Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل انتقال خون مازندران از استقرار پایگاه‌های سیار خونگیری در مسیر عزاداری حسینی در استان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی انتقال خون مازندران، اسماعیل پوریانی اظهار داشت: از صبح روز عاشورا تیم سیار ساری در پایگاه ساری و سورک فعال است.

وی با اشاره به فعالیت کانتینر قائم‌شهر در روز عاشورا افزود: پایگاه بابل نیز روز عاشورا فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه تیم سیار بابل مستقر در میدان امام علی (ع) بابلسر است گفت: تیم سیار آمل در روز عاشورا در امام‌زاده ابراهیم (ع) مستقر است، همچنینپایگاه آمل نیز از ساعت 8 تا 22 روز عاشورا دایر است.

پوریانی با اعلام اینکه پایگاه انتقال خون چالوس دایر بوده است، افزود: پایگاه تنکابن نیز روز عاشورا و پایگاه رامسر روز عاشورا فعال است.

وی گفت: 70 هزار نفر 5 ماه اخیر به پایگاه‌ها‌ی انتقال خون مراجعه کردند که فقط 56 هزار نفر آنان موفق به اهدای خون شدند.

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: مازندران به علت داشتن 4500 بیمار خاص، 5مرکز جراحی قلب و تصادفات جاده‌ای بیشترین مصرف کننده خون در کشور است.

پوریانی با اعلام اینکه از هر واحد خون سه فراورده خونی گرفته می‌شود و جان 3 نفر را نجات می‌دهد از مردم استان مازندران درخواست کرد انتقال خون استان را با تامین خون مورد نیاز یاری کنند.

وی افزود: 180 هزار واحد خونی وفرآورده‌های خونی سال گذشته در استان توزیع شد.

مدیرکل انتقال خون مازندران با تأکید بر اینکه افراد از مراجعه تنها در روز عاشورای حسینی به پایگاه‌های انتقال خون استان پرهیز کنند، گفت: اگر نذر خون دارند تا اربعین حسینی به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه و نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

انتهای پیام/

R41358/P1492/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده هوانیروز ارتش در این مراسم به نقش مهم این پایگاه در تربیت نیرو‌های متخصص خلبانی و فنی اشاره کرد و گفت؛ سالانه براساس نیاز نیرو‌های مسلح خلبان‌هایی در رده‌های مختلف اموزش‌های لازم را فرا میگیرند.


امیر خاموشی از سطح آمادگی بالای کامل نیروی هوانیروز در مقابله با هر گونه تهدیدی خبر داد و افزود؛ امروز با بکارگیری تجهیرات پیشرفته آموزشی مانند انواع شبیه ساز‌ها موفق به تربیت خلبان‌های ماهر در هر رده‌ای از نیرو‌های مسلح شده ایم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است