Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، این مراسم با حضور شخصیت‌های استانی از جمله، استاندار خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی، امام جمعه مشهد، اساتید حوزه علمیه و دانشگاه، خادمان و زائران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار شد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان در حالی که شمع به‌دست داشتند وارد صحن انقلاب شدند و گرداگرد صحن در یک صف ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس تعدادی از خادمان به نوحه‌سرایی پرداختند، در ادامه خطبه خوانی شب عاشورا توسط حجت‌الاسلام سپهر قرائت شد.

خطبه شب عاشورا مشتمل بر مدح و ستایش اهل بیت به ویژه پیامبر(ص) و حضرت ولی عصر(عج) است.

تولیت آستان قدس در مراسم خطبه خوانی شب عاشورا اظهار کرد: عاشورای حسینی صورت و سیرت دین را احیا کرد و در عاشورا همه مظاهر عالی انسانی نقش بسته و هرچه برای رسیدن به کمال نیاز است در عاشورا وجود دارد.

حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی با بیان اینکه عاشورا تنها برای سال ۶۱ هجری نبود بلکه عاشورا برای حیات انسان معاصر است، افزود: ️خون شهدا طوفانی از شور و شعور در جامعه بشری ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: عاشوراییان هیچگاه نمی‌توانند با یزیدیان سازش داشته باشند و ️اباعبدالله الحسین(ع) برای هدایت یزیدیان مذاکره کرد، نه برای عقب‌نشینی و سازش با دشمن.

ایسنا

115

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۶۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از نشریه منش استادی با محوریت اساتید قرآنی درمشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی،معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مراسم رونمایی از شماره سه نشریه منش استادی با عنوان استاد مرحوم حاج میرزا علی رحیمی برگزار شد.
 حمید صمدی افزود: در این مراسم سید جواد حسینی، قاری بین‌المللی آیاتی از کلام الله مجیدرا تلاوت کرد، اجرای ابتهال توسط مجید افخم الشعرا، تلاوت جعفر عرفانیان و اجرای دکلمه توسط علیرضا بریانی از دیگر برنامه‌های این محفل بود.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۷۲۸شهید والامقام شهرستان سلماس 
  • اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم رضوی در منطقه گردشگری عباس آباد
  • برنامه‌های جشن هیات‌های مذهبی برای حضرت معصومه(س) اعلام شد
  • تکبّر، تعرّض به حریم الهی و منجر به سقوط است
  • برگزاری نشست تخصصی شاهنامه خوانی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان در سال ۱۴۰۳
  • رئیس‌ کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی منصوب شد
  • رضا زرندی رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی شد
  • رونمایی از نشریه منش استادی با محوریت اساتید قرآنی درمشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد