیر عاشورا بر سایر ملل و ادیان و تکریم حجاب و عفاف عاشورایی از اهداف برگزاری این سوگواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان ادامه داد: تئاتر صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده‌خوانی (کودکان و بزرگسالان) از بخش‌های این جشنواره است و آثار علاقه‌مندان به شرکت در این سوگواره تا پانزدهم خرداد دریافت و تا بیست‌وپنجم خرداد بازبینی خواهد شد.

رستمخانی گفت: آغاز اجراها برای عموم از هفدهم تیر تا سوم مرداد و اجراهای داوری سوگواره نیز هفته سوم محرم خواهد بود.

کد خبر 751377

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های کافی برای سفر اربعین از خراسان شمالی تهیه شود
  • جریان آزادی‌خواهی غزه در اربعین پیش رو تجلی ممتازی خواهد یافت
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین