Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبه کاروان ورود به کربلا در روز هشتم محرم به همت هیئت حسینی شهر نوش آباد آران و بیدگل با حضور آحاد مردم از این شهر و شهرهای اطراف بازسازی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شبه کاروان ورود به کربلا در روز هشتم محرم به همت هیئت حسینی شهر نوش آباد آران و بیدگل با حضور آحاد مردم از این شهر و شهرهای اطراف بازسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در این مراسم به مدیحه ثرایی پرداخته و آحاد مردم از پیر و جوان، زن و مرد در غربت و مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سرور و سالار شهیدان گریستند.

دمام‌زنی و سنج‌زنی از دیگر مراسماتی بود که توسط جمعی از جوانان شهر نوش آباد آران و بیدگل انجام شد و افرادی که در کاروان امام حسین (ع) اعم از جن و انس و یاران آن حضرت شبیه‌سازی شده بود.

ده ها نفر در ایجاد شبه کاروان ورود به کربلان نقش داشتند و از ابتدای خلقت تا زمان عاشورا افرادی که به سرزمین کربلا وارد شدند اعم از پیامبران، امامان و سایر افراد شبیه‌سازی شده بودند.

عکس از مرتضی نجف زاده

انتهای پیام/

شبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا در شهرستان کاشان بازسازی شد+تصاویرشبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا نوش آبادشبه کاروان ورود به کربلا نوش آباد R7845/P1486/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۰۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید مصطفایی در سخنانی، اظهار داشت: اولین کاروان حج عمره لرستان در قالب یک کاروان با ظرفیت ۸۵ نفر از شهرستان بروجرد اعزام می‌شود.

وی افزود: از اواخر اردیبهشت اعزام زائران حج عمره آغاز می‌شود و لرستان برای حج عمره هشت کاروان با ظرفیت هزار و ۲۱۰ نفر دارد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، عنوان کرد: از این تعداد دو کاروان خرم‌آباد، دو کاروان بروجرد، یک کاروان کوهدشت، یک کاروان الیگودرز، یک کاروان سلسله و دلفان و یک کاروان نیز متعلق به شهرستان دورود است.

مصطفایی، تصریح کرد: کاروان‌های عمره از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت عازم مدینه منوره می‌شوند، ولی تاریخ دقیق اعزام کاروان لرستان هنوز مشخص نیست.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌ها از طریق تهران و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) انجام می‌شود، گفت: کلاس‌های آموزشی زائران توسط مسئولان کاروان‌ها نیز در حال انجام است.

کد خبر 6086596

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد