Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > دولت - رییس جمهور همزمان با عاشورای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام، با حضور در آستان مقّدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، در مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) شرکت کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بدو ورود از سوی آیت‌الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌جمهور سپس به زیارت آستان مقّدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و بارگاه حضرت حمزه بن موسی الکاظم (ع) و حضرت طاهر بن زین‌العابدین (ع) مشرف شد.

روحانی همچنین در اجتماع خیل عظیم عزاداران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السّلام حضور یافت و در فضایی معنوی در آستان سیدالکریم(ع) همراه با آنان به عزاداری پرداخت.

رییس جمهور همچنین در این مراسم از هیات های مذهبی و خادمان و نوکران اباعبدالله الحسین(ع) با اهدای تابلوی مظلوم حسینم تجلیل کرد.

دسته های عزادرای سینه زنی و‌زنجیر زنی همه ساله در تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم‌مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به اقامه عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) می پردازند.

29219

کلید واژه‌ها : حسن روحانی - عاشورا - محرم -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • دیدار مردمی اصغر جهانگیر در حرم شاه عبدالعظیم حسنی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود