Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال کلاه پهلوی گفت: بچه جنوب شهر که باشی همیشه خاطرات زیادی از ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) خواهی داشت. من هم از همان کودکی به همراه پدر به هیات می‌رفتم و در عزاداری‌ها شرکت داشتم.

بیوک میرزایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان از فعالیت های خود در ماه محرم خبر داد و گفت: من همواره در ماه محرم برنامه‌های ویژه این ماه در رادیو اجرا می‌کنم و امسال هم ویژه برنامه‌های را به صورت نمایش های مذهبی پخش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در این برنامه‌ها فقط کار هنری نیست بلکه اعتقاد و باور من در راه امام حسین (ع) است.

وی در خصوص ارادت خود به اهل بیت الاخصوص "امام حسین (ع)" افزود: بچه جنوب شهر که باشی همیشه خاطرات زیادی از ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) خواهی داشت. من هم از همان کودکی به همراه پدر به هیات می‌رفتم و در عزاداری‌ها شرکت داشتم.

این صداپیشه رادیو در همین راستا ادامه داد: من در محله "امامزاده حسن(ع)" به دنیا آمدم و هنوز هم این شب ها در همان محل قدیمی به زنجیرزنی و سینه زنی می روم.

بازیگر سریال کلاه پهلوی از حضور در هیات شهید نادری خبر داد و تاکید کرد: ما خودمان هیاتی داریم که سرپرستی آن را شهید سردار محمد نادری بر عهده داشت که به تازگی شهید شدند و ما زیر پرچم سالار شهیدان در این هیئت سینه می زدیم و هنوز هم به همین هیئت می رویم.

میرزایی عزاداری خاطرنشان کرد: شاید کار و رادیو و بازیپری مشغله‌های فراوانی ایجاد کند اما من همیشه ماه محرم هر طور شده به پایین شهر می روم تا زیر پرچم آقا سینه بزنم. از کودکی یاد گرفتم از اعتقادات خود دفاع کنم و تا همین امروز عاشقانه برای "امام حسین (ع)" سینه می‌زنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین زاده ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی کتاب «مشهد در روزگار انقلاب» که در شرکت برق منطقه‌ای خراسان برگزار شد، اظهار کرد: کتاب «مشهد در روزگار انقلاب» روایت حماسه مردم مشهد در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره به اینکه حماسه‌های انقلاب در کشور بسیار است که با چند کتاب نمی‌توان بیان کرد، افزود: یک فریم عکس ماجرا و داستانی دارد و در کنار مستندها و کتاب‌ها عکس‌ها نیز روایتگری می‌کنند.

وی به جایگاه عکاسی در ثبت خاطرات اشاره کرد و گفت: عکاسی در بحران سختی‌های کار خود را دارد؛ برخی شغل‌ها با اتفاقات نا به هنگام روبرو نیستند؛ اما عکاسی در جنگ دشوار است.

حسین زاده ابراز کرد: عکس بسیاری از دوران انقلاب نداریم، اما همین تعداد که به یادگار مانده است سندی بر حقانیت ملت ایران است. ثبت واقعه تاریخی مجاهدت عظیم می‌طلبد و بسیاری عکاسان در این مسیر رنج‌های بسیار متحمل و جانباز شدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با خاطر نشان کردن اینکه روایت پیشرفت در امتداد روایت حماسه در جریان است، افزود: بعد انقلاب، شاهد موفقیت‌هایی ایران در رشته‌های علمی، پزشکی و نظامی هستیم که در دوره سخت‌ترین تحریم‌ها حاصل شده است.

وی با بیان اینکه کشور در دل تحریم نیاز به روایت دارد، افزود: این نشست در راستای تجلیل از تلاش‌های اوحدی و راویان حماسه کشور برگزار شده است و امثال اوحدی ها با عکس، مستند و تاریخ نگاری پیشرفت‌ها را روایت می‌کنند. جوانانی که در دوره فرهنگ و هنر تلاش می‌کنند باید از بزرگان این عرصه الگو بگیرند و فرایندهای آنان را تکمیل کنند.

حسین زاده اظهار کرد: اوحدی را نباید منحصر به انقلاب کنیم؛ چرا که برای شهر مشهد بسیار زحمت کشید. او رویداد ورزشی بسیاری را ثبت کرد و در عکاسی جشن و آئین‌های مذهبی شرکت می‌کرد و دلبستگی به اهل بیت (ع) پای او را به مراسم باز می‌کرد.

کد خبر 6099610

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس، به روایت رادیو گفت وگو
  • همکاری شهرداری با احیاگران خانه‌های تاریخی محله امامزاده یحیی
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • برنامه «هشت صبح» از رادیو اقتصاد
  • عرضه روایت مستند کودکی حاج قاسم در نمایشگاه کتاب
  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • صدور سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون میبد