Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند رسانه‌ای > عکس - همزمان با محرم امسال جمعی از گردشگران خارجی در مراسم عزاداری حضرت امام حسین(ع) که در شهر یزد برگزار می شود، حضور یافتند.

عکس‌ها: ایرنا
67282

کلید واژه‌ها : استان یزد - محرم - گردشگری -.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چهار برابری جرائم ابلاغی کارفرمایان متخلف در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه امسال با اجرای هزار مورد گشت زنی از ۵ هزار و ۵۵۲ کارگاه و بنگاه اقتصادی استان بازرسی شده است، گفت: در این بازرسی‌ها ۴ هزار و ۷۵۸ نفر از اتباع غیرمجاز شناسایی شدند.
سید مهدی قائم مقامی با بیان اینکه در این مدت بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از کارفرمایان متخلف در به‌کارگیری اتباع غیرمجاز شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، افزود: همچنین بیش از هزار پرونده درخواست به کارگیری اتباع خارجی بررسی شد که در نتیجه ۵۴۷ روادید با حق کار اتباع خارجی، ۴۷۳ پروانه کار اتباع خارجی صادر شده و ۷۲۲ پروانه کار اتباع خارجی تمدید شده است.
قائم مقامی، علت حضور برخی از اتباع خارجی را ارائه آموزش‌های تخصصی اعلام کرد و گفت: با حضور متخصصان دیگر کشور‌ها تاکنون ۵۷۹ نفر ساعت آموزش نیرو‌های ایرانی اجرا و هزار و بیست نفر از نیرو‌های ایرانی با اتباع خارجی جایگزین شده‌اند.
این مقام مسؤول با بیان اینکه امسال اشتغال ۷۲ هزار تبعه تعیین شده است، افزود: اجرای طرح‌های تعیین وضعیت اشتغال اتباع افغانستانی دارای مدرک سرشماری و بازشماری در بازه زمانی ۳ ماهه اول سال و طرد اتباع خارجی غیرمجاز در بازه زمانی ۶ ماهه دوم سال و تشدید گشت‌های مشترک بازرسی از دیگر اقدامات حوزه اتباع خارجی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده است.
وی ادامه داد: همچنین نظارت، ارزیابی عملکرد و بازرسی از ۲۴ دفتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی (دفاتر کفالت) از جمله اقدامات مؤثر در صدور و تمدید بیش از ۴۰ هزار کارت کار برای اتباع خارجی مجاز موضوع بند "ج" ماده ۱۲۲ قانون کار بوده است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۹ درصدی ورود گردشگران خارجی به گیلان
  • افزایش چهار برابری جرائم ابلاغی کارفرمایان متخلف در استان
  • پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی حضور گردشگران و مسافران نوروزی در لرستان
  • شناسایی بافت تاریخی به گردشگران تسهیل شود
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • رشد ۵۰ درصدی صادرات در گلستان/ حضور ۱۴ هیئت سرمایه‌گذار خارجی
  • نمایشگاه ایران اکسپو با حضور ۳ هزار تاجر خارجی برگزار می شود
  • آمادگی کردستان برای توسعه روابط اقتصادی و صنعتی با چین
  • حضور «دوار» در ۲ جشنواره خارجی/ ۳ مستند در اکران نوروزی یک پلتفرم